Bij ons niet, gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit. Teveel hoofddoekjes en kinderwagens
quote:
quote:
he niet zo denken! Juist zo denken maakt de kans op mislukken groterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ieder contactpunt is potentieel het moment dat ik het verpest heh.
Het was een grapje schatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he niet zo denken! Juist zo denken maakt de kans op mislukken groter
En? En? En?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ieder contactpunt is potentieel het moment dat ik het verpest heh.
Dump vriendje ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Oh T ik ben jaloers!
De eerste maanden zijn altijd zo tof! Al die 'eerste keren'
Eerste keer ruzie en eerste keer knallende goedmaakseks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Eersye zoen, eerste keer sex, eerste keer echt bij elkaar slapen, eerste date, eerste keer dat hij je vrienden ontmoet, eerste kadotje dat je krijgt, eerste vakantie samen etc (niet op volgorde)
niks voor mij, heb daar altijd een hekel aan, hoe verdergevorderd het wordt hoe relaxer, vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Eersye zoen, eerste keer sex, eerste keer echt bij elkaar slapen, eerste date, eerste keer dat hij je vrienden ontmoet, eerste kadotje dat je krijgt, eerste vakantie samen etc (niet op volgorde)
Couldn't agree morequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
niks voor mij, heb daar altijd een hekel aan, hoe verdergevorderd het wordt hoe relaxer, vind ik.
maar wat weet ik nou?
klinkt nu al als een kutrelatiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Eerste keer slechte seks, eerste keer dat het tijdelijk uitgaat
, eerste maand droogstaan terwijl je een relatie hebt
.
jaja, doe eens niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Couldn't agree more.
Dan weet je tenminste wat je kan verwachten.
Die maand droogstaan snap ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Eerste keer slechte seks, eerste keer dat het tijdelijk uitgaat
, eerste maand droogstaan terwijl je een relatie hebt
.
Tegan, doemdenker since '89.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt nu al als een kutrelatie
Ik ga hem niet uitleggen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die maand droogstaan snap ik niet.
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die maand droogstaan snap ik niet.
Hij hoeft niet eens weg te zijn daarvoor hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeld
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeld
Imagine the crazy chemistry we have in real lifequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat we elkaar zo goed kennen. nu al, kun je nagaan.
vind ik ook niet eens zo gekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seks.
i try not to.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Imagine the crazy chemistry we have in real life.
Komt wel eens voor hoor! Soms.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seks.
Grijp je kans!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd eerste date meteen bed in?
kun je niet aan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat kan ik niet aan.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet even een paar maanden een tactiek gaan bedenken.
Jullie kruisen (hihi) elkaar niet even op het vliegveld ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga over een paar dagen op vakantie, en date direct na mij. Dus wij halen die maand wel denk ik.
Tevens te laatste keer dat ik commentaar ga geven over of we al geneukt hebben, want het is een beetje creepy om het right after hier te komen melden, omdat het toch wordt gevraagd.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd eerste date meteen bed in?
Nope. Hij gaat geloof ik een dag eerder weg dan ik terugkom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie kruisen (hihi) elkaar niet even op het vliegveld ofzo?
Thanks schat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. anyway succes met het daten in elk geval.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Een maand geen seks in je slechte relatie/met je date, whut?
Ze bestaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Je zal dat maar vol kunnen houden.
Seks is toch vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Een maand geen seks in je relatie/met je date, whut?
Sommige mensen hechten meer waarde aan seks in een relatie dan anderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik kan wel 60 redenen verzinnen waarom sex er misschien ooit een maand bij in zou schieten
lekker veroordelend weer hoor al die fokkers met hun geweldige relaties, stomend sexleven en mega inkomen
Zo, je kan ook overdreven reageren, zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik kan wel 60 redenen verzinnen waarom sex er misschien ooit een maand bij in zou schieten
lekker veroordelend weer hoor al die fokkers met hun geweldige relaties, stomend sexleven en mega inkomen
Je vergeet de enorme piemels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Stomme kutsmoesjes altijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als je net een kind hebt gehad bijvoorbeeld?
Druk, slape loze nachten en ik gok een erg pijnlijke kut
Nou vooruit. Maar daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als je net een kind hebt gehad bijvoorbeeld?
Druk, slape loze nachten en ik gok een erg pijnlijke kut
Best lastig, zo'n halve meter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
zegt degene die meteen over amish begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, je kan ook overdreven reageren, zeg.
Bitchfight!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
nog een reden waarom er niet geneukt zou kunnen worden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
Nee, oke. Goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
zo was het niet bedoeldquote:
Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om er niet te komen.
en in vla!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeie, gewoon vechten! Naakt, uiteraard.
Den Haag is de bomquote:
Troll.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind elke maand seks eigenlijk best veel.
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.quote:
Je mag'em hebben he, je weet het...quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.
Ik werd zojuist eraan herinnerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag'em hebben he, je weet het...
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Je mag'em hebben he, je weet het...
Anders is het niet echt hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?quote:
Dat wordt 't sowieso niet. Jij bent 't bezit.quote:
'Hebben' bestaat sowieso al niet.quote:
Niet zoveel. Deel van het centrum, CS en de weg naar Scheveningenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zoveel. Deel van het centrum, CS en de weg naar Scheveningen.
Heeft Den Haag goede plekjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |