Snap ook wel dat je niet te snel wil gaan, niet te snel teveel hoop wil hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vertrouwen gehad in het verleden hoor. Maar nu neem ik het vooral per dag. Want het kan zo over zijn. Ik ben gewoon realistisch. Ik ben maar moeilijk om mee om te gaan.
Nou precies hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Net alsof ik jou dat precies ga vertellen
en terecht ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Tegan het volgende:
Maar ex had me keihard uitgelachen met die opmerking.
Ik was heul snel met een nieuwequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
wil ik posten, topic dicht.
[..]
en terecht ook.
zo dan maar.
hola.
Geen idee of ik het interessant ga vinden, maar ga je gangquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan je wel iets anders vertellen...
Cue_ wil daar kennelijk niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonder koetsiekoetsie in de titel..
Doet me denken aan de gouden koetsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Cue_ wil daar kennelijk niet mee geassocieerd worden
Ja dat was ook meer dan ik had durven denken, heel tof dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij gaat er in ieder geval goed mee omDat is al mooi.
Bovendien hebben we pas twee dates gehad, dus waar hebben we het overquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ook wel dat je niet te snel wil gaan, niet te snel teveel hoop wil hebben.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
wil ik posten, topic dicht.
[..]
en terecht ook.
zo dan maar.
hola.
Is ook zo. Niet over nadenken en gewoon lekker lol hebben met elkaar en genieten van elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
Bovendien hebben we pas twee dates gehad, dus waar hebben we het over.
hoef je mij niet te meppen jongedame.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
. Als hij dat op de juiste manier had gedaan dan had ik dat ook wel kunnen waarderen, want ik weet ook wel dat het belachelijk is, maar toch moet ik het dan zeggen
.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook zo. Niet over nadenken en gewoon lekker lol hebben met elkaar en genieten van elkaar
Nouja, het was al wel duidelijk een geintje. Als het serieus was zou ik het van hem ook belachelijk vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
hoef je mij niet te meppen jongedame.
ik zou zoiets voor me gehouden hebben in zo'n vroeg stadium. als een meisje zoiets tegen mij had gezegd op de 2e date zou ik dat best wel een afknapper vinden eigenlijk. maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
hoef je mij niet te meppen jongedame.
ik zou zoiets voor me gehouden hebben in zo'n vroeg stadium. als een meisje zoiets tegen mij had gezegd op de 2e date zou ik dat best wel een afknapper vinden eigenlijk. maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Ik ben ook heel gemakkelijk te vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Elke idioot kan mijn adres opvragen
Daar hadden we het over ja. Maarja, het is natuurlijk een beetje dubbel, want natuurlijk moet hij op gegeven moment mijn adres weten als we daten. Dus vandaar dat het wel duidelijk een geintje was eigenlijk, maar niet minder eng.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
ik begin me nu even af te vragen of we het nu over dezelfde opmerking hebben.
dat je het eng vindt dat hij nu je adres weet toch, dat je dat zei?
Mijn achterbuurjongen had mij onlangs gegoogled en kwam ook uit op dit accountquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat ik het al weet...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn achterbuurjongen had mij onlangs gegoogled
Dat is wel kakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn achterbuurjongen had mij onlangs gegoogled en kwam ook uit op dit account
Het viel gelukkig wel mee. Maakt me ook niet heel erg veel uit. Maar dan krijg je weer zo'n preek achtig gesprekquote:
waarom is dat eng?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hadden we het over ja. Maarja, het is natuurlijk een beetje dubbel, want natuurlijk moet hij op gegeven moment mijn adres weten als we daten. Dus vandaar dat het wel duidelijk een geintje was eigenlijk, maar niet minder eng.
oki, ik dacht al even dat ik gek geworden was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hadden we het over ja. Maarja, het is natuurlijk een beetje dubbel, want natuurlijk moet hij op gegeven moment mijn adres weten als we daten. Dus vandaar dat het wel duidelijk een geintje was eigenlijk, maar niet minder eng.
Hoi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb jouw sleutel
Nee het is niet eng omdat hij eng zou zijn. Het is eng in het algemeen als er mensen zijn die uberhaupt mijn adres weten. Ik snap mezelf ook niet altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is dat eng?
Je zou hem toch niet daten als je denkt dat ie het type is dat er rare dingen mee doet?
Ik snap het niet
Ze matchen niet met mijn veestapel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Geen zin om 3 weken op mn katten te passen?
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
waarom is dat eng?
Je zou hem toch niet daten als je denkt dat ie het type is dat er rare dingen mee doet?
Ik snap het niet
Hmmm, voedsel en speelgoed in één voor Pomba.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze matchen niet met mijn veestapel.
Maar, maar, hij moet je toch nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, date mag echt niet mijn posthistory lezen huuuu. Misschien toch maar snel uitmaken.
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, we kunnen CL koppelen aan de buurjongen van Cue.
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.
Nu ben ik nieuwsgierig, ik lees wel even om te kijken of die angst terecht is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, date mag echt niet mijn posthistory lezen huuuu. Misschien toch maar snel uitmaken.
hoe ken je hem dan? als in online kennen of verre kennissen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar toch.
Ik ben zo para. Maar ik moet toch ook wel kunnen daten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, ik dacht al even dat ik gek geworden was.
maar tja, ik zou er vanuit gaan dat het meisje waarmee ik date mij niet eng vind, dus dat zou ik nogal apart vinden. zoiets zou me afschrikken, als iemand zo para is, zeg maar.
ach.
ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben enzo.
Kijk Q, stalken werkt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar toch.
Collega. Vakantiewerk. Andere afdeling. Kende hem alleen van naam. Maar hij is al zeker vijf jaar weg hier. Hij heeft nu een grote-mensen-baan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoe ken je hem dan? als in online kennen of verre kennissen?
Ow zo.. leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Collega. Vakantiewerk. Andere afdeling. Kende hem alleen van naam. Maar hij is al zeker vijf jaar weg hier. Hij heeft nu een grote-mensen-baan.
Neuh. We hebben eigenlijk nooit contact gehad. Behalve dat we elkaar wel van naam kenden enzo. En ik wist natuurlijk dat hij op gegeven moment weg is gegaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo.. leuk
Maar hebben jullie altijd contact gehouden?
ja, iemand die dat niet 'erg' vind, zoals nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben zo para. Maar ik moet toch ook wel kunnen daten.
Hoe zijn jullie dan onlangs weer in contact gekomen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neuh. We hebben eigenlijk nooit contact gehad. Behalve dat we elkaar wel van naam kenden enzo. En ik wist natuurlijk dat hij op gegeven moment weg is gegaan.
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusjaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijn
zo veel kun je niet met een adres
ja je huis in brand steken maar als iemand zo crazy is dan kunnen ze ook genoeg verzinnen waar ze je adres niet voor nodig hebben
Jij bent duidelijk wel in orde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijn
zo veel kun je niet met een adres
ja je huis in brand steken maar als iemand zo crazy is dan kunnen ze ook genoeg verzinnen waar ze je adres niet voor nodig hebben
Een woord: furminator!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik erger me nu al kapot dat alles al weer onder de kattenhaar zit
Yup.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tegan het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat Cue de bewuste buurjongen al eens gedaan heeft.
meer dan eens trouwens :squote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusja
Ik gok zo dat dat het understatement van het jaar isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tegan het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat Cue de bewuste buurjongen al eens gedaan heeft.
Daar ging het mis tussen onsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, iemand die dat niet 'erg' vind, zoals nu.
Feiten, roddels, linkjes, geef ze!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Feiten, roddels, linkjes, geef ze!
Ja, dat is wel een geinig verhaal voor onze fictieve kleinkinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie dan onlangs weer in contact gekomen?
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare beelden bij
Not helpingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poes
Dan google je het even, luierd!quote:
Wijven zijn nog erger dan kerels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaaloverigens is het niet alleen een hij, ik ken 2 verhalen van een zij
??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaaloverigens is het niet alleen een hij, ik ken 2 verhalen van een zij
Nou....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijven zijn nog erger dan kerels.
ik heb vrij vandaag, dus dan mag datquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan google je het even, luierd!
Okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geinig verhaal voor onze fictieve kleinkinderen. Maar dat vertel ik nu iig niet.
Oooh, dan kan je alles wel zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al leest hij vast niet meer, was eenmalige zoekactie
tijdig scheren, hoef je je poes ook niet te kammen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poes
KT, kom er maar in met die freaky kattenfoto.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
tijdig scheren, hoef je je poes ook niet te kammen.
Een beetje kerel heeft je post history in z'n bookmarks staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neee de buurjongen. Let eens op![]()
al leest hij vast niet meer, was eenmalige zoekactie
Nou vooruit, het is een speciale kam waarmee je veel meer haar meepakt dan normaal. Bijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb vrij vandaag, dus dan mag dat
Fixed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een beetje kerel stalker heeft je post history in z'n bookmarks staan.
Je kunt het er ook gewoon uittrekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is een speciale kam waarmee je veel meer haar meepakt dan normaal. Bijzijn poezel kwam er bijna een hele kat af
Een beetje kerel interesseert het geen holquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Een beetje kerel heeft je post history in z'n bookmarks staan.
mwa dat lijkt me nou niet echt verstandig, of je wilt echt krassen over je hele lijfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het er ook gewoon uittrekken.
Hoor je dat, Qquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een beetje kerel interesseert het geen hol
Whut? Arme Yangquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het er ook gewoon uittrekken.
haha kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een beetje kerel interesseert het geen hol
Die van mij vinden het niet leuk om gekamd te worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is een speciale kam waarmee je veel meer haar meepakt dan normaal. Bijzijn poezel kwam er bijna een hele kat af
Geen idee... Je hebt wel verschillende maten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Kun je zo'n furminator ook op cavia's gebruiken? Wat verharen die beesten zeg.
Ik was eerst heel sceptisch, maar het werkt echt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Poezel vind geborsteld worden heerlijk
volgens mij verliest ze daarom expres zo veel haar
speciale borstels meestalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was eerst heel sceptisch, maar het werkt echt.
er is ook niemand die zegt dat het moet, maar over het algemeen vinden katten en poezen het wel weer fijn om haren kwijt te zijn (die los zitten dan)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ga onze kat niet borstelen, ik wil nog niet dood.
Scheren.. borstelen.. 1 pot natquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Zie ik goed dat het over geschoren poesjes gaat?
Ja. Maar fijn is het niet voor ze. Die furminators trekken ook vastzittende haren los. Op het asiel gebruiken we ze niet meer voor de dieren, die werden er, op een uitzondering na, helemaal gek van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Kun je zo'n furminator ook op cavia's gebruiken? Wat verharen die beesten zeg.
Je moet het af en toe doen, zachtjes en niet lang achter elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar fijn is het niet voor ze. Die furminators trekken ook vastzittende haren los. Op het asiel gebruiken we ze niet meer voor de dieren, die werden er, op een uitzondering na, helemaal gek van.
quote:
Is nog niks nu, het weekend wordt pas ergquote:
Ja, Beetman en ik gaan maar naar het park vluchten dan, want dan is het hier echt niet te doen thuis.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is nog niks nu, het weekend wordt pas erg
Ja wij ws ook, of naar de maarsseveense plassen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, Beetman en ik gaan maar naar het park vluchten dan, want dan is het hier echt niet te doen thuis.![]()
Ook dan vinden de meeste dieren het niks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het af en toe doen, zachtjes en niet lang achter elkaar
De plassen gaan we niet doen, veel te druk daar dan. Overdag gaat het hier nog wel, maar als 's avonds de zon op de woonkamer staat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wij ws ook, of naar de maarsseveense plassen.
Die vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan vinden de meeste dieren het niks.
Bij ons tenminste.
Park zal ook niet rustig zijn toch? En daar is geen water...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
De plassen gaan we niet doen, veel te druk daar dan. Overdag gaat het hier nog wel, maar als 's avonds de zon op de woonkamer staat...![]()
Maar als jullie ook zum park gaan moeten we ff contacten tegen die tijd.
Beetman wil sowieso niet in stilstaand water zwemmen en ik hoef ook niet persé te zwemmen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Park zal ook niet rustig zijn toch? En daar is geen water...
En idd, moeten we doen
Het kwijt zijn wel ja. De procedure om op dat punt te geraken nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
er is ook niemand die zegt dat het moet, maar over het algemeen vinden katten en poezen het wel weer fijn om haren kwijt te zijn (die los zitten dan)
Lang leve de zee op 10 minuten lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman wil sowieso niet in stilstaand water zwemmen en ik hoef ook niet persé te zwemmen.
Doen wuh!
Joh, die van ons vinden dat helemaal de bom, geborsteld worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kwijt zijn wel ja. De procedure om op dat punt te geraken niet
Uhuh. De furminator. Belachelijk dure kam, maar wij vinden 'm erg fijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman wil sowieso niet in stilstaand water zwemmen en ik hoef ook niet persé te zwemmen.
Doen wuh!
Ik zwem nog liever in een meer dan in de zee. Altijd die kutkwallen en dat schelpengruis en zulks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang leve de zee op 10 minuten lopen
En zout water in je mond en op je huid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zwem nog liever in een meer dan in de zee. Altijd die kutkwallen en dat schelpengruis en zulks.
Ik ben een beetje bang in zeequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zwem nog liever in een meer dan in de zee. Altijd die kutkwallen en dat schelpengruis en zulks.
Hier is er eentje die het helemaal geweldig vindt (hoewel die elke vorm van aandacht geweldig vindtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, die van ons vinden dat helemaal de bom, geborsteld worden.
Als ik dat ding pak komen ze al naar je toe, hoewel ik dat ding nu al wel een tijdje kwijt ben, bedenk ik me.
Vergeet de undertoad nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik denk dan altijd "er zitten hier onwijs veel beestjes en ik kan ze niet zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang in zee
zo ook in je bedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik denk dan altijd "er zitten hier onwijs veel beestjes en ik kan ze niet zien.
Ja preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik denk dan altijd "er zitten hier onwijs veel beestjes en ik kan ze niet zien.
Alleen de golven zijn leuk.
Het is gewoon een slap excuus om niet in bikini te hoeven lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef rival het volgende:
ik zwem waar water is!
stelletje zeuren!
Ik ook hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef rival het volgende:
ik zwem waar water is!
stelletje zeuren!
youtube. of voor 80ct online kopen op mp3?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet echt Spotify eens gaan gebruiken. Of m'n platenspeler weer een fatsoenlijk installeren. Wil een liedje draaien, maar heb'em niet op mp3
eens!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef Kluts het volgende:
Als kind was ik echt gek op zwemmen en lag ik op dit soort dagen gewoon fulltime in het water.
Als ik nu ga zwemmen denk ik na een kwartier "wat vond ik hier ook alweer ZO leuk aan dat ik het 8 uur volhield?"
Owh ja, youtubequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
youtube. of voor 80ct online kopen op mp3?
In zee? Alleen in Thailand of die omgevingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:31 schreef missbehavin het volgende:
Nu is zwemmen vooral 'even snel er in om af te koelen en er weer uit'
Oh heb ue die niet, foei!quote:
En om sneller bruin te wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:31 schreef missbehavin het volgende:
Nu is zwemmen vooral 'even snel er in om af te koelen en er weer uit'
So true.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef Kluts het volgende:
Als kind was ik echt gek op zwemmen en lag ik op dit soort dagen gewoon fulltime in het water.
Als ik nu ga zwemmen denk ik na een kwartier "wat vond ik hier ook alweer ZO leuk aan dat ik het 8 uur volhield?"
ik kan niet naar buitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, Beetman en ik gaan maar naar het park vluchten dan, want dan is het hier echt niet te doen thuis.![]()
Die hadden wij vroeger ook op een knalroze Dolly Parton LP staan!quote:
Doe gewoon al je kleren uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan niet naar buiten
Derde verdieping zonder lift + krukken
ik heb het nu al best warm hier boven
Vooral in meertjes enzo. Een zwembad in een warm land daar kan ik dan wel lang in vertoeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In zee? Alleen in Thailand of die omgeving
Handstand onder water was ik vroeger altijd de halve dag mee bezig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
Zwemmen vind ik nog steeds tof! En een beetje met een bal klooien en zo
dan is het nog warm!quote:
haha nee vandaag heb ik braaf een jurkje aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft ze vast al gedaan rhu kennende.
Ik ben er nogal op gebrandquote:
laatste keer dat ik gezwommen heb is alweer 2 jaar geleden. wel in de golf van mexico, water van 26 graden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zondag nog gezwommen. En bruin geworden. En gelummeld in het water.
Ik word gewoon tof neger-bruinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nogal op gebrander niet uit te gaan zien als een oude leren handtas, dus ik smeer me driftig in met factor 30/50
Volgens mij kan ik niet eens meer zwemmen, is volgens mij al jaar geleden dat ik heb gezwommen. Op Madagaskar was dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zondag nog gezwommen. En bruin geworden. En gelummeld in het water.
Dat zou ik ook eens moeten doen, maar ik verbrand nooit, dus ik vergeet uberhaupt zonnebrand te kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nogal op gebrander niet uit te gaan zien als een oude leren handtas, dus ik smeer me driftig in met factor 30/50
too late.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah beter, ik ben roomblankquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word gewoon tof neger-bruin. Maar ik smeer me ook in tegen huidkanker enzo.
Ik hiervoor ook twee jaar geledenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
laatste keer dat ik gezwommen heb is alweer 2 jaar geleden. wel in de golf van mexico, water van 26 graden.
Heeee, mond dicht jijquote:
Ik heb altijd best een lekker kleurtje al zeg ik het zelf. Ben ook best veel buiten, hele jaar door.quote:
toevallig weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hiervoor ook twee jaar geleden. Alleen dan in de Middellandse zee.
Ik word amper bruin, ik verbrand meteen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word gewoon tof neger-bruin. Maar ik smeer me ook in tegen huidkanker enzo.
Ah ja dat helpt iddquote:
Pics!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wat, je bent toch al 37 enzo.
tattoo al af trouwens?
helemaal niet, teegje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wil je gewoon dingen zien dawgje.
Ik ook. En dat blijft ook wel tot november op zijn minst zitten ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja dat helpt idd. Zoonlief ook, dus die wordt al zwart als hij aan de zon denkt...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wat, je bent toch al 37 enzo.
tattoo al af trouwens?
Foboquote:
ah het positieve aan die enkel is dat ik dit soort dingen niet hoefquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Kluts het volgende:
Eten koken met dit weer is ook om te janken trouwens.
Nog één peuk en dan ga ik me er echt toe zetten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
helemaal niet, teegje.
het is gewoon typisch.
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah het positieve aan die enkel is dat ik dit soort dingen niet hoef![]()
En geen boodschappen doen, vaat uit/in ruimen, poetsen etc
Ik heb met dit weer ook echt nergens zin in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Ik ben altijd al een slons, maar met dit weer en minstens 25 graden hier binnen heb ik een goed excuus om alleen het hoognodige te doen.
oh, scheelt niks toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]36! en nog lang geen verweerde handtas!
Nee, laatste afwerking moet nog, geen geld
Het is ook niet dat ik nu een 10-gangen diner in elkaar ga draaien idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb met dit weer ook echt nergens zin in.
En helemaal niet in eten koken.
Ik ben dan ook heel erg blij met justeat.nlquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik nu een 10-gangen diner in elkaar ga draaien idd.
Maar een mens moet wel eten natuurlijk.
Ik vind brood als avondeten echt pure horror.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Stokbrood en aïoli is koken genoeg voor vandaag.
Elk jaar is er één dawg....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, scheelt niks toch.
jammer is dat, als ie nog niet afgemaakt kan worden.![]()
enkelband verrektquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
Ik ben altijd al een slons, maar met dit weer en minstens 25 graden hier binnen heb ik een goed excuus om alleen het hoognodige te doen.
Wel lekker! Alleen wat zwaar op de maag ook nu..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ik wil lasagna maken. Maar het is way te warm daarvoor idd.
En als de oven hier aan is wordt het binnen nog warmer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel lekker! Alleen wat zwaar op de maag ook nu..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef Tegan het volgende:
Maarja, ik wil toch op crashdieet voordat date me naakt mag zien.
Vrouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef Tegan het volgende:
Maarja, ik wil toch op crashdieet voordat date me naakt mag zien.
zolang het met iets warms erop of bij is vind ik brood als avondeten lekker!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind brood als avondeten echt pure horror.
Gister al broodjes hamburger gegeten, dus nu weer ff iets normaals.
Wie niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger ook op een knalroze Dolly Parton LP staan!
Ik was als kleuter erg onder de indruk van de voorgevel van Dolly.
Klopt, maar ik wilde een quick fixquote:Maar kan je die niet ergens gewoon downloaden als mp3, moet wel lukken toch?
Wij eten lasagnequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ik wil lasagna maken. Maar het is way te warm daarvoor idd.
Ik nietquote:
Ik kom er net achter dat mijn gehakt niet meer goed is, en ik ga echt niet meer boodschappen doen. Dus, geen eten dan maarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij eten lasagne
Gisteravond de saus gemaakt
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat mijn gehakt niet meer goed is, en ik ga echt niet meer boodschappen doen. Dus, geen eten dan maar.
Dan ga je nakendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
Het idee dat ik het weekend in bikini moet, bevordert mijn eetlust ook niet
Ik werd vanochtend wakker met dat alles verstopt zit en verkouden enzo, dus ik heb niet echt honger meer.quote:
Dat is vast veel beter!quote:
Nee, opzich heb ik echt wel schijt daaraan. Ik had gewoon wel graag een kleiner buikje gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, opzich heb ik echt wel schijt daaraan. Ik had gewoon wel graag een kleiner buikje gehad.
Ja ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, opzich heb ik echt wel schijt daaraan. Ik had gewoon wel graag een kleiner buikje gehad.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met dat alles verstopt zit en verkouden enzo, dus ik heb niet echt honger meer.
Mij nooit hoor. Ik ben gewoon het afgelopen jaar best wel veel aangekomen voor mijn doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar ach, het weerhoudt me er iig niet meer van in bikini te gaan.
Nou ik ook... Vind ik best moeilijk, maar het wordt makkelijker gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij nooit hoor. Ik ben gewoon het afgelopen jaar best wel veel aangekomen voor mijn doen.
Waarom vind je het moeilijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ook... Vind ik best moeilijk, maar het wordt makkelijker gelukkig
Mjah, blijft altijd een lastig punt voor me denk ik...quote:
Oh, ik vind het verder niet moeilijk ofzo. Gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ook... Vind ik best moeilijk, maar het wordt makkelijker gelukkig
Waar heb je het dan precies lastig mee? Wat anderen van je denken? Fysiek last?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, blijft altijd een lastig punt voor me denk ik...
Zelfbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar heb je het dan precies lastig mee? Wat anderen van je denken? Fysiek last?
Heb je dan niet als je op het strand loopt of in de sauna bent van "Damn, ik zie er eigenlijk best goed uitquote:
Hell no!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je dan niet als je op het strand loopt of in de sauna bent van "Damn, ik zie er eigenlijk best goed uit"?
Vast niet nodigquote:
Ik weet dat het voor een deel in mijn hoofd zit..quote:
Niet voor een deelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor een deel in mijn hoofd zit..
En het andere deel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor een deel in mijn hoofd zit..
Ik denk dat echt nooit. Of ik denk als ik in de spiegel kijk: ja, je ziet er leuk uit vandaag. En dan huppel ik buiten rond en zie ik mezelf toevallig in een spiegel of in een ruit en dan is het echt vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik heb dat kei vaak (dat ik denk: damn dat ziet er goed uit)
zolang ik geen spiegels of fotos van mezelf tegen kom
Volgens mij strookt mijn zelfbeeld niet zo met de werkelijkheid
maar goed, het maakt me blij dus ik vind het prima haha
quote:
Heel goed, zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik heb dat kei vaak (dat ik denk: damn dat ziet er goed uit)
zolang ik geen spiegels of fotos van mezelf tegen kom
Volgens mij strookt mijn zelfbeeld niet zo met de werkelijkheid
maar goed, het maakt me blij dus ik vind het prima haha
Dat jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat echt nooit. Of ik denk als ik in de spiegel kijk: ja, je ziet er leuk uit vandaag. En dan huppel ik buiten rond en zie ik mezelf toevallig in een spiegel of in een ruit en dan is het echt van
Oh ik heb eerder bewondering als ik een mooie vrouw zie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heel goed, zo hoort dat ook.
Als je een mooie vrouw ziet moet je niet denken van owww die is veel mooier dan ik![]()
, maar bv als haar kont niet bijzonder is dan pak je dat eruit en denk je van muhaha mijn kont is veel sexier.
Dat werkt voor je zelfbeeld.
Prima, zolang je je maar realiseert dat dat volledig los staat van jezelfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik heb eerder bewondering als ik een mooie vrouw zie.
ik denk gewoon: wat een lekker wijfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heel goed, zo hoort dat ook.
Als je een mooie vrouw ziet moet je niet denken van owww die is veel mooier dan ik![]()
, maar bv als haar kont niet bijzonder is dan pak je dat eruit en denk je van muhaha mijn kont is veel sexier.
Dat werkt voor je zelfbeeld.
Het is niet het één of het ander he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik heb eerder bewondering als ik een mooie vrouw zie.
Of het ophemelen daarvanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk gewoon: wat een lekker wijf
mijn zelfbeeld is niet gestoeld op het neerhalen van andere
Oh jawel hoor. I'm just my own worst criticquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima, zolang je je maar realiseert dat dat volledig los staat van jezelf
Ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat zwart-wit weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn zelfbeeld is niet gestoeld op het neerhalen van andere
En meteen de minst objectievequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. I'm just my own worst critic
ja, waarschijnlijk welquote:
sorry ik vind het gewoon raar dat jij gaat scannen naar mindere dingenquote:
Niet naar luisteren dusquote:
Ik zeg niet dat ik het doe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik vind het gewoon raar dat jij gaat scannen naar mindere dingen
bij een mooi jurkje denk ik ook: oh mooi
bij een vrouw ook
bij een mooie foto ook
etc
preciesquote:
Weet je wel hoe overtuigend ze is?quote:
Verdoof haar met alcoholquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe overtuigend ze is?
volgens mij zijn er constructievere manieren om aan je zelfbeeld te werken en ik ken ook geen enkele psych of iets dergelijks die je dat als advies zal gevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het doe.
Maar het helpt voor mensen die een laag zelfbeeld hebben, psychologie je weet wel.
Jij bent gewoon een slappe zakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe overtuigend ze is?
quote:
Niet zo bot als ik het stel natuurlijk, denk eens niet zo zwart wit!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij zijn er constructievere manieren om aan je zelfbeeld te werken en ik ken ook geen enkele psych of iets dergelijks die je dat als advies zal geven
en wat heb je dan? Met jou methode bedoel ik?
Dat je nog steeds bezig bent met vergelijken en afwegen
dat noem ik geen zelfvertrouwen
omdat ik het een zinloze methode vind die niet dieper gaat dan de oppervlakte ben ik zwart wit? Je praat gewoon onzin (sorry) en ik ben het er niet mee eens, dat is niet meteen zwart witquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet zo bot als ik het stel natuurlijk, denk eens niet zo zwart wit!
Het resultaat is je eigen lichaam waarderen.
Het punt is dat je daar helemaal geen andere mensen voor nodig hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet zo bot als ik het stel natuurlijk, denk eens niet zo zwart wit!
Het resultaat is je eigen lichaam waarderen.
preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het punt is dat je daar helemaal geen andere mensen voor nodig hebt
Je denkt zwart wit omdat je het ziet als een methode die op zichzelf staat, alsof alleen dat je zelfbeeld gaat fixen...dat zei ik ook niet, het helpt.. het kan een toevoeging zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik het een zinloze methode vind die niet dieper gaat dan de oppervlakte ben ik zwart wit? Je praat gewoon onzin (sorry) en ik ben het er niet mee eens, dat is niet meteen zwart wit
je zegt nu wel iets compleet anders dan netquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je denkt zwart wit omdat je het ziet als een methode die op zichzelf staat, alsof alleen dat je zelfbeeld gaat fixen...dat zei ik ook niet, het helpt.. het kan een toevoeging zijn.
En het werkt, daar is onderzoek naar gedaan natuurlijk he.
Je kont mooier vinden dan die van iemand anders is ook niet afkraken.
Inderdaad, waarom hebben die winkels geen ontspiegelde ramen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat echt nooit. Of ik denk als ik in de spiegel kijk: ja, je ziet er leuk uit vandaag. En dan huppel ik buiten rond en zie ik mezelf toevallig in een spiegel of in een ruit en dan is het echt van
Ik moest echt even goed teruglezen om deze discussie nog te begrijpen. Maar zegt ze/hij nou dat jij zwart/wit denkt wanneer jij zegt hoe iets voor jou persoonlijk werkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zegt nu wel iets compleet anders dan net
hopelijk snap je dat zelf ook
Codeine should do the trickquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:26 schreef Tegan het volgende:
Mijn neusholte/gehemelte doet best wel pijn. En die thee werkt niet.
Daarom moet je altijd een fles natterman in huis hebbenquote:
Undertowquote:
http://www.natterman.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |