auto motor fietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik had net even een "akward" momentje. Een van mijn managers zat ineens aan mijn gezicht en ik "Watdoetienou?!". Maar ik had een wimper op m'n wang hangen.
Hij vertelde ook nog even dat een van de warehouse operators had gezegd dat ik beter kon rijden dan dat hij deed.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Anne het volgende:
Ik kan overigens helemaal niet goed motorrijden. Kun je nagaan hoe slecht hij rijdt![]()
!
Oke, wtfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik had net even een "akward" momentje. Een van mijn managers zat ineens aan mijn gezicht en ik "Watdoetienou?!". Maar ik had een wimper op m'n wang hangen.
Hij vertelde ook nog dat een van de warehouse operators had gezegd dat ik beter kon motorrijden dan dat hij deed.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Anne het volgende:
Ik kan overigens helemaal niet goed motorrijden. Kun je nagaan hoe slecht hij rijdt![]()
!
Je hebt een copyright teken nodig? Die heb ik nog wel liggenquote:
ja shit hij was zo leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha da's goed toch? Dat heb ik nodig in m'n werk, anders krijg je alleen maar saaie apps
[..]
Je hebt een copyright teken nodig? Die heb ik nog wel liggen![]()
hey - dat zijn geen motoren !?!?!?!??!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef peterzx9r het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-your-tits-5-25.html
jawel met mooie koplampenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef bwt het volgende:
[..]
hey - dat zijn geen motoren !?!?!?!??!!
Ditquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Rofl ik zie nog steeds alleen een copyright teken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |