En vast geen eens lekkere wijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Station Delft stond vannochtend ook helemaal vol met een nieuwe lading feuten
Op zich stond er wel wat leuks tussenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
2x 18 is ook 36.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
Nee, ze worden steeds jonger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"
... of ik word gewoon elk jaar ouder, misschien is dat 't
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef dick_laurent het volgende:
haha ok... dan ligt 't toch niet helemaal aan mij
maar waarom de "" ?
Niet! Leugens!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef VrolijkAlleen het volgende:
ze blijven elk jaar 18 we worden allemaal ouder :S
Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
wat weer wel zo is, dat ze qua uiterlijk steeds jonger lijkne
" :S " is geen werkende smiley op FOK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
ik merk het super irritantquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
" :S " is geen werkende smiley op FOK!
jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.quote:
eens, had er alleen even geen zin in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
Eh. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)
edit: Never mind, ik las het verkeerd, jij bent ziek, niets met het weer te maken etc :S
Zo veel ouder ben jij nou ook weer nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nog meer kansen voor mij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |