Ik sla ook graag vrouwen.quote:
Hmmm. Zal morgen eens googlen, nu geen zin in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a few
En eigenlijk moet je het gewoon beleven. Ik was altijd enorm anti-Den Haag, totdat ik hier ging wonenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Zal morgen eens googlen, nu geen zin in.
Die wandeling was toen was tof. Jammer alleen dat ik om de drie meter onderuit gleed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a few
quote:
Misschien binnenkort eens naar Den Haag. Heb nu Antwerpen nog in m'n systeem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je het gewoon beleven. Ik was altijd enorm anti-Den Haag, totdat ik hier ging wonen
Hahaha, we kunnen in januari weer opnieuw hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wandeling was toen was tof. Jammer alleen dat ik om de drie meter onderuit gleed.
Ik raad het je zeker aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien binnenkort eens naar Den Haag. Heb nu Antwerpen nog in m'n systeem.
Of binnenkort een keer. Zonder sneeuw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, we kunnen in januari weer opnieuw he
Ik vind Scheveningen niks aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik raad het je zeker aan
Owh, en ga niet naar het populaire stuk van Scheveningen
Hear hear!quote:
Je hebt Scheveningen en Scheveningen, maar het stuk dat de naam heeft is inderdaad verschrikkelijkquote:
Trustequote:
Truste Samzz.quote:
Dat lijkt me verstandigerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of binnenkort een keer. Zonder sneeuw.
die verwacht nu wel wat eten dan denk ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:49 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ontbijtbord staat gewoon op de kat nu en het doet haar niks haha
hik staat er echt al minuten lang
nopequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:11 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
die verwacht nu wel wat eten dan denk ik?
katten kunnen zo geniaal zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
volgens mij had ze niet eens door dat er eten op lag
nee joh, dat is gewoon een tactiekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nou die van mij is vooral heel dom haha
ok, ik geloof jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
nee hoor, ze is gewoon echt heel dom
Mooi!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef Tegan het volgende:
Zo, voel me al een stuk beter ineens nu ik me moest aankleden enzo.
Station Delft stond vannochtend ook helemaal vol met een nieuwe lading feutenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ingeschreven voor een tweede opleiding in september! Ben benieuwd of ik het ga trekkenben een beetje nerveus
En vast geen eens lekkere wijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Station Delft stond vannochtend ook helemaal vol met een nieuwe lading feuten
Op zich stond er wel wat leuks tussenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
2x 18 is ook 36.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
Nee, ze worden steeds jonger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"
... of ik word gewoon elk jaar ouder, misschien is dat 't
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef dick_laurent het volgende:
haha ok... dan ligt 't toch niet helemaal aan mij
maar waarom de "" ?
Niet! Leugens!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef VrolijkAlleen het volgende:
ze blijven elk jaar 18 we worden allemaal ouder :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |