Couldn't agree morequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
niks voor mij, heb daar altijd een hekel aan, hoe verdergevorderd het wordt hoe relaxer, vind ik.
maar wat weet ik nou?
klinkt nu al als een kutrelatiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Eerste keer slechte seks, eerste keer dat het tijdelijk uitgaat
, eerste maand droogstaan terwijl je een relatie hebt
.
jaja, doe eens niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Couldn't agree more.
Dan weet je tenminste wat je kan verwachten.
Die maand droogstaan snap ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Eerste keer slechte seks, eerste keer dat het tijdelijk uitgaat
, eerste maand droogstaan terwijl je een relatie hebt
.
Tegan, doemdenker since '89.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt nu al als een kutrelatie
Ik ga hem niet uitleggen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die maand droogstaan snap ik niet.
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die maand droogstaan snap ik niet.
Hij hoeft niet eens weg te zijn daarvoor hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeld
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeld
Imagine the crazy chemistry we have in real lifequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat we elkaar zo goed kennen. nu al, kun je nagaan.
vind ik ook niet eens zo gekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seks.
i try not to.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Imagine the crazy chemistry we have in real life.
Komt wel eens voor hoor! Soms.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seks.
Grijp je kans!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd eerste date meteen bed in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |