Best lastig, zo'n halve meter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
zegt degene die meteen over amish begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, je kan ook overdreven reageren, zeg.
Bitchfight!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
nog een reden waarom er niet geneukt zou kunnen worden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
Nee, oke. Goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
zo was het niet bedoeldquote:
Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om er niet te komen.
en in vla!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeie, gewoon vechten! Naakt, uiteraard.
Den Haag is de bomquote:
Troll.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind elke maand seks eigenlijk best veel.
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.quote:
Je mag'em hebben he, je weet het...quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.
Ik werd zojuist eraan herinnerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag'em hebben he, je weet het...
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Je mag'em hebben he, je weet het...
Anders is het niet echt hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?quote:
Dat wordt 't sowieso niet. Jij bent 't bezit.quote:
'Hebben' bestaat sowieso al niet.quote:
Niet zoveel. Deel van het centrum, CS en de weg naar Scheveningenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |