Beauty is in the eye of the beholderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan mag je motor toch alsnog wel mooi zijn?
Dat kleurenschemaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef WhiteJoker het volgende:
@Vinnie: Wat vind je van deze? http://link.marktplaats.nl/567326165 Uit '89, dus zou goed zelf onderhoudbaar moeten zijn. Zo te zien is er een waslijst aan dingen aangepast en vervangen. Twijfel of dat een pluspunt is of niet.
Dronten, Flevoland. Verder noordelijk kom ik helaas niet..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom woont er nou niemand van jullie hier in het Noorden.
Kutzaak..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zover hier vandaan. Ik heb stage gelopen bij Startwin
[..]
Groningen stad is best leuk om te winkelen
Ik wou juist net zeggen dat het waarschijnlijk de kleuren waren van die AT's die ze zo lelijk maken.quote:
Van wat ik inmiddels over AT's gelezen heb. Een RD03, een 650 dus, die zijn wat zeldzamer dan de 750 versies. Zegt natuurlijk niet gelijk alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Tuurlijk mag hij best mooi zijn, maar dan betaal je wss een stuk meer
@Vinnie: Wat vind je van deze? http://link.marktplaats.nl/567326165 Uit '89, dus zou goed zelf onderhoudbaar moeten zijn. Zo te zien is er een waslijst aan dingen aangepast en vervangen. Twijfel of dat een pluspunt is of niet.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dronten, Flevoland. Verder noordelijk kom ik helaas niet..
[..]
Kutzaak..
Alleen mensen van in de 20 en daarboven begrijpen datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik wou juist net zeggen dat het waarschijnlijk de kleuren waren van die AT's die ze zo lelijk maken.
Lang verhaal, maar gewoon hoop gezeik gehad met een blauwe Cagiva Raptor 650.quote:
Hmm, begrijpelijk ja. In welke periode was dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar gewoon hoop gezeik gehad met een blauwe Cagiva Raptor 650.
Afspraken niet nakomen, lang wachten, motor is na onderhoudsbeurt voor de deur neergezet met lege accu etc. etc.
Ik kom daar nooit, maar dan ook nóóit meer..
Stierenpoep, ik ben 19 en vind deze retro schema's baas als neukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen mensen van in de 20 en daarboven begrijpen dat
Motor-forum & ADVriderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef WhiteJoker het volgende:
@Vin of Dekatria: Hebben jullie nog goede sites om mezelf in te lezen in the AT's?
Ik denk ca. 2,5 jaar terug nu...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, begrijpelijk ja. In welke periode was dat?
Zó hoort het kleurenschema van een motor eruit te zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen mensen van in de 20 en daarboven begrijpen dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.
Ik gok op al een paar jaar geleden, toen waren ze niet zo van de service. Ooit een onderdeel voor mijn broertje daar mogen ophalen, 5 keer geweest volgens mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, begrijpelijk ja. In welke periode was dat?
Ah oke, ja dat weet ik niet. Ik liep toen stage vanaf september 2010 daarzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk ca. 2,5 jaar terug nu...
Toen ik hem op een gegeven moment zelf maar op ging halen toen hij voor de tweede keer terugmoest trok ook echt niemand z'n bek open toen we daar die zaak in kwamen.. D'r kon geen goedemiddag af.. Dus die lui hebben voor mij echt afgedaan. Daar gaat geen cent van mij meer naartoe..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zó hoort het kleurenschema van een motor eruit te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
[..]
Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.![]()
[..]
En dan iets durven te zeggen over de jaren 80 rally-lookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijpassende helm natuurlijk.![]()
En dan vragen of haar vriendje achterop wil zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hey, maar even zonder dollen.. er was dus een keer een meisje op een van de AVB lessen dat later serieus koste wat kost een hot pinke supersport moest hebben. Mét bijpassende helm, zei ze er nog uitdrukkelijk bij.
Die meiden zijn er ongetwijfeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hey, maar even zonder dollen.. er was dus een keer een meisje op een van de AVB lessen dat later serieus koste wat kost een hot pinke supersport moest hebben. Mét bijpassende helm, zei ze er nog uitdrukkelijk bij.
Nee joh, vriendje moest een eigen hebben en vanzelfsprekend voor beide motoren betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan vragen of haar vriendje achterop wil zeker
Dat vind ik dus zo vreselijk irritant altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee joh, vriendje moest een eigen hebben en vanzelfsprekend voor beide motoren betalen.
Trustjes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
Slapen, over 7 uur en 30 minuten de wekker. Tot maandag!
Emancipatiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee joh, vriendje moest een eigen hebben en vanzelfsprekend voor beide motoren betalen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
Slapen, over 7 uur en 30 minuten de wekker. Tot maandag!
Ik heb welgeteld al 4 dagen vrij gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben al een ruime maand vrij.
Was je in je eentje naar Luxemburg? Wil zoiets ook gaan doen, alleen weet niet in welke mate dat eenzaam is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld al 4 dagen vrij gehadMaar wel op de motor naar Luxemburg geweest
![]()
In september/oktober waarschijnlijk nog een weekend weg
Je hebt op jezelf wel meer aanspraak juist omdát je alleen bent, en daarnaast kan je gaan en staan waar je wil wanneer je wil. Onafhankelijk van alles en iedereenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wil zoiets ook gaan doen, alleen weet niet in welke mate dat eenzaam is.
Dit, kan echter ook een nadeel zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt op jezelf wel meer aanspraak juist omdát je alleen bent, en daarnaast kan je gaan en staan waar je wil wanneer je wil. Onafhankelijk van alles en iedereen
Willen we wel de beelden zien heaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Motorcycle Expedition, Long way down style vid of the High Atlas Mountains Morocco North Africa .mov
Dit hoop ik volgend jaar te gaan doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Salatrel het volgende:
oja shit ik moet ok 4 uur opstaanik ga maar eens naar bed
Was de woensdag überhaupt afgesloten dan? Ja, mijn ritme is fucked upquote:Op donderdag 16 augustus 2012 04:04 schreef Salatrel het volgende:
ik verklaar deze donderdag geopend
Nou, in ieder geval goede morgen Salatrel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 04:16 schreef Salatrel het volgende:
SD sluit straks de woensdag af hij is er het laatst he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |