Wij eten lasagnequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ik wil lasagna maken. Maar het is way te warm daarvoor idd.
Ik nietquote:
Ik kom er net achter dat mijn gehakt niet meer goed is, en ik ga echt niet meer boodschappen doen. Dus, geen eten dan maarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij eten lasagne
Gisteravond de saus gemaakt
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat mijn gehakt niet meer goed is, en ik ga echt niet meer boodschappen doen. Dus, geen eten dan maar.
Dan ga je nakendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
Het idee dat ik het weekend in bikini moet, bevordert mijn eetlust ook niet
Ik werd vanochtend wakker met dat alles verstopt zit en verkouden enzo, dus ik heb niet echt honger meer.quote:
Dat is vast veel beter!quote:
Nee, opzich heb ik echt wel schijt daaraan. Ik had gewoon wel graag een kleiner buikje gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, opzich heb ik echt wel schijt daaraan. Ik had gewoon wel graag een kleiner buikje gehad.
Ja ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, opzich heb ik echt wel schijt daaraan. Ik had gewoon wel graag een kleiner buikje gehad.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met dat alles verstopt zit en verkouden enzo, dus ik heb niet echt honger meer.
Mij nooit hoor. Ik ben gewoon het afgelopen jaar best wel veel aangekomen voor mijn doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar ach, het weerhoudt me er iig niet meer van in bikini te gaan.
Nou ik ook... Vind ik best moeilijk, maar het wordt makkelijker gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij nooit hoor. Ik ben gewoon het afgelopen jaar best wel veel aangekomen voor mijn doen.
Waarom vind je het moeilijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ook... Vind ik best moeilijk, maar het wordt makkelijker gelukkig
Mjah, blijft altijd een lastig punt voor me denk ik...quote:
Oh, ik vind het verder niet moeilijk ofzo. Gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ook... Vind ik best moeilijk, maar het wordt makkelijker gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |