Snap ook wel dat je niet te snel wil gaan, niet te snel teveel hoop wil hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vertrouwen gehad in het verleden hoor. Maar nu neem ik het vooral per dag. Want het kan zo over zijn. Ik ben gewoon realistisch. Ik ben maar moeilijk om mee om te gaan.
Nou precies hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Net alsof ik jou dat precies ga vertellen
en terecht ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Tegan het volgende:
Maar ex had me keihard uitgelachen met die opmerking.
Ik was heul snel met een nieuwequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
wil ik posten, topic dicht.
[..]
en terecht ook.
zo dan maar.
hola.
Geen idee of ik het interessant ga vinden, maar ga je gangquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan je wel iets anders vertellen...
Cue_ wil daar kennelijk niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonder koetsiekoetsie in de titel..
Doet me denken aan de gouden koetsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Cue_ wil daar kennelijk niet mee geassocieerd worden
Ja dat was ook meer dan ik had durven denken, heel tof dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij gaat er in ieder geval goed mee omDat is al mooi.
Bovendien hebben we pas twee dates gehad, dus waar hebben we het overquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ook wel dat je niet te snel wil gaan, niet te snel teveel hoop wil hebben.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
wil ik posten, topic dicht.
[..]
en terecht ook.
zo dan maar.
hola.
Is ook zo. Niet over nadenken en gewoon lekker lol hebben met elkaar en genieten van elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
Bovendien hebben we pas twee dates gehad, dus waar hebben we het over.
hoef je mij niet te meppen jongedame.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
. Als hij dat op de juiste manier had gedaan dan had ik dat ook wel kunnen waarderen, want ik weet ook wel dat het belachelijk is, maar toch moet ik het dan zeggen
.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook zo. Niet over nadenken en gewoon lekker lol hebben met elkaar en genieten van elkaar
Nouja, het was al wel duidelijk een geintje. Als het serieus was zou ik het van hem ook belachelijk vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
hoef je mij niet te meppen jongedame.
ik zou zoiets voor me gehouden hebben in zo'n vroeg stadium. als een meisje zoiets tegen mij had gezegd op de 2e date zou ik dat best wel een afknapper vinden eigenlijk. maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
hoef je mij niet te meppen jongedame.
ik zou zoiets voor me gehouden hebben in zo'n vroeg stadium. als een meisje zoiets tegen mij had gezegd op de 2e date zou ik dat best wel een afknapper vinden eigenlijk. maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Ik ben ook heel gemakkelijk te vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Elke idioot kan mijn adres opvragen
Daar hadden we het over ja. Maarja, het is natuurlijk een beetje dubbel, want natuurlijk moet hij op gegeven moment mijn adres weten als we daten. Dus vandaar dat het wel duidelijk een geintje was eigenlijk, maar niet minder eng.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
ik begin me nu even af te vragen of we het nu over dezelfde opmerking hebben.
dat je het eng vindt dat hij nu je adres weet toch, dat je dat zei?
Mijn achterbuurjongen had mij onlangs gegoogled en kwam ook uit op dit accountquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat ik het al weet...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn achterbuurjongen had mij onlangs gegoogled
Dat is wel kakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn achterbuurjongen had mij onlangs gegoogled en kwam ook uit op dit account
Het viel gelukkig wel mee. Maakt me ook niet heel erg veel uit. Maar dan krijg je weer zo'n preek achtig gesprekquote:
waarom is dat eng?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hadden we het over ja. Maarja, het is natuurlijk een beetje dubbel, want natuurlijk moet hij op gegeven moment mijn adres weten als we daten. Dus vandaar dat het wel duidelijk een geintje was eigenlijk, maar niet minder eng.
oki, ik dacht al even dat ik gek geworden was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hadden we het over ja. Maarja, het is natuurlijk een beetje dubbel, want natuurlijk moet hij op gegeven moment mijn adres weten als we daten. Dus vandaar dat het wel duidelijk een geintje was eigenlijk, maar niet minder eng.
Hoi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb jouw sleutel
Nee het is niet eng omdat hij eng zou zijn. Het is eng in het algemeen als er mensen zijn die uberhaupt mijn adres weten. Ik snap mezelf ook niet altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is dat eng?
Je zou hem toch niet daten als je denkt dat ie het type is dat er rare dingen mee doet?
Ik snap het niet
Ze matchen niet met mijn veestapel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Geen zin om 3 weken op mn katten te passen?
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
waarom is dat eng?
Je zou hem toch niet daten als je denkt dat ie het type is dat er rare dingen mee doet?
Ik snap het niet
Hmmm, voedsel en speelgoed in één voor Pomba.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze matchen niet met mijn veestapel.
Maar, maar, hij moet je toch nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, date mag echt niet mijn posthistory lezen huuuu. Misschien toch maar snel uitmaken.
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, we kunnen CL koppelen aan de buurjongen van Cue.
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.
Nu ben ik nieuwsgierig, ik lees wel even om te kijken of die angst terecht is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, date mag echt niet mijn posthistory lezen huuuu. Misschien toch maar snel uitmaken.
hoe ken je hem dan? als in online kennen of verre kennissen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar toch.
Ik ben zo para. Maar ik moet toch ook wel kunnen daten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, ik dacht al even dat ik gek geworden was.
maar tja, ik zou er vanuit gaan dat het meisje waarmee ik date mij niet eng vind, dus dat zou ik nogal apart vinden. zoiets zou me afschrikken, als iemand zo para is, zeg maar.
ach.
ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben enzo.
Kijk Q, stalken werkt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar toch.
Collega. Vakantiewerk. Andere afdeling. Kende hem alleen van naam. Maar hij is al zeker vijf jaar weg hier. Hij heeft nu een grote-mensen-baan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoe ken je hem dan? als in online kennen of verre kennissen?
Ow zo.. leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Collega. Vakantiewerk. Andere afdeling. Kende hem alleen van naam. Maar hij is al zeker vijf jaar weg hier. Hij heeft nu een grote-mensen-baan.
Neuh. We hebben eigenlijk nooit contact gehad. Behalve dat we elkaar wel van naam kenden enzo. En ik wist natuurlijk dat hij op gegeven moment weg is gegaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo.. leuk
Maar hebben jullie altijd contact gehouden?
ja, iemand die dat niet 'erg' vind, zoals nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben zo para. Maar ik moet toch ook wel kunnen daten.
Hoe zijn jullie dan onlangs weer in contact gekomen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neuh. We hebben eigenlijk nooit contact gehad. Behalve dat we elkaar wel van naam kenden enzo. En ik wist natuurlijk dat hij op gegeven moment weg is gegaan.
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusjaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijn
zo veel kun je niet met een adres
ja je huis in brand steken maar als iemand zo crazy is dan kunnen ze ook genoeg verzinnen waar ze je adres niet voor nodig hebben
Jij bent duidelijk wel in orde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijn
zo veel kun je niet met een adres
ja je huis in brand steken maar als iemand zo crazy is dan kunnen ze ook genoeg verzinnen waar ze je adres niet voor nodig hebben
Een woord: furminator!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik erger me nu al kapot dat alles al weer onder de kattenhaar zit
Yup.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tegan het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat Cue de bewuste buurjongen al eens gedaan heeft.
meer dan eens trouwens :squote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusja
Ik gok zo dat dat het understatement van het jaar isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tegan het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat Cue de bewuste buurjongen al eens gedaan heeft.
Daar ging het mis tussen onsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, iemand die dat niet 'erg' vind, zoals nu.
Feiten, roddels, linkjes, geef ze!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Feiten, roddels, linkjes, geef ze!
Ja, dat is wel een geinig verhaal voor onze fictieve kleinkinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie dan onlangs weer in contact gekomen?
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare beelden bij
Not helpingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poes
Dan google je het even, luierd!quote:
Wijven zijn nog erger dan kerels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaaloverigens is het niet alleen een hij, ik ken 2 verhalen van een zij
??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaaloverigens is het niet alleen een hij, ik ken 2 verhalen van een zij
Nou....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijven zijn nog erger dan kerels.
ik heb vrij vandaag, dus dan mag datquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan google je het even, luierd!
Okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geinig verhaal voor onze fictieve kleinkinderen. Maar dat vertel ik nu iig niet.
Oooh, dan kan je alles wel zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al leest hij vast niet meer, was eenmalige zoekactie
tijdig scheren, hoef je je poes ook niet te kammen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poes
KT, kom er maar in met die freaky kattenfoto.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
tijdig scheren, hoef je je poes ook niet te kammen.
Een beetje kerel heeft je post history in z'n bookmarks staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neee de buurjongen. Let eens op![]()
al leest hij vast niet meer, was eenmalige zoekactie
Nou vooruit, het is een speciale kam waarmee je veel meer haar meepakt dan normaal. Bijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb vrij vandaag, dus dan mag dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |