Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
wat weer wel zo is, dat ze qua uiterlijk steeds jonger lijkne
" :S " is geen werkende smiley op FOK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
ik merk het super irritantquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
" :S " is geen werkende smiley op FOK!
jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.quote:
eens, had er alleen even geen zin in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
Eh. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)
edit: Never mind, ik las het verkeerd, jij bent ziek, niets met het weer te maken etc :S
Zo veel ouder ben jij nou ook weer nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nog meer kansen voor mij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
die vind ik lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
jaja, ik zal vast bacardi breezers inslaan
Why so sad?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
jaja, ik zal vast bacardi breezers inslaan
You naughtyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij bi is, dus wie weet.
Als het goed genoeg is voor mij, is het goed genoeg voor de hele wereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat goed genoeg is voor T is goed genoeg voor mij.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ga even een dutje doen want over een uur krijg ik bezoek huuu. En dood enzo.
Ik ga even huilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
dat kan, is een onbijt drink
En de doodquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef Q. het volgende:
Toe aan weekend. En drank. En paracetamol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |