er is er 1 verwijderdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Topic 1004? Volgens mij zitten we bij 1003?
Ik wil de kuil bij IJmuiden wel eens proberen met mijn GSquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Salatrel het volgende:
met de GSR zul je mij niet op het strand zienwel bij het strand voor een ijsje
Staat notabene in het rood dat het reeksnummer al verhoogt isquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Salatrel het volgende:
Anne past het wel aan als ze klaar is met SD opgeilen
Voor beiden:quote:
Bij deze!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Salatrel het volgende:
Anne past het wel aan als ze klaar is met SD opgeilen
Ben je dat ooit wel dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben niet erg aardig vandaag merk ik
Ahw guttegut, moet ik 'm komen masseren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shit. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn na vandaag.. m'n duim doet alweer pijn.
Kusje opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shit. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn na vandaag.. m'n duim doet alweer pijn.
Soms. Tegen mensen waar ik aardig voor wil zijn.quote:
Dus: hee Lilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Soms. Tegen mensen waar ik aardig voor wil zijn.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw guttegut, moet ik 'm komen masseren?
Naja, de pijn is niet het grootste probleem. Ik baal vooral omdat het betekent dat werkelijk álles gespannen is als ik rij. En da's gewoon niet goed..quote:
Inclusief jijzelf?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik baal vooral omdat het betekent dat werkelijk álles gespannen is als ik rij.
12-14 als ik ze openquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Tankiej het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel topics er gevuld zijn als ik terug ben van Lowlands. Ik gok minstens 6-7 met dit tempo
Silent treatmentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
Lilliesleaf negeert keihard mijn lieve post voor haar
Ik vroeg me af hoe je die camera daar vast hebt gemaakt. Zelf heb ik voor weinig een gopro hero op de kop getikt maar op mijn ER6 trilt het nogal als ik hem aan het stuur hang.quote:
hij zit of op mijn helm of midden op het stuur geplakt. heb hem ook wel eens aan de zijkant van de koplampunit geplakt dan krijg je dit:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef CocaColaLight het volgende:
Aloha lees al een tijdje mee voor zover ik het bij kan houden overdag.
In het vorige topic zag ik dit voorbij komen:
[..]
Ik vroeg me af hoe je die camera daar vast hebt gemaakt. Zelf heb ik voor weinig een gopro hero op de kop getikt maar op mijn ER6 trilt het nogal als ik hem aan het stuur hang.
Alles voor dat rijbewijs. Zelfs leren in de vakantie..quote:
Ga eens weg met die hekserijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
als..
dan..
... huh, wat? .. oh. aah..![]()
Ben een beetje afgeleid. Sowwy..
Maar alleen als je met de 7 kunt vermenigvuldigen, en delen door een 8. Dan doorspelen aan de 10, elleboog op tafel, Jack-in-the-Box.... maar alleen als je die 8 hebt hequote:
Differentiaalrekenenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
als..
dan..
... huh, wat? .. oh. aah..![]()
Ben een beetje afgeleid. Sowwy..
[..]
Alles voor dat rijbewijs. Zelfs leren in de vakantie..
Ik zat zelf te denken om hem aan de zijkant tussen de 2 buizen te hangen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Salatrel het volgende:
hij zit of op mijn helm of midden op het stuur geplakt. heb hem ook wel eens aan de zijkant van de koplampunit geplakt dan krijg je dit:
als je die mount om die buis heen kan krijgen zal dat idd goed bevestigd zitten. framebuizen of valbeugels zijn echt ideaal daarvoor (zolang je de motor niet laat vallenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om hem aan de zijkant tussen de 2 buizen te hangen.
[ afbeelding ]
Dan moet hij zo ongeveer ter hoogt van mijn knie komen te zitten. Dat moet leuke beelden kunnen opleveren
Is dit middelbaar onderwijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Eens.
Al moet ik zeggen, ze worden wel steeds makkelijker.
quote:
Ik doe maar eens de aanname dat je de originele mount bedoelt. Die heb ik niet en ik pruts te graag met dat soort dingen. Vandaag met pijn en moeite een boutje gevonden voor in de tripod mount.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je die mount om die buis heen kan krijgen zal dat idd goed bevestigd zitten. framebuizen of valbeugels zijn echt ideaal daarvoor (zolang je de motor niet laat vallen
Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Doe er dan ook niet zulke rare dingen mee.
Het is zo ver weggezakt bij mij, dat ik het antwoord niet meer kan gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Klas 5 (misschien ook nog wel eind 4) VWO. M'n studie begint met een tentamen wiskunde, om te kijken of je niveau goed genoeg is. Zo niet: extra verplichte wiskundecolleges.
![]()
Ten eerste heb ik daar dus geen zin in en ten tweede, belangrijker nog, als dat gebeurt dan is er niet meer zo veel (zeg maar: geen) ruimte in m'n rooster om m'n motorexamen in te plannen.
oh ja een mount danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik doe maar eens de aanname dat je de originele mount bedoelt. Die heb ik niet en ik pruts te graag met dat soort dingen. Vandaag met pijn en moeite een boutje gevonden voor in de tripod mount.
Dit is echt te idioot voor woorden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Dekatria het volgende:
Dit is eigk precies hoe ik dat soort wiskunde zie
Het is briljant in al z'n onzinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dit is echt te idioot voor woorden.
Het ondersteken van de Aas blijft wel een kunst, het wordt ook eigenlijk niet goed uitgelegd. Alleen bij een klaver-Boer en een ruiten 7 heb je kans om met het terugspelen van een 8 de 2 af te nemen. Zodra je eenmaal dat hebt echter, dan hopen op een harten Vrouw, elleboog op tafel en met de 5 verhogen tot dubbelstiftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Stiften; het spel voor ekte bazen. Want alleen die begrijpen dat
Zag deze net langskomenquote:
Achja, ze wilt wel afspreken als vrienden, dus dat vind ik ook wel fijn (heb niet zoveel vrienden).quote:
Cursus doen (bij Lilliesleaf)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
idd dat is beginnen met een achterstand op het HBO
Wil gewoon stoer doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn god... sommige mensen. Zonet dit gesprek gevoerd met iemand die ik net een paar weken ken en geloof me, geen greintje sarcasme op het laatst.
omdat ik beeld/geluid van de gopro het beste vondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Salatrel waarom heb jij gekozen voor de Hero2? Ik vind hem nogal lomp eruit zien. Ik zou eerder gaan voor de Contour+
We zien wel, en anders pech gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
Nooit op zo'n manier afspreken met mensen waar je iets voor voelt, loopt nooit goed af.
Helaas moet ik werken. Tenzij 's avonds ?quote:
Wat een gastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn god... sommige mensen. Zonet dit gesprek gevoerd met iemand die ik net een paar weken ken en geloof me, geen greintje sarcasme op het laatst. (Ging over motorrijlessen)
- Top! Heb je straks je motorrijbewijs en dan kun je me naar college brengen op de motor!![]()
* Nou, dat zeker de eerste paar jaar niet. Voordat ik iemand als passagier meeneem wil ik wel eerst genoeg ervaring hebben en zeker weten dat ik ook de veiligheid voor die passagier kan garanderen.
- I don't care. Ik val vaak genoeg met de fiets, zolang ik daarna nog leef vind ik het allemaal best.
... Gast.
Vind ik primaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Cursusgelden kunnen voldaan worden in de vorm van ijsjes.
Ok ik zal hem inkoppen, hij wil je graag vasthouden achter de motorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn god... sommige mensen. Zonet dit gesprek gevoerd met iemand die ik net een paar weken ken en geloof me, geen greintje sarcasme op het laatst. (Ging over motorrijlessen)
- Top! Heb je straks je motorrijbewijs en dan kun je me naar college brengen op de motor!![]()
* Nou, dat zeker de eerste paar jaar niet. Voordat ik iemand als passagier meeneem wil ik wel eerst genoeg ervaring hebben en zeker weten dat ik ook de veiligheid voor die passagier kan garanderen.
- I don't care. Ik val vaak genoeg met de fiets, zolang ik daarna nog leef vind ik het allemaal best.
... Gast.
Hella heb wel van die geinige mistspotjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, staal omwonden remleidingen & nieuwe remblokken binnen
Iemand suggesties voor meer licht (waarmee je tegenliggers niet verblind) ?
Zijn ze nou echt zo lomp groot of lijkt het zo? Ik heb echt het idee dat hij net zo groot is als zo'n point and shoot camera.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ik beeld/geluid van de gopro het beste vond
neehoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt zo lomp groot of lijkt het zo? Ik heb echt het idee dat hij net zo groot is als zo'n point and shoot camera.
hij is precies even breed als vanaf de linkerkant van de Z toets tot de rechterkant van de C toets (zonder de behuizingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt zo lomp groot of lijkt het zo? Ik heb echt het idee dat hij net zo groot is als zo'n point and shoot camera.
Kleiner dan mijn Drift, en dat zegt wel watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Je zegt het al, mistspotjes. Ik wil ze naast dimlicht voeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hella heb wel van die geinige mistspotjes
4-2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zegt de stand België-Nederland?
Je kan ze toch ook aansluiten dat ze meebelichten op je hi-lo stand?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zegt het al, mistspotjes. Ik wil ze naast dimlicht voeren.
En ik heb een bi-xenon set geprobeerd, maar ik krijg de bekabeling niet weggewerkt.
Dat varieert nogal volgens mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij is precies even breed als vanaf de linkerkant van de Z toets tot de rechterkant van de C toets (zonder de behuizing
De wie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook aansluiten dat ze meebelichten op je hi-lo stand?
Dat bedoel ik dus. Dat ze met je dimlicht meebranden, en ook hoger staan bij je groot licht. Heb verschillende versies daarvan wel langs zien komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wie?Ik wil ze dus tegelijk met mijn dimlicht laten branden, aangezien ik die niet sterk genoeg vind.
Je dimlicht dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wie?Ik wil ze dus tegelijk met mijn dimlicht laten branden, aangezien ik die niet sterk genoeg vind.
Op die fiets. Hella spots zijn volgens mij alleen nogal prijzigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Dat ze met je dimlicht meebranden, en ook hoger staan bij je groot licht. Heb verschillende versies daarvan wel langs zien komen.
Tofquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat varieert nogal volgens mijMaar het valt iig mee... Overweging waard dus..
Ik wil heel graag volgend jaar naar Marokko, dus dan moet er een nieuwe motor komen (tweedehands is prima) die wat meer in staat is om op dat terrein te voldoen, zoals de Ténéré. Daarnaast wil ik een camera hebben en een navigatiesysteem, want anders raak ik na Arnhem al hopeloos verdwaald
We gaan ons lekker weer eens niet kwalificeren onder vGaal, primaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
Haha op facebook is het huilen om het voetbal losgebarsten
ik denk ik pak een makkelijk referentiekaderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat varieert nogal volgens mijMaar het valt iig mee... Overweging waard dus..
Duuuuuuuwde, heb je toevallig een linkie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Dat ze met je dimlicht meebranden, en ook hoger staan bij je groot licht. Heb verschillende versies daarvan wel langs zien komen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Salatrel het volgende:
hey Dekatria stukje IJsland op de motor?
[ afbeelding ]
Beetje zoeken op ADVrider, dan kom je wel op ietsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duuuuuuuwde, heb je toevallig een linkie?
Thanks! Was zo niet in me opgekomen om daar op te kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje zoeken op ADVrider, dan kom je wel op iets
Geen idee of degene bij deze link verschillende standen hebben, maar ik meen me te herinneren dat er wel spotjes langskwamen die dat wel waren. Wie zoekt zal vinden
Noppenbanden en blazen die hapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
huh dit wat toch de zomervakantie?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Salatrel het volgende:
oja shit ik moet ok 4 uur opstaanik ga maar eens naar bed
Dat zijn tijden waarop je eerder naar bed gaat dan opstaat. Ik heb het niet veel beter, half 7 ben ik onderweg morgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Salatrel het volgende:
Werk waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat doet iedereen dan dat jullie zo vroeg moeten opstaan?
Vrijdag weer. Maar zelfs dan.. Voor 6 uur opstaan is wel érg vroeg voor werk. :|quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werk waarschijnlijk
Morgen weer lessen?
6 uur rinkelt de wekker bij mij, maar meestal ga ik er pas 7 uur uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Vrijdag weer. Maar zelfs dan.. Voor 6 uur opstaan is wel érg vroeg voor werk. :|
Half 8 hier. Niet supervroeg. MAAR WEL OMDAT IK NAAR LOWLANDS GAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat doet iedereen dan dat jullie zo vroeg moeten opstaan?
Idd werken, naar de andere kant van het land naar kantoor, de rest van de week is het thuis werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werk waarschijnlijk
Morgen weer lessen?
Wat is andere kant van het land?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Idd werken, naar de andere kant van het land naar kantoor, de rest van de week is het thuis werkenDe rest van de week is het 8:45 opstaan om dan om 9 ingelogged te zijn.
Van tussen Apeldoorn en Arnhem naar net achter Breda, 300km heen en weer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is andere kant van het land?
Dude, jij ook al hier. Zelf woon ik in Apeldoorn en werk bij Arnhemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Van tussen Apeldoorn en Arnhem naar net achter Breda, 300km heen en weer.
Boven de rivieren is het sowieso kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom woont er nou niemand van jullie hier in het Noorden.
Tankiej. Maar als die werk heeft gevonden in het Westen/Midden NL gaat ie ook verhuizenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom woon jij niet in het Zuiden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Groningen stad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom woon jij niet in het Zuiden?
Daarom: Groningen stad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik kon me nog net beheersen bij het commentaar op het ijs van co in een paar topics terug
Natuurlijk kun je daar niet pinnenZe hadden eergisteren zelfs een bordje staan waar je in hoenderloo wel kan pinnen
![]()
@lillie omdat daar niemand te verstaan is
Groningse corpsmeisjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daarom: Groningen stad.
Op het platteland zou ik ook niet willen wonen.
Noorden & Zuiden worden met een hoofdletter geschreven OOSTEN dus ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het ten oosten van midden Nederland. En oosten is niet met een hoofdletter vind ik
Apeldoorn is geen plattelandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Groningen stad =! plattelandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oke, fair enough.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Noorden & Zuiden worden met een hoofdletter geschreven OOSTEN dus ook
[..]
Apeldoorn is geen platteland![]()
Dit, ik word er ook gek vanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Ok, I'm curious: Wat moet je steeds met dat blauwe i-tje, het lijkt wel censuur
Het op het moment met westerlingen overstroomde dorp Eerbeek. Dus net niet midden tussen Arnehm en Apeldoorn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef WhiteJoker het volgende:
@CocaColaLigt: Waar woon jij dan? Tussen Arnhem en Apeldoorn is nogal breed
Ik noem dit anders geen platteland:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Groningen stad =! platteland
Wat is het verschil dan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Groningse corpsmeisjes
Of zoals genoemd in de rest van het land: sletten
Niet zover hier vandaan. Ik heb stage gelopen bij Startwinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het op het moment met westerlingen overstroomde dorp Eerbeek. Dus net niet midden tussen Arnehm en Apeldoorn.
Groningen stad is best leuk om te winkelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik noem dit anders geen platteland:
[ afbeelding ]
[..]
Ging vooral over het Groningse platteland. Wie wil daar nou wonen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha niet specifiek, maar wij hadden het over windstreken, en jij zegt botweg: Ik kan niet op het platteland wonen
In ieder geval geldt dit voor Eindhoven, Nijmegen en Den Bosch.quote:
Hallo, ik ben niemandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Schijnt wel goeiekoop te zijn daarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ging vooral over het Groningse platteland. Wie wil daar nou wonen.![]()
En Groningse niet-Stadjers zijn idd niet te verstaan.
Dan wel ja, maar werd vanmiddag gebeld voor een functie in Groningenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tankiej. Maar als die werk heeft gevonden in het Westen/Midden NL gaat ie ook verhuizen
Kiek, is nog een beetje in de buurtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar werd vanmiddag gebeld voor een functie in Groningen
30 km ten oosten van Groningen stad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe noordelijk woont niemand?
Opzich klonk het wel interessant.. Volgende week donderdag gesprek daaroverquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kiek, is nog een beetje in de buurt. Lijkt het je wat?
Nice, eerst uitbrakken van Lowlandsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Opzich klonk het wel interessant.. Volgende week donderdag gesprek daarover
Het onweert hier
Ik woon in het oosten van het noorden, oftewel het noord-oostenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom noemt men Apeldoorn eigenlijk het Oosten? Ik vind het Midden NL. Anders zou Tankiej ook in het Oosten moeten wonen
Dan woon ik in het midden-oostenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:34 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten van het noorden, oftewel het noord-oosten
Arabierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan woon ik in het midden-oosten
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaar dat je een allroad wil gaan rijden. Al dat zandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard, de Veluwequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar dat je een allroad wil gaan rijden. Al dat zand
FF kiekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn als je een Africa Twin wil moet je blijkbaar in Vriezeveen zijnStaan me daar veel op MP
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met die AT's.. Ik vind ze echt gewoon ronduit lelijk.
Door het zand banjeren. Onverharde bergpassen nemen in het buitenland, waar je vaak de mooiste uitzichten van krijgtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met die AT's.. Ik vind ze echt gewoon ronduit lelijk.
Veel plezierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Tankiej het volgende:
Ok ik ga slapen, morgen op naar Lowlands
Tot na het weekend
Veel plezier!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Tankiej het volgende:
Tot na het weekend
Veel plezier!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Tankiej het volgende:
Tot na het weekend
Dan mag je motor toch alsnog wel mooi zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Ga je schamen
![]()
Ze zijn wat mij betreft niet super mooi, maar wel degelijk en functioneel en dat telt wat mij betreft meer. Bovendien wil ik wat meer richting adventure gaan en dat gaat toch minder goed met een supersport
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan mag je motor toch alsnog wel mooi zijn?
Dat kleurenschemaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef WhiteJoker het volgende:
@Vinnie: Wat vind je van deze? http://link.marktplaats.nl/567326165 Uit '89, dus zou goed zelf onderhoudbaar moeten zijn. Zo te zien is er een waslijst aan dingen aangepast en vervangen. Twijfel of dat een pluspunt is of niet.
Dronten, Flevoland. Verder noordelijk kom ik helaas niet..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kutzaak..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zover hier vandaan. Ik heb stage gelopen bij Startwin
[..]
Groningen stad is best leuk om te winkelen
Ik wou juist net zeggen dat het waarschijnlijk de kleuren waren van die AT's die ze zo lelijk maken.quote:
Van wat ik inmiddels over AT's gelezen heb. Een RD03, een 650 dus, die zijn wat zeldzamer dan de 750 versies. Zegt natuurlijk niet gelijk alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Tuurlijk mag hij best mooi zijn, maar dan betaal je wss een stuk meer
@Vinnie: Wat vind je van deze? http://link.marktplaats.nl/567326165 Uit '89, dus zou goed zelf onderhoudbaar moeten zijn. Zo te zien is er een waslijst aan dingen aangepast en vervangen. Twijfel of dat een pluspunt is of niet.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dronten, Flevoland. Verder noordelijk kom ik helaas niet..
[..]
Kutzaak..
Alleen mensen van in de 20 en daarboven begrijpen datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik wou juist net zeggen dat het waarschijnlijk de kleuren waren van die AT's die ze zo lelijk maken.
Lang verhaal, maar gewoon hoop gezeik gehad met een blauwe Cagiva Raptor 650.quote:
Hmm, begrijpelijk ja. In welke periode was dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar gewoon hoop gezeik gehad met een blauwe Cagiva Raptor 650.
Afspraken niet nakomen, lang wachten, motor is na onderhoudsbeurt voor de deur neergezet met lege accu etc. etc.
Ik kom daar nooit, maar dan ook nóóit meer..
Stierenpoep, ik ben 19 en vind deze retro schema's baas als neukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen mensen van in de 20 en daarboven begrijpen dat
Motor-forum & ADVriderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef WhiteJoker het volgende:
@Vin of Dekatria: Hebben jullie nog goede sites om mezelf in te lezen in the AT's?
Ik denk ca. 2,5 jaar terug nu...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, begrijpelijk ja. In welke periode was dat?
Zó hoort het kleurenschema van een motor eruit te zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen mensen van in de 20 en daarboven begrijpen dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.
Ik gok op al een paar jaar geleden, toen waren ze niet zo van de service. Ooit een onderdeel voor mijn broertje daar mogen ophalen, 5 keer geweest volgens mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, begrijpelijk ja. In welke periode was dat?
Ah oke, ja dat weet ik niet. Ik liep toen stage vanaf september 2010 daarzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk ca. 2,5 jaar terug nu...
Toen ik hem op een gegeven moment zelf maar op ging halen toen hij voor de tweede keer terugmoest trok ook echt niemand z'n bek open toen we daar die zaak in kwamen.. D'r kon geen goedemiddag af.. Dus die lui hebben voor mij echt afgedaan. Daar gaat geen cent van mij meer naartoe..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zó hoort het kleurenschema van een motor eruit te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
[..]
Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.![]()
[..]
En dan iets durven te zeggen over de jaren 80 rally-lookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.![]()
En dan vragen of haar vriendje achterop wil zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hey, maar even zonder dollen.. er was dus een keer een meisje op een van de AVB lessen dat later serieus koste wat kost een hot pinke supersport moest hebben. Mét bijpassende helm, zei ze er nog uitdrukkelijk bij.
Die meiden zijn er ongetwijfeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hey, maar even zonder dollen.. er was dus een keer een meisje op een van de AVB lessen dat later serieus koste wat kost een hot pinke supersport moest hebben. Mét bijpassende helm, zei ze er nog uitdrukkelijk bij.
Nee joh, vriendje moest een eigen hebben en vanzelfsprekend voor beide motoren betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan vragen of haar vriendje achterop wil zeker
Dat vind ik dus zo vreselijk irritant altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee joh, vriendje moest een eigen hebben en vanzelfsprekend voor beide motoren betalen.
Trustjes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
Slapen, over 7 uur en 30 minuten de wekker. Tot maandag!
Emancipatiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee joh, vriendje moest een eigen hebben en vanzelfsprekend voor beide motoren betalen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
Slapen, over 7 uur en 30 minuten de wekker. Tot maandag!
Ik heb welgeteld al 4 dagen vrij gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben al een ruime maand vrij.
Was je in je eentje naar Luxemburg? Wil zoiets ook gaan doen, alleen weet niet in welke mate dat eenzaam is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld al 4 dagen vrij gehadMaar wel op de motor naar Luxemburg geweest
![]()
In september/oktober waarschijnlijk nog een weekend weg
Je hebt op jezelf wel meer aanspraak juist omdát je alleen bent, en daarnaast kan je gaan en staan waar je wil wanneer je wil. Onafhankelijk van alles en iedereenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wil zoiets ook gaan doen, alleen weet niet in welke mate dat eenzaam is.
Dit, kan echter ook een nadeel zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt op jezelf wel meer aanspraak juist omdát je alleen bent, en daarnaast kan je gaan en staan waar je wil wanneer je wil. Onafhankelijk van alles en iedereen
Willen we wel de beelden zien heaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Motorcycle Expedition, Long way down style vid of the High Atlas Mountains Morocco North Africa .mov
Dit hoop ik volgend jaar te gaan doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Salatrel het volgende:
Was de woensdag überhaupt afgesloten dan? Ja, mijn ritme is fucked upquote:Op donderdag 16 augustus 2012 04:04 schreef Salatrel het volgende:
ik verklaar deze donderdag geopend
Nou, in ieder geval goede morgen Salatrel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 04:16 schreef Salatrel het volgende:
SD sluit straks de woensdag af hij is er het laatst he
Bikkel; ik ken dat; heen met een lekker temperatuurtje en weinig tot geen verkeer, en terug in de bloedhittequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Vrijdag weer. Maar zelfs dan.. Voor 6 uur opstaan is wel érg vroeg voor werk. :|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:12 schreef WhiteJoker het volgende:
Zo, voor de verandering ook maar eens vroeg opgestaan op m'n vrije dag
Dit dusquote:
Waar moet die flapdrol voor komen danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:15 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha eerder: Er zou een servicemonteur langs moeten komen, en ik heb geen idee hoe laat
Er zit mogelijk houtrot in m'n raamkozijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar moet die flapdrol voor komen dan
Das wel rotquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:19 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Er zit mogelijk houtrot in m'n raamkozijn
Oh volgens mij is de flapdrol er al. Komt net een busje aangecrosst, gaat in de remmen en doet een U-Bocht om precies schuin voor mijn raam te staan
Hmm helaas toch niet, bleek de carpool rit van m'n overbuurman te zijn...
helemaal nietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
Weet ik niet meer, dit was genialer
Nice!
Overigens, iemand wat gemerkt van die o zo erge onweersbuien?
wow das veelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3 druppels en 2 donderslagen hier
auto motor fietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik had net even een "akward" momentje. Een van mijn managers zat ineens aan mijn gezicht en ik "Watdoetienou?!". Maar ik had een wimper op m'n wang hangen.
Hij vertelde ook nog even dat een van de warehouse operators had gezegd dat ik beter kon rijden dan dat hij deed.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Anne het volgende:
Ik kan overigens helemaal niet goed motorrijden. Kun je nagaan hoe slecht hij rijdt![]()
!
Oke, wtfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik had net even een "akward" momentje. Een van mijn managers zat ineens aan mijn gezicht en ik "Watdoetienou?!". Maar ik had een wimper op m'n wang hangen.
Hij vertelde ook nog dat een van de warehouse operators had gezegd dat ik beter kon motorrijden dan dat hij deed.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Anne het volgende:
Ik kan overigens helemaal niet goed motorrijden. Kun je nagaan hoe slecht hij rijdt![]()
!
Je hebt een copyright teken nodig? Die heb ik nog wel liggenquote:
ja shit hij was zo leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha da's goed toch? Dat heb ik nodig in m'n werk, anders krijg je alleen maar saaie apps
[..]
Je hebt een copyright teken nodig? Die heb ik nog wel liggen![]()
hey - dat zijn geen motoren !?!?!?!??!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef peterzx9r het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-your-tits-5-25.html
jawel met mooie koplampenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef bwt het volgende:
[..]
hey - dat zijn geen motoren !?!?!?!??!!
Ditquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Rofl ik zie nog steeds alleen een copyright teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |