kun je niet aan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat kan ik niet aan.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet even een paar maanden een tactiek gaan bedenken.
Jullie kruisen (hihi) elkaar niet even op het vliegveld ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga over een paar dagen op vakantie, en date direct na mij. Dus wij halen die maand wel denk ik.
Tevens te laatste keer dat ik commentaar ga geven over of we al geneukt hebben, want het is een beetje creepy om het right after hier te komen melden, omdat het toch wordt gevraagd.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd eerste date meteen bed in?
Nope. Hij gaat geloof ik een dag eerder weg dan ik terugkom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie kruisen (hihi) elkaar niet even op het vliegveld ofzo?
Thanks schat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. anyway succes met het daten in elk geval.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Een maand geen seks in je slechte relatie/met je date, whut?
Ze bestaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Je zal dat maar vol kunnen houden.
Seks is toch vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Een maand geen seks in je relatie/met je date, whut?
Sommige mensen hechten meer waarde aan seks in een relatie dan anderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik kan wel 60 redenen verzinnen waarom sex er misschien ooit een maand bij in zou schieten
lekker veroordelend weer hoor al die fokkers met hun geweldige relaties, stomend sexleven en mega inkomen
Zo, je kan ook overdreven reageren, zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik kan wel 60 redenen verzinnen waarom sex er misschien ooit een maand bij in zou schieten
lekker veroordelend weer hoor al die fokkers met hun geweldige relaties, stomend sexleven en mega inkomen
Je vergeet de enorme piemels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Stomme kutsmoesjes altijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als je net een kind hebt gehad bijvoorbeeld?
Druk, slape loze nachten en ik gok een erg pijnlijke kut
Nou vooruit. Maar daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als je net een kind hebt gehad bijvoorbeeld?
Druk, slape loze nachten en ik gok een erg pijnlijke kut
Best lastig, zo'n halve meter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
zegt degene die meteen over amish begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, je kan ook overdreven reageren, zeg.
Bitchfight!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
nog een reden waarom er niet geneukt zou kunnen worden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
Nee, oke. Goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
zo was het niet bedoeldquote:
Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om er niet te komen.
en in vla!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeie, gewoon vechten! Naakt, uiteraard.
Den Haag is de bomquote:
Troll.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind elke maand seks eigenlijk best veel.
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.quote:
Je mag'em hebben he, je weet het...quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.
Ik werd zojuist eraan herinnerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag'em hebben he, je weet het...
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Je mag'em hebben he, je weet het...
Anders is het niet echt hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?quote:
Dat wordt 't sowieso niet. Jij bent 't bezit.quote:
'Hebben' bestaat sowieso al niet.quote:
Niet zoveel. Deel van het centrum, CS en de weg naar Scheveningenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zoveel. Deel van het centrum, CS en de weg naar Scheveningen.
Heeft Den Haag goede plekjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjes
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt 't sowieso niet. Jij bent 't bezit.
Wat zijn de goede plekken dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjes
Uiteraard.quote:
Genoegquote:
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a fewquote:
Ik sla ook graag vrouwen.quote:
Hmmm. Zal morgen eens googlen, nu geen zin in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a few
En eigenlijk moet je het gewoon beleven. Ik was altijd enorm anti-Den Haag, totdat ik hier ging wonenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Zal morgen eens googlen, nu geen zin in.
Die wandeling was toen was tof. Jammer alleen dat ik om de drie meter onderuit gleed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a few
quote:
Misschien binnenkort eens naar Den Haag. Heb nu Antwerpen nog in m'n systeem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je het gewoon beleven. Ik was altijd enorm anti-Den Haag, totdat ik hier ging wonen
Hahaha, we kunnen in januari weer opnieuw hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wandeling was toen was tof. Jammer alleen dat ik om de drie meter onderuit gleed.
Ik raad het je zeker aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien binnenkort eens naar Den Haag. Heb nu Antwerpen nog in m'n systeem.
Of binnenkort een keer. Zonder sneeuw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, we kunnen in januari weer opnieuw he
Ik vind Scheveningen niks aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik raad het je zeker aan
Owh, en ga niet naar het populaire stuk van Scheveningen
Hear hear!quote:
Je hebt Scheveningen en Scheveningen, maar het stuk dat de naam heeft is inderdaad verschrikkelijkquote:
Trustequote:
Truste Samzz.quote:
Dat lijkt me verstandigerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of binnenkort een keer. Zonder sneeuw.
die verwacht nu wel wat eten dan denk ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:49 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ontbijtbord staat gewoon op de kat nu en het doet haar niks haha
hik staat er echt al minuten lang
nopequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:11 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
die verwacht nu wel wat eten dan denk ik?
katten kunnen zo geniaal zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
volgens mij had ze niet eens door dat er eten op lag
nee joh, dat is gewoon een tactiekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nou die van mij is vooral heel dom haha
ok, ik geloof jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
nee hoor, ze is gewoon echt heel dom
Mooi!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef Tegan het volgende:
Zo, voel me al een stuk beter ineens nu ik me moest aankleden enzo.
Station Delft stond vannochtend ook helemaal vol met een nieuwe lading feutenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ingeschreven voor een tweede opleiding in september! Ben benieuwd of ik het ga trekkenben een beetje nerveus
En vast geen eens lekkere wijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Station Delft stond vannochtend ook helemaal vol met een nieuwe lading feuten
Op zich stond er wel wat leuks tussenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
2x 18 is ook 36.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
Nee, ze worden steeds jonger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"
... of ik word gewoon elk jaar ouder, misschien is dat 't
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef dick_laurent het volgende:
haha ok... dan ligt 't toch niet helemaal aan mij
maar waarom de "" ?
Niet! Leugens!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef VrolijkAlleen het volgende:
ze blijven elk jaar 18 we worden allemaal ouder :S
Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
wat weer wel zo is, dat ze qua uiterlijk steeds jonger lijkne
" :S " is geen werkende smiley op FOK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
ik merk het super irritantquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
" :S " is geen werkende smiley op FOK!
jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.quote:
eens, had er alleen even geen zin in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
Eh. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)
edit: Never mind, ik las het verkeerd, jij bent ziek, niets met het weer te maken etc :S
Zo veel ouder ben jij nou ook weer nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nog meer kansen voor mij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
die vind ik lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
jaja, ik zal vast bacardi breezers inslaan
Why so sad?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
jaja, ik zal vast bacardi breezers inslaan
You naughtyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij bi is, dus wie weet.
Als het goed genoeg is voor mij, is het goed genoeg voor de hele wereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat goed genoeg is voor T is goed genoeg voor mij.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ga even een dutje doen want over een uur krijg ik bezoek huuu. En dood enzo.
Ik ga even huilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
dat kan, is een onbijt drink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |