Bij ons niet, gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit. Teveel hoofddoekjes en kinderwagens
quote:
quote:
he niet zo denken! Juist zo denken maakt de kans op mislukken groterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ieder contactpunt is potentieel het moment dat ik het verpest heh.
Het was een grapje schatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he niet zo denken! Juist zo denken maakt de kans op mislukken groter
En? En? En?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ieder contactpunt is potentieel het moment dat ik het verpest heh.
Dump vriendje ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Oh T ik ben jaloers!
De eerste maanden zijn altijd zo tof! Al die 'eerste keren'
Eerste keer ruzie en eerste keer knallende goedmaakseks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Eersye zoen, eerste keer sex, eerste keer echt bij elkaar slapen, eerste date, eerste keer dat hij je vrienden ontmoet, eerste kadotje dat je krijgt, eerste vakantie samen etc (niet op volgorde)
niks voor mij, heb daar altijd een hekel aan, hoe verdergevorderd het wordt hoe relaxer, vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Eersye zoen, eerste keer sex, eerste keer echt bij elkaar slapen, eerste date, eerste keer dat hij je vrienden ontmoet, eerste kadotje dat je krijgt, eerste vakantie samen etc (niet op volgorde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |