Kiek, is nog een beetje in de buurtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar werd vanmiddag gebeld voor een functie in Groningen
30 km ten oosten van Groningen stad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe noordelijk woont niemand?
Opzich klonk het wel interessant.. Volgende week donderdag gesprek daaroverquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kiek, is nog een beetje in de buurt. Lijkt het je wat?
Nice, eerst uitbrakken van Lowlandsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Opzich klonk het wel interessant.. Volgende week donderdag gesprek daarover
Het onweert hier
Ik woon in het oosten van het noorden, oftewel het noord-oostenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom noemt men Apeldoorn eigenlijk het Oosten? Ik vind het Midden NL. Anders zou Tankiej ook in het Oosten moeten wonen
Dan woon ik in het midden-oostenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:34 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten van het noorden, oftewel het noord-oosten
Arabierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan woon ik in het midden-oosten
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaar dat je een allroad wil gaan rijden. Al dat zandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard, de Veluwequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar dat je een allroad wil gaan rijden. Al dat zand
FF kiekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn als je een Africa Twin wil moet je blijkbaar in Vriezeveen zijnStaan me daar veel op MP
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met die AT's.. Ik vind ze echt gewoon ronduit lelijk.
Door het zand banjeren. Onverharde bergpassen nemen in het buitenland, waar je vaak de mooiste uitzichten van krijgtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met die AT's.. Ik vind ze echt gewoon ronduit lelijk.
Veel plezierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Tankiej het volgende:
Ok ik ga slapen, morgen op naar Lowlands
Tot na het weekend
Veel plezier!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Tankiej het volgende:
Tot na het weekend
Veel plezier!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Tankiej het volgende:
Tot na het weekend
Dan mag je motor toch alsnog wel mooi zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Ga je schamen
![]()
Ze zijn wat mij betreft niet super mooi, maar wel degelijk en functioneel en dat telt wat mij betreft meer. Bovendien wil ik wat meer richting adventure gaan en dat gaat toch minder goed met een supersport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |