Die kun je ook huren in de biebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Heb van de week The Hunger Games gekocht
Ik twee weken terug Het korte tweede leven van Bree Tannerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Heb van de week The Hunger Games gekocht
Niet in het Engelsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kun je ook huren in de bieb
Waarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twee weken terug Het korte tweede leven van Bree Tanner. Was maar 1 euro.
Zeurquote:
Die zijn dan vast niet in het engelsquote:
De Action heeft ook wel Engelse boeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeur
[..]
Die zijn dan vast niet in het engels
Wat kost zo'n abonnement per jaar tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heeft de bibliotheek hier een uitgebreide collectie engelstalige boeken
Ik heb periodes waarin ik veel lees. Vorig jaar had ik een tijdje dat ok er twee boeken per week doorheen joeg en nu gaat het ook wel snel, al weet ik niet of dat zo blijft als de nieuwigheid van m'n speeltje af is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ik lees alleen op vakantie. Deze keer neem ik Vogelman mee. De rest weet ik nog niet.
Mo Hayder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ik lees alleen op vakantie. Deze keer neem ik Vogelman mee. De rest weet ik nog niet.
CL met speeltjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb periodes waarin ik veel lees. Vorig jaar had ik een tijdje dat ok er twee boeken per week doorheen joeg en nu gaat het ook wel snel, al weet ik niet of dat zo blijft als de nieuwigheid van m'n speeltje af is.
Luisterde je altijd maar zo goed naar mij.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luisterde je altijd maar zo goed naar mij.
Die heeft ook meerdere toffe boeken geschreven. Al blijft Vogelman favoriet.quote:
28 euroquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kost zo'n abonnement per jaar tegenwoordig?
quote:
Dat valt dan weer meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Action heeft ook wel Engelse boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |