er is er 1 verwijderdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Topic 1004? Volgens mij zitten we bij 1003?
Ik wil de kuil bij IJmuiden wel eens proberen met mijn GSquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Salatrel het volgende:
met de GSR zul je mij niet op het strand zienwel bij het strand voor een ijsje
Staat notabene in het rood dat het reeksnummer al verhoogt isquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Salatrel het volgende:
Anne past het wel aan als ze klaar is met SD opgeilen
Voor beiden:quote:
Bij deze!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Salatrel het volgende:
Anne past het wel aan als ze klaar is met SD opgeilen
Ben je dat ooit wel dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben niet erg aardig vandaag merk ik
Ahw guttegut, moet ik 'm komen masseren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shit. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn na vandaag.. m'n duim doet alweer pijn.
Kusje opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shit. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn na vandaag.. m'n duim doet alweer pijn.
Soms. Tegen mensen waar ik aardig voor wil zijn.quote:
Dus: hee Lilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Soms. Tegen mensen waar ik aardig voor wil zijn.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw guttegut, moet ik 'm komen masseren?
Naja, de pijn is niet het grootste probleem. Ik baal vooral omdat het betekent dat werkelijk álles gespannen is als ik rij. En da's gewoon niet goed..quote:
Inclusief jijzelf?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik baal vooral omdat het betekent dat werkelijk álles gespannen is als ik rij.
12-14 als ik ze openquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Tankiej het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel topics er gevuld zijn als ik terug ben van Lowlands. Ik gok minstens 6-7 met dit tempo
Silent treatmentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
Lilliesleaf negeert keihard mijn lieve post voor haar
Ik vroeg me af hoe je die camera daar vast hebt gemaakt. Zelf heb ik voor weinig een gopro hero op de kop getikt maar op mijn ER6 trilt het nogal als ik hem aan het stuur hang.quote:
hij zit of op mijn helm of midden op het stuur geplakt. heb hem ook wel eens aan de zijkant van de koplampunit geplakt dan krijg je dit:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef CocaColaLight het volgende:
Aloha lees al een tijdje mee voor zover ik het bij kan houden overdag.
In het vorige topic zag ik dit voorbij komen:
[..]
Ik vroeg me af hoe je die camera daar vast hebt gemaakt. Zelf heb ik voor weinig een gopro hero op de kop getikt maar op mijn ER6 trilt het nogal als ik hem aan het stuur hang.
Alles voor dat rijbewijs. Zelfs leren in de vakantie..quote:
Ga eens weg met die hekserijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
als..
dan..
... huh, wat? .. oh. aah..![]()
Ben een beetje afgeleid. Sowwy..
Maar alleen als je met de 7 kunt vermenigvuldigen, en delen door een 8. Dan doorspelen aan de 10, elleboog op tafel, Jack-in-the-Box.... maar alleen als je die 8 hebt hequote:
Differentiaalrekenenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
als..
dan..
... huh, wat? .. oh. aah..![]()
Ben een beetje afgeleid. Sowwy..
[..]
Alles voor dat rijbewijs. Zelfs leren in de vakantie..
Ik zat zelf te denken om hem aan de zijkant tussen de 2 buizen te hangen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Salatrel het volgende:
hij zit of op mijn helm of midden op het stuur geplakt. heb hem ook wel eens aan de zijkant van de koplampunit geplakt dan krijg je dit:
als je die mount om die buis heen kan krijgen zal dat idd goed bevestigd zitten. framebuizen of valbeugels zijn echt ideaal daarvoor (zolang je de motor niet laat vallenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om hem aan de zijkant tussen de 2 buizen te hangen.
[ afbeelding ]
Dan moet hij zo ongeveer ter hoogt van mijn knie komen te zitten. Dat moet leuke beelden kunnen opleveren
Is dit middelbaar onderwijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Eens.
Al moet ik zeggen, ze worden wel steeds makkelijker.
quote:
Ik doe maar eens de aanname dat je de originele mount bedoelt. Die heb ik niet en ik pruts te graag met dat soort dingen. Vandaag met pijn en moeite een boutje gevonden voor in de tripod mount.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je die mount om die buis heen kan krijgen zal dat idd goed bevestigd zitten. framebuizen of valbeugels zijn echt ideaal daarvoor (zolang je de motor niet laat vallen
Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Doe er dan ook niet zulke rare dingen mee.
Het is zo ver weggezakt bij mij, dat ik het antwoord niet meer kan gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Klas 5 (misschien ook nog wel eind 4) VWO. M'n studie begint met een tentamen wiskunde, om te kijken of je niveau goed genoeg is. Zo niet: extra verplichte wiskundecolleges.
![]()
Ten eerste heb ik daar dus geen zin in en ten tweede, belangrijker nog, als dat gebeurt dan is er niet meer zo veel (zeg maar: geen) ruimte in m'n rooster om m'n motorexamen in te plannen.
oh ja een mount danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik doe maar eens de aanname dat je de originele mount bedoelt. Die heb ik niet en ik pruts te graag met dat soort dingen. Vandaag met pijn en moeite een boutje gevonden voor in de tripod mount.
Dit is echt te idioot voor woorden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Dekatria het volgende:
Dit is eigk precies hoe ik dat soort wiskunde zie
Het is briljant in al z'n onzinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dit is echt te idioot voor woorden.
Het ondersteken van de Aas blijft wel een kunst, het wordt ook eigenlijk niet goed uitgelegd. Alleen bij een klaver-Boer en een ruiten 7 heb je kans om met het terugspelen van een 8 de 2 af te nemen. Zodra je eenmaal dat hebt echter, dan hopen op een harten Vrouw, elleboog op tafel en met de 5 verhogen tot dubbelstiftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Stiften; het spel voor ekte bazen. Want alleen die begrijpen dat
Zag deze net langskomenquote:
Achja, ze wilt wel afspreken als vrienden, dus dat vind ik ook wel fijn (heb niet zoveel vrienden).quote:
Cursus doen (bij Lilliesleaf)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:18 schreef Salatrel het volgende:
idd dat is beginnen met een achterstand op het HBO
Wil gewoon stoer doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn god... sommige mensen. Zonet dit gesprek gevoerd met iemand die ik net een paar weken ken en geloof me, geen greintje sarcasme op het laatst.
omdat ik beeld/geluid van de gopro het beste vondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Salatrel waarom heb jij gekozen voor de Hero2? Ik vind hem nogal lomp eruit zien. Ik zou eerder gaan voor de Contour+
We zien wel, en anders pech gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Dekatria het volgende:
Nooit op zo'n manier afspreken met mensen waar je iets voor voelt, loopt nooit goed af.
Helaas moet ik werken. Tenzij 's avonds ?quote:
Wat een gastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn god... sommige mensen. Zonet dit gesprek gevoerd met iemand die ik net een paar weken ken en geloof me, geen greintje sarcasme op het laatst. (Ging over motorrijlessen)
- Top! Heb je straks je motorrijbewijs en dan kun je me naar college brengen op de motor!![]()
* Nou, dat zeker de eerste paar jaar niet. Voordat ik iemand als passagier meeneem wil ik wel eerst genoeg ervaring hebben en zeker weten dat ik ook de veiligheid voor die passagier kan garanderen.
- I don't care. Ik val vaak genoeg met de fiets, zolang ik daarna nog leef vind ik het allemaal best.
... Gast.
Vind ik primaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Cursusgelden kunnen voldaan worden in de vorm van ijsjes.
Ok ik zal hem inkoppen, hij wil je graag vasthouden achter de motorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mijn god... sommige mensen. Zonet dit gesprek gevoerd met iemand die ik net een paar weken ken en geloof me, geen greintje sarcasme op het laatst. (Ging over motorrijlessen)
- Top! Heb je straks je motorrijbewijs en dan kun je me naar college brengen op de motor!![]()
* Nou, dat zeker de eerste paar jaar niet. Voordat ik iemand als passagier meeneem wil ik wel eerst genoeg ervaring hebben en zeker weten dat ik ook de veiligheid voor die passagier kan garanderen.
- I don't care. Ik val vaak genoeg met de fiets, zolang ik daarna nog leef vind ik het allemaal best.
... Gast.
Hella heb wel van die geinige mistspotjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, staal omwonden remleidingen & nieuwe remblokken binnen
Iemand suggesties voor meer licht (waarmee je tegenliggers niet verblind) ?
Zijn ze nou echt zo lomp groot of lijkt het zo? Ik heb echt het idee dat hij net zo groot is als zo'n point and shoot camera.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ik beeld/geluid van de gopro het beste vond
neehoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt zo lomp groot of lijkt het zo? Ik heb echt het idee dat hij net zo groot is als zo'n point and shoot camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |