Maar, maar, hij moet je toch nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, date mag echt niet mijn posthistory lezen huuuu. Misschien toch maar snel uitmaken.
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Tegan het volgende:
Owja, we kunnen CL koppelen aan de buurjongen van Cue.
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.
Nu ben ik nieuwsgierig, ik lees wel even om te kijken of die angst terecht is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, date mag echt niet mijn posthistory lezen huuuu. Misschien toch maar snel uitmaken.
hoe ken je hem dan? als in online kennen of verre kennissen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar toch.
Ik ben zo para. Maar ik moet toch ook wel kunnen daten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, ik dacht al even dat ik gek geworden was.
maar tja, ik zou er vanuit gaan dat het meisje waarmee ik date mij niet eng vind, dus dat zou ik nogal apart vinden. zoiets zou me afschrikken, als iemand zo para is, zeg maar.
ach.
ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben enzo.
Kijk Q, stalken werkt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken hem trouwens al zeven jaar. Wel alleen van een afstand maar toch.
Collega. Vakantiewerk. Andere afdeling. Kende hem alleen van naam. Maar hij is al zeker vijf jaar weg hier. Hij heeft nu een grote-mensen-baan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoe ken je hem dan? als in online kennen of verre kennissen?
Ow zo.. leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Collega. Vakantiewerk. Andere afdeling. Kende hem alleen van naam. Maar hij is al zeker vijf jaar weg hier. Hij heeft nu een grote-mensen-baan.
Neuh. We hebben eigenlijk nooit contact gehad. Behalve dat we elkaar wel van naam kenden enzo. En ik wist natuurlijk dat hij op gegeven moment weg is gegaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo.. leuk
Maar hebben jullie altijd contact gehouden?
ja, iemand die dat niet 'erg' vind, zoals nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben zo para. Maar ik moet toch ook wel kunnen daten.
Hoe zijn jullie dan onlangs weer in contact gekomen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neuh. We hebben eigenlijk nooit contact gehad. Behalve dat we elkaar wel van naam kenden enzo. En ik wist natuurlijk dat hij op gegeven moment weg is gegaan.
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon even het besef. Niet dat zij hem perse eng vindt, maar het besef dat iemand die je niet goed kent je adres nu heeft.
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusjaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijn
zo veel kun je niet met een adres
ja je huis in brand steken maar als iemand zo crazy is dan kunnen ze ook genoeg verzinnen waar ze je adres niet voor nodig hebben
Jij bent duidelijk wel in orde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie gewoon niet zo goed wat er eng aan kan zijn
zo veel kun je niet met een adres
ja je huis in brand steken maar als iemand zo crazy is dan kunnen ze ook genoeg verzinnen waar ze je adres niet voor nodig hebben
Een woord: furminator!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik erger me nu al kapot dat alles al weer onder de kattenhaar zit
Yup.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tegan het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat Cue de bewuste buurjongen al eens gedaan heeft.
meer dan eens trouwens :squote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb via fok wel eens stalkverhalen gehoord.. dusja
Ik gok zo dat dat het understatement van het jaar isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tegan het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat Cue de bewuste buurjongen al eens gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |