Ben je dat ooit wel dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben niet erg aardig vandaag merk ik
Ahw guttegut, moet ik 'm komen masseren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shit. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn na vandaag.. m'n duim doet alweer pijn.
Kusje opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shit. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn na vandaag.. m'n duim doet alweer pijn.
Soms. Tegen mensen waar ik aardig voor wil zijn.quote:
Dus: hee Lilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Soms. Tegen mensen waar ik aardig voor wil zijn.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw guttegut, moet ik 'm komen masseren?
Naja, de pijn is niet het grootste probleem. Ik baal vooral omdat het betekent dat werkelijk álles gespannen is als ik rij. En da's gewoon niet goed..quote:
Inclusief jijzelf?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik baal vooral omdat het betekent dat werkelijk álles gespannen is als ik rij.
12-14 als ik ze openquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Tankiej het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel topics er gevuld zijn als ik terug ben van Lowlands. Ik gok minstens 6-7 met dit tempo
Silent treatmentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
Lilliesleaf negeert keihard mijn lieve post voor haar
Ik vroeg me af hoe je die camera daar vast hebt gemaakt. Zelf heb ik voor weinig een gopro hero op de kop getikt maar op mijn ER6 trilt het nogal als ik hem aan het stuur hang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |