hij is precies even breed als vanaf de linkerkant van de Z toets tot de rechterkant van de C toets (zonder de behuizingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt zo lomp groot of lijkt het zo? Ik heb echt het idee dat hij net zo groot is als zo'n point and shoot camera.
Kleiner dan mijn Drift, en dat zegt wel watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt zo lomp groot of lijkt het zo? Ik heb echt het idee dat hij net zo groot is als zo'n point and shoot camera.
Je zegt het al, mistspotjes. Ik wil ze naast dimlicht voeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hella heb wel van die geinige mistspotjes
4-2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zegt de stand België-Nederland?
Je kan ze toch ook aansluiten dat ze meebelichten op je hi-lo stand?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zegt het al, mistspotjes. Ik wil ze naast dimlicht voeren.
En ik heb een bi-xenon set geprobeerd, maar ik krijg de bekabeling niet weggewerkt.
Dat varieert nogal volgens mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij is precies even breed als vanaf de linkerkant van de Z toets tot de rechterkant van de C toets (zonder de behuizing
De wie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook aansluiten dat ze meebelichten op je hi-lo stand?
Dat bedoel ik dus. Dat ze met je dimlicht meebranden, en ook hoger staan bij je groot licht. Heb verschillende versies daarvan wel langs zien komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wie?Ik wil ze dus tegelijk met mijn dimlicht laten branden, aangezien ik die niet sterk genoeg vind.
Je dimlicht dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wie?Ik wil ze dus tegelijk met mijn dimlicht laten branden, aangezien ik die niet sterk genoeg vind.
Op die fiets. Hella spots zijn volgens mij alleen nogal prijzigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Dat ze met je dimlicht meebranden, en ook hoger staan bij je groot licht. Heb verschillende versies daarvan wel langs zien komen.
Tofquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat varieert nogal volgens mijMaar het valt iig mee... Overweging waard dus..
Ik wil heel graag volgend jaar naar Marokko, dus dan moet er een nieuwe motor komen (tweedehands is prima) die wat meer in staat is om op dat terrein te voldoen, zoals de Ténéré. Daarnaast wil ik een camera hebben en een navigatiesysteem, want anders raak ik na Arnhem al hopeloos verdwaald
We gaan ons lekker weer eens niet kwalificeren onder vGaal, primaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
Haha op facebook is het huilen om het voetbal losgebarsten
ik denk ik pak een makkelijk referentiekaderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat varieert nogal volgens mijMaar het valt iig mee... Overweging waard dus..
Duuuuuuuwde, heb je toevallig een linkie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Dat ze met je dimlicht meebranden, en ook hoger staan bij je groot licht. Heb verschillende versies daarvan wel langs zien komen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Salatrel het volgende:
hey Dekatria stukje IJsland op de motor?
[ afbeelding ]
Beetje zoeken op ADVrider, dan kom je wel op ietsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duuuuuuuwde, heb je toevallig een linkie?
Thanks! Was zo niet in me opgekomen om daar op te kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje zoeken op ADVrider, dan kom je wel op iets
Geen idee of degene bij deze link verschillende standen hebben, maar ik meen me te herinneren dat er wel spotjes langskwamen die dat wel waren. Wie zoekt zal vinden
Noppenbanden en blazen die hapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
huh dit wat toch de zomervakantie?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Salatrel het volgende:
oja shit ik moet ok 4 uur opstaanik ga maar eens naar bed
Dat zijn tijden waarop je eerder naar bed gaat dan opstaat. Ik heb het niet veel beter, half 7 ben ik onderweg morgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Salatrel het volgende:
oja shit ik moet ok 4 uur opstaanik ga maar eens naar bed
Werk waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat doet iedereen dan dat jullie zo vroeg moeten opstaan?
Vrijdag weer. Maar zelfs dan.. Voor 6 uur opstaan is wel érg vroeg voor werk. :|quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werk waarschijnlijk
Morgen weer lessen?
6 uur rinkelt de wekker bij mij, maar meestal ga ik er pas 7 uur uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Vrijdag weer. Maar zelfs dan.. Voor 6 uur opstaan is wel érg vroeg voor werk. :|
Half 8 hier. Niet supervroeg. MAAR WEL OMDAT IK NAAR LOWLANDS GAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat doet iedereen dan dat jullie zo vroeg moeten opstaan?
Idd werken, naar de andere kant van het land naar kantoor, de rest van de week is het thuis werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werk waarschijnlijk
Morgen weer lessen?
Wat is andere kant van het land?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Idd werken, naar de andere kant van het land naar kantoor, de rest van de week is het thuis werkenDe rest van de week is het 8:45 opstaan om dan om 9 ingelogged te zijn.
Van tussen Apeldoorn en Arnhem naar net achter Breda, 300km heen en weer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is andere kant van het land?
Dude, jij ook al hier. Zelf woon ik in Apeldoorn en werk bij Arnhemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Van tussen Apeldoorn en Arnhem naar net achter Breda, 300km heen en weer.
Boven de rivieren is het sowieso kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom woont er nou niemand van jullie hier in het Noorden.
Tankiej. Maar als die werk heeft gevonden in het Westen/Midden NL gaat ie ook verhuizenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom woon jij niet in het Zuiden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |