dan is het nog warm!quote:
haha nee vandaag heb ik braaf een jurkje aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft ze vast al gedaan rhu kennende.
Ik ben er nogal op gebrandquote:
laatste keer dat ik gezwommen heb is alweer 2 jaar geleden. wel in de golf van mexico, water van 26 graden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zondag nog gezwommen. En bruin geworden. En gelummeld in het water.
Ik word gewoon tof neger-bruinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nogal op gebrander niet uit te gaan zien als een oude leren handtas, dus ik smeer me driftig in met factor 30/50
Volgens mij kan ik niet eens meer zwemmen, is volgens mij al jaar geleden dat ik heb gezwommen. Op Madagaskar was dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zondag nog gezwommen. En bruin geworden. En gelummeld in het water.
Dat zou ik ook eens moeten doen, maar ik verbrand nooit, dus ik vergeet uberhaupt zonnebrand te kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nogal op gebrander niet uit te gaan zien als een oude leren handtas, dus ik smeer me driftig in met factor 30/50
too late.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah beter, ik ben roomblankquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word gewoon tof neger-bruin. Maar ik smeer me ook in tegen huidkanker enzo.
Ik hiervoor ook twee jaar geledenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
laatste keer dat ik gezwommen heb is alweer 2 jaar geleden. wel in de golf van mexico, water van 26 graden.
Heeee, mond dicht jijquote:
Ik heb altijd best een lekker kleurtje al zeg ik het zelf. Ben ook best veel buiten, hele jaar door.quote:
toevallig weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hiervoor ook twee jaar geleden. Alleen dan in de Middellandse zee.
Ik word amper bruin, ik verbrand meteen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word gewoon tof neger-bruin. Maar ik smeer me ook in tegen huidkanker enzo.
Ah ja dat helpt iddquote:
Pics!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wat, je bent toch al 37 enzo.
tattoo al af trouwens?
helemaal niet, teegje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu wil je gewoon dingen zien dawgje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |