Daar ging het mis tussen onsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, iemand die dat niet 'erg' vind, zoals nu.
Feiten, roddels, linkjes, geef ze!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusja
Q!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusja
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Feiten, roddels, linkjes, geef ze!
Ja, dat is wel een geinig verhaal voor onze fictieve kleinkinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie dan onlangs weer in contact gekomen?
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare beelden bij
Not helpingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poes
Dan google je het even, luierd!quote:
Wijven zijn nog erger dan kerels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaaloverigens is het niet alleen een hij, ik ken 2 verhalen van een zij
??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaaloverigens is het niet alleen een hij, ik ken 2 verhalen van een zij
Nou....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijven zijn nog erger dan kerels.
ik heb vrij vandaag, dus dan mag datquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan google je het even, luierd!
Okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geinig verhaal voor onze fictieve kleinkinderen. Maar dat vertel ik nu iig niet.
Oooh, dan kan je alles wel zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al leest hij vast niet meer, was eenmalige zoekactie
tijdig scheren, hoef je je poes ook niet te kammen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, jij wel... Is een speciale kam voor de poes
KT, kom er maar in met die freaky kattenfoto.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
tijdig scheren, hoef je je poes ook niet te kammen.
Een beetje kerel heeft je post history in z'n bookmarks staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neee de buurjongen. Let eens op![]()
al leest hij vast niet meer, was eenmalige zoekactie
Nou vooruit, het is een speciale kam waarmee je veel meer haar meepakt dan normaal. Bijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb vrij vandaag, dus dan mag dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |