Als je op PVV wil uitkomen bij mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
Straks die stemwijzer doen, bij wie mag ik afkijken?![]()
Ja snel hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Hé C_A, dat heb je vlot gedaan vanochtend
Get Backquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet waar je heen moet als je het niet redt!
Lijkt wel alsof iedereen op PVV uitkomtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je op PVV wil uitkomen bij mij
Ja fijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja snel he
Gelukkig maar 10 minuten binnen geweest bij het Spaanse Consulaat
En we hadden aansluiting met de trams
[..]
Get Back
ja zeker welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja fijnen vast genoeg parkeerplek daar
Ik had ze gelukkig niet in mijn top 5quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef muhahaha het volgende:
Pvv denkt met iedereen mee *bbeeehhhh*
Even de Henk en Ingrid test doen:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof iedereen op PVV uitkomt
Beterschapquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker wel
Ik ga er vandoorVoel me niet zo heel erg lekker, even paracetamol en rustig op de bank zitten
Naja, op sommige punten wel, maar bij enkele punten ook echt niet... Maar dan vind ik SP weer het andere uiterstequote:
Je speelt met vuur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even de Henk en Ingrid test doen:
- bent u werkloos?
- woont u in een slechte wijk?
- woont u in Limburg?
- bent u gescheiden en/of kindermoeder/kindervader?
- bent u laag opgeleid?
>3 maakt u een echte Ingrid.
Ik ben benieuwd waar ik op uit komquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, op sommige punten wel, maar bij enkele punten ook echt niet... Maar dan vind ik SP weer het andere uiterste
SP en PVV liggen dichter bij elkaar dan je denktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, op sommige punten wel, maar bij enkele punten ook echt niet... Maar dan vind ik SP weer het andere uiterste
Dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met die mislukte pleeborstelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
- bent u werkloos?
- woont u in Limburg?
- bent u laag opgeleid?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met die mislukte pleeborstel
pas op hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
- bent u werkloos?
- woont u in Limburg?
- bent u laag opgeleid?
Ik vraag me af hoe hij zou zijn als zijn doelgroep niet de zwakzinnige kant van de samenleving was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met die mislukte pleeborstel
Hihi ik denk dat ik weet wie je bedoeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken een limburgse die dat fragiele nekje...
euh hihi.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
henk en ingrid. blondie weet niet eens wie dat zijn.
hoi miauwtje.![]()
en rest.
Hiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
henk en ingrid. blondie weet niet eens wie dat zijn.
hoi miauwtje.![]()
en rest.
Nou nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij zou zijn als zijn doelgroep niet de zwakzinnige kant van de samenleving was.
Ik denk dat hij dan best geniaal zou kunnen overkomen.
Dat blijktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SP en PVV liggen dichter bij elkaar dan je denkt
Ik zou hem niet onderschatten. Ik geloof dat hij een heel stuk slimmer is dan hoe hij zich voordoet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou nee.
Want dan zou hij de andere kant van de samenleving moeten aanspreken en ik vraag me af of hij de juiste argumenten kan bedenken.
Pas in novemberquote:
lekker daten! of niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pas in novemberIk heb deze week wel alleen maar leuke dingen gepland
Dit was mijn uitkomst :quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
Als ondernemer moet ik natuurlijk vvd stemmen
Oh dat zeg ik ook niet. Ik denk dat hij heel sluw en geslepen is maar of hij het inhoudelijk ook gaat redden vraag ik me af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hem niet onderschatten. Ik geloof dat hij een heel stuk slimmer is dan hoe hij zich voordoet.
je moet niks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
Als ondernemer moet ik natuurlijk vvd stemmen
Ik ben wel weer even klaar met datenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker daten! of niet?
november, dan heb je lang vakantie zeg.
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat zeg ik ook niet. Ik denk dat hij heel sluw en geslepen is maar of hij het inhoudelijk ook gaat redden vraag ik me af.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel weer even klaar met daten![]()
hij komt uit de vvd stal, dus hij kan zodanig goed praten dat de meesten het niet zullen opmerken wanneer het niet inhoudelijk is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat zeg ik ook niet. Ik denk dat hij heel sluw en geslepen is maar of hij het inhoudelijk ook gaat redden vraag ik me af.
Komt omdat je Faxie niet hebt gedate.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel weer even klaar met daten![]()
Ik weet het echt nog niet.quote:
Van jou had ik wel een oordeel verwacht dat wat inhoudelijker was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
hij komt uit de vvd stal, dus hij kan zodanig goed praten dat de meesten het niet zullen opmerken wanneer het niet inhoudelijk is.
Hihiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je Faxie niet hebt gedate.
heh jammer hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel weer even klaar met datendus nee. Vrienden en dit weekend naar Drenthe
![]()
Volgende week werken, dan weer een weekje vrij en in november echt weg
Maar wij hebben nog helemaal niet gedatequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel weer even klaar met datendus nee. Vrienden en dit weekend naar Drenthe
![]()
Volgende week werken, dan weer een weekje vrij en in november echt weg
LET OP!!quote:
Nou eh dan hangt echt van je publiek af denk ik. Je hebt natuurlijk mensen die alles klakkeloos maar aannemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
hij komt uit de vvd stal, dus hij kan zodanig goed praten dat de meesten het niet zullen opmerken wanneer het niet inhoudelijk is.
Ik heb jou gequotequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, wat heb je in vredesnaam gedaan man?
hoezo is dit niet inhoudelijk dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van jou had ik wel een oordeel verwacht dat wat inhoudelijker was.
Ik gebruik geen IE 7.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb jou gequote't Is jouw schuld
true. het feit dat er een stemwijzer is zegt genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou eh dan hangt echt van je publiek af denk ik. Je hebt natuurlijk mensen die alles klakkeloos maar aannemen
Dat moet ik dan maar missenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je Faxie niet hebt gedate.
Naar Portugal! Zal niet superzomers meer zijn maar ik kan leven met 19 gradenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
heh jammer hoor.
drenthe. rust en ruimte.
waar ga je in november heen? naar de zon neem ik aan. miauwtje in bikini.![]()
![]()
Oja, jij hebt zo'n spannende kelder hèquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wij hebben nog helemaal niet gedate
scherp. maar de vvd is natuurlijk wel kampioen mediatraining en zulks. en in het ontkennen daarvan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het komt enkel over als een (voor)oordeel over de VVD, niets over de beste man zelf.
Dat hebben ze vast niet in de stadquote:
Of als douchemutsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil kleinere tetten![]()
En dan hou ik wel deze maat BH's.
Die kan ik dan als handtas gebruiken
Ik moest hier te hard om lachenquote:
Kan de Piratenpartij nog een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
scherp. maar de vvd is natuurlijk wel kampioen mediatraining en zulks. en in het ontkennen daarvan.
Zal ik het filmpje plaatsen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan de Piratenpartij nog een puntje aan zuigen.
Heel spannendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Naar Portugal! Zal niet superzomers meer zijn maar ik kan leven met 19 graden![]()
En yay, harige poes in bikini
[..]
Oja, jij hebt zo'n spannende kelder hè
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest hier te hard om lachen
oh relax.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Naar Portugal! Zal niet superzomers meer zijn maar ik kan leven met 19 graden![]()
En yay, harige poes in bikini
cohen ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan de Piratenpartij nog een puntje aan zuigen.
maar een poesje wel, das hygiënisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een kat ga je toch niet zomaar scherenDa's traumatisch
Zet dan wel even die van nu erbij.quote:
nog 6 weken tot fifa13.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
CS:GO beta zou vandaag live gaan voor alle pre-purchasers, nu ligt heel het steamforum plat
Ik had gedacht dat je wel zou doen voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zet dan wel even die van nu erbij.
Poezen hebben die haren niet voor niets hèquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
maar een poesje wel, das hygiënisch.
en slangen leven ook altijd in hoog gras.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Poezen hebben die haren niet voor niets hè
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
en slangen leven ook altijd in hoog gras.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe evolutiesprong dus.
Dilemmaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, ben me een partijtje moe hé. Zin om even te slapen maar dan komt er vanavond weer niets van natuurlijk
ik zou bijna een massage aanbieden. morgen ben ik in amsterdam trouwens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, ben me een partijtje moe hé. Zin om even te slapen maar dan komt er vanavond weer niets van natuurlijk
Oh, wat ga je doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou bijna een massage aanbieden. morgen ben ik in amsterdam trouwens.
Que?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
ja dan ben je niet meer moe, i know. : P
Gaan we nog kijken? Of doen we dat morgen?quote:
Oh en die woont in A'dam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
zus is jarig.
morgen heb je die massage niet meer nodig, of wel?
Wat ga je doen op het strand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en die woont in A'dam?![]()
Nee morgen ben ik weer fit, en op het strand
Heb al gekeken.. zitten 4 mwoah tussen maar niet echt iets mooisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we nog kijken? Of doen we dat morgen?
ja, sinds een paar jaar nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en die woont in A'dam?![]()
Nee morgen ben ik weer fit, en op het strand
Stuur morgen maar wat linkjes. Ben de hele dag thuis, maar 's middags wel op de ladder. Begin van de avond zou het beste zijn voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb al gekeken.. zitten 4 mwoah tussen maar niet echt iets mooisMaar kunnen samen kijken if you like.. morgen alleen van half 12 tot half 1 weg
In badpak en op teenslippersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, sinds een paar jaar nu.
ja zie je wel.waar op het strand? bikinimiauw!
![]()
Ow okequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liggen, omdraaien, beetje slapen, dat soort dingen
Mijn lekkere harige rugquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
haha dat dacht ik al.
maar als je ingesmeerd moet worden hou ik me toch aanbevolen.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Nouja het gaat wel aardig waaien, dat je 't ff weet
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Janog even het weer bekijken voor we gaan.
Thanks!
dikke vacht, kan ze wel hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenen
Dat je 't ff weet
Jaaaa, een borstelquote:
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbqquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenen
Dat je 't ff weet
Pas op dat je niet te dicht bij het vuur komt ivm je vaggie. Dat gaat wellicht stinkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, een borstel
[..]
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbq(overdekt)
je gaat me nog wel waarderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, een borstel
[..]
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbq(overdekt)
Het knettert ook altijd zo lekker, brandend haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te dicht bij het vuur komt ivm je vaggie. Dat gaat wellicht stinken
't Is maar dat je het ff weet
Uiteindelijk zal het wel lukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je gaat me nog wel waarderen.
bbq is lekker.![]()
Dat is oerinstinct enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het knettert ook altijd zo lekker, brandend haar![]()
Nee, ik blijf uit de buurt van de bbq. De mannen zullen zich er wel rondom verzamelen, wat is dat toch
man kill beast, man makes fire, man cooks meat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik blijf uit de buurt van de bbq. De mannen zullen zich er wel rondom verzamelen, wat is dat toch
valt volgens mij best mee hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel lukkennu nog even tig meningsverschillen overwinnen
Maar tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
man kill beast, man makes fire, man cooks meat.
Vleeschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Zorg je wel voor een mooie staart in je haar? Dat is makkelijker slepen na de BBQ
ja los inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Los geeft een iets dramatischer effect trouwens![]()
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Zorg je wel voor een mooie staart in je haar? Dat is makkelijker slepen na de BBQ
grotgesleep en liefdebedrijverigheid gaat niet samen. slepen en dan hard nemen, niet slepen en dan romantisch vrijen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.
Keihard de liefde bedrijven danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
grotgesleep en liefdebedrijverigheid gaat niet samen. slepen en dan hard nemen, niet slepen en dan romantisch vrijen.
Een romantische neanderthalerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.
Je hebt kaarslicht in je grot?quote:
quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn hele trucendoos hier verklap he
huub huubquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk welwant ik kan wel wat hulp gebruiken wil ik een jonge dame het hof maken
Dan steel ik stiekem je knuffeltruiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]doet er nog een dansje en een buiging bij ook
Hoe jong?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk welwant ik kan wel wat hulp gebruiken wil ik een jonge dame het hof maken
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan steel ik stiekem je knuffeltrui![]()
![]()
Oe oe ik hoor een uitdagingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]mooi niet want die ligt in mijn kluis!
Ik had wel verwacht dat je zaterdag op de bar had staan dansenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]doet er nog een dansje en een buiging bij ook
Doe ik nooitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je zaterdag op de bar had staan dansen
Tijn is ook wel een beetje fout.quote:
Wanneer moet ik dan onder je rokje gluren?quote:
Jij bent die jonge damequote:
Tussen de 16 en 46quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is ook wel een beetje apart
I see what you did therequote:
Eindigen? Hoezo is dit een ex-vriendin dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb regelmatig contact met een exvriendin van me en af en toe heb ik het idee dat er nog iets van lust is. Bij ons beiden.
Nu nam ik met haar contact op omdat ik wellicht een blind date voor haar heb, en merk ik het weer. Die klik.
Wat is de meest subtiele maar effectieve manier om dit te eindigen?
Denk dat je dat niet kunt eindigen, totdat je iemand ontmoet en die gevoelens langzaam wegtrekken. En dan nog, zullen er altijd wel personen blijven waar je een zwak voor hebt, lijkt me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb regelmatig contact met een exvriendin van me en af en toe heb ik het idee dat er nog iets van lust is. Bij ons beiden.
Nu nam ik met haar contact op omdat ik wellicht een blind date voor haar heb, en merk ik het weer. Die klik.
Omdat het niet werkte. We lijken te veel op elkaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eindigen? Hoezo is dit een ex-vriendin dan?
Ja, dit was ook toen we beiden een vriend/vriendin hadden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet kunt eindigen, totdat je iemand ontmoet en die gevoelens langzaam wegtrekken. En dan nog, zullen er altijd wel personen blijven waar je een zwak voor hebt, lijkt me.
Geen contact meer zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het niet werkte. We lijken te veel op elkaar.
[..]
Ja, dit was ook toen we beiden een vriend/vriendin hadden.
Nouja, dan maar gewoon oppassen en niet te veel drinken.
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."
Praat praat->kusje->knuffel-.vluggertje-. en elk gaat zijn/haar weegs.
Als hij haar blijft zien blijven die gevoelens sowieso in het spel. Afstand is het enige wat echt helpt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?
Hmm. Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen contact meer zoeken.
Alleen is dat soms lastig en ik herken het
Ik had op iets subtielers gehoopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."
Praat praat->kusje->knuffel-.vluggertje-. en elk gaat zijn/haar weegs.
Sorry, dat knopje moet nog uitgevonden wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had op iets subtielers gehoopt.
Er is niet echt een knopje wat je in kan drukken om gevoelens weg te krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde (of had) maar het is gewoon lastig als je een bepaalde aantrekkingskracht hebt etc.
Elke dag op ijsklontjes kauwen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op iets subtielers gehoopt.
En dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag op ijsklontjes kauwen.
Kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is niet echt een knopje wat je in kan drukken om gevoelens weg te krijgen.
Jij van alle mensen zou moeten weten hoe sterk mijn aantrekkingskracht is.quote:
Jij had dat knopje constant misbruiktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptanders had ik dat knopje wel gebruikt
Ik heb al weinig emoties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed voor het uitvlakken van je emoties.
Je kan er niks aan doen lieverd.quote:
Ik heb je nooit gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten hoe sterk mijn aantrekkingskracht is.Niet zo sterk als het gravitatieveld van Evie, maar ik kom in de buurt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij had dat knopje constant misbruikt
Why?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptanders had ik dat knopje wel gebruikt
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed voor het uitvlakken van je emoties.
Wehehehe ik ga daar serieus een keer heen, 20 minuutjes rijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.
Ja, weinig. Maar het gaat om de intensiteit ervan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al weinig emoties.
[..]
Koop een klamboe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Helppppp! Ik word aangevallen door muggen!
Brabantquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.
Wat wat wat?:oquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien. Sterker nog, ik heb nog meer van Joysa gezien dan van jou! Hahaha.
Dat kan je net zo goed water drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, weinig. Maar het gaat om de intensiteit ervan.
Als je ook al geen "swinger" bent is er dus gewoon niets aan het handje en ben je gewoon aan het zeuren (of aandacht aan het trekken).
quote:
Grapje schatje, doen we lekker knuffelen bij de volgende meet?quote:
Van alle mensen die ik ken, ben jij toch wel degene die dat probleem zou moeten kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed water drinken.
Kans verkeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapje schatje, doen we lekker knuffelen bij de volgende meet?![]()
![]()
Als je maar niet bijt, dat mag alleen Evie
Nee.. Doezo de deur wel dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
So? Dat ding kan ook over een bed hoor en die is hopelijk groter dan de bank bij jou
Ik houd niet van water drinken en ijsklontjes heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Van alle mensen die ik ken, ben jij toch wel degene die dat probleem zou moeten kunnen oplossen.
Pppfff je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kans verkeken.![]()
Ik knuffel wel wat extra met twi om mijn zorgen te vergeten.
Ze zijn al binnen hoor....quote:
Twiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppfff je lijkt wel een vrouw. Twi over muhahha verkiezen
[..]
Ze zijn al binnen hoor....
Ben je nu je eigen naam verkeerd aan het spellen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppfff je lijkt wel een vrouw. Twi over muhahha verkiezen
[..]
Bij huppel in Gorinchem :dquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie misstaat je.
Muhaha en ik hebben wel een keldertje voor je.
Ik zou soms wel eens willen dat ik minder negatieve gevoelens had. De laatste tijd gaat het goed maar toch.quote:
Ojee.. Is dat keldertje weer..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie misstaat je.
Muhaha en ik hebben wel een keldertje voor je.
Kijken of je nog wakker bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen naam verkeerd aan het spellen?
quote:
Ik zie dat je er al bent geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee.. Is dat keldertje weer..
Ach, CR7 staat ook wel eens buitenspel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik voel me buitenspel gezet.
Ik ga mn bedje in. kusjes skatjes.
Daag, trusten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik voel me buitenspel gezet.
Ik ga mn bedje in. kusjes skatjes.
Nee, gisteren voor het eerst over gehoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je er al bent geweest
Gisteren pas?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, gisteren voor het eerst over gehoord.
Jup... En ik vond het eng klinken!quote:
Je mag ook bij mij langskomen, mijn huis is heel knus en gezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup... En ik vond het eng klinken!
Wie zeurt krijgt geen beurt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
KANEEEEL deze stomme mensen geven me geen kusjes.
Ahhhh schattig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij langskomen, mijn huis is heel knus en gezellig![]()
![]()
Oja en hij staat in Brabant!
Mag ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhhh schattig!
Welk deel? Ik zit in West
STOMMERDS!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik doe het voor de samenleving hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn held.
Nu kan ik fijn slapen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
STOMMERDS!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 weken in de kelder zal je bedoelen.quote:![]()
Doe je nog zuinig aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
3 weken in de kelder zal je bedoelen.
Jupquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt?![]()
. Keertje terrasje pakken dan!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Jammer dat het zo weinig regent. Nu valt het zo op als ik met dat ding loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
3 weken in de kelder zal je bedoelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben vooral een Breda fanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik ook, 1 van de mooiste steden die Nederland rijk is
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hand in zijn haar en een hand op zijn kont.
Ooo ik welquote:
Doen we een keer een Den Bosch tripje en een Breda tripjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ik wel
Ik zou er ook zo gaan wonen
Dat zou idd kunnen haha.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen we een keer een Den Bosch tripje en een Breda tripje
Nee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef Evie het volgende:
[..]
sjon![]()
zijn wij de enige 2 die nog op zijn?
Niks in huisquote:
Hoi Loka, alles goed?quote:
Brand is goed te doen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als 't maar goed bier is.. Hier ligt nog 1 flesje brand ofzo, en dat krijg ik echt niet weg gewoon
Daarom is Heineken ook begonnen met sub-zero, toen werd het drinkbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mits goede temperatuur zuip ik sowieso alles wel zo'n beetje
Nog een beetje brak van vakantie. Maar verder wel okee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alles maar het meeste wel
Met jou?
Ik was vandaag ergens en daar hadden ze Grolsch Weizen.. Helaas moest ik nog rijden dus heb ik 't maar niet genomen.. Kreeg gratis drankje omdat ik moest wachten op m'n klantenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mits goede temperatuur zuip ik sowieso alles wel zo'n beetje
Zo slecht vind ik Heineken niet, het is gewoon een heel neutraal biertje. Drinkt makkelijk weg. Maar ik kan wel meer genieten van andere merken jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is Heineken ook begonnen met sub-zero, toen werd het drinkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |