Dilemmaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, ben me een partijtje moe hé. Zin om even te slapen maar dan komt er vanavond weer niets van natuurlijk
ik zou bijna een massage aanbieden. morgen ben ik in amsterdam trouwens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, ben me een partijtje moe hé. Zin om even te slapen maar dan komt er vanavond weer niets van natuurlijk
Oh, wat ga je doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou bijna een massage aanbieden. morgen ben ik in amsterdam trouwens.
Que?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
ja dan ben je niet meer moe, i know. : P
Gaan we nog kijken? Of doen we dat morgen?quote:
Oh en die woont in A'dam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
zus is jarig.
morgen heb je die massage niet meer nodig, of wel?
Wat ga je doen op het strand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en die woont in A'dam?![]()
Nee morgen ben ik weer fit, en op het strand
Heb al gekeken.. zitten 4 mwoah tussen maar niet echt iets mooisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we nog kijken? Of doen we dat morgen?
ja, sinds een paar jaar nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en die woont in A'dam?![]()
Nee morgen ben ik weer fit, en op het strand
Stuur morgen maar wat linkjes. Ben de hele dag thuis, maar 's middags wel op de ladder. Begin van de avond zou het beste zijn voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb al gekeken.. zitten 4 mwoah tussen maar niet echt iets mooisMaar kunnen samen kijken if you like.. morgen alleen van half 12 tot half 1 weg
In badpak en op teenslippersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, sinds een paar jaar nu.
ja zie je wel.waar op het strand? bikinimiauw!
![]()
Ow okequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liggen, omdraaien, beetje slapen, dat soort dingen
Mijn lekkere harige rugquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
haha dat dacht ik al.
maar als je ingesmeerd moet worden hou ik me toch aanbevolen.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Nouja het gaat wel aardig waaien, dat je 't ff weet
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Janog even het weer bekijken voor we gaan.
Thanks!
dikke vacht, kan ze wel hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenen
Dat je 't ff weet
Jaaaa, een borstelquote:
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbqquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenen
Dat je 't ff weet
Pas op dat je niet te dicht bij het vuur komt ivm je vaggie. Dat gaat wellicht stinkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, een borstel
[..]
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbq(overdekt)
je gaat me nog wel waarderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, een borstel
[..]
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbq(overdekt)
Het knettert ook altijd zo lekker, brandend haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te dicht bij het vuur komt ivm je vaggie. Dat gaat wellicht stinken
't Is maar dat je het ff weet
Uiteindelijk zal het wel lukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je gaat me nog wel waarderen.
bbq is lekker.![]()
Dat is oerinstinct enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het knettert ook altijd zo lekker, brandend haar![]()
Nee, ik blijf uit de buurt van de bbq. De mannen zullen zich er wel rondom verzamelen, wat is dat toch
man kill beast, man makes fire, man cooks meat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik blijf uit de buurt van de bbq. De mannen zullen zich er wel rondom verzamelen, wat is dat toch
valt volgens mij best mee hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel lukkennu nog even tig meningsverschillen overwinnen
Maar tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
man kill beast, man makes fire, man cooks meat.
Vleeschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Zorg je wel voor een mooie staart in je haar? Dat is makkelijker slepen na de BBQ
ja los inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Los geeft een iets dramatischer effect trouwens![]()
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Zorg je wel voor een mooie staart in je haar? Dat is makkelijker slepen na de BBQ
grotgesleep en liefdebedrijverigheid gaat niet samen. slepen en dan hard nemen, niet slepen en dan romantisch vrijen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.
Keihard de liefde bedrijven danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
grotgesleep en liefdebedrijverigheid gaat niet samen. slepen en dan hard nemen, niet slepen en dan romantisch vrijen.
Een romantische neanderthalerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.
Je hebt kaarslicht in je grot?quote:
quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn hele trucendoos hier verklap he
huub huubquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk welwant ik kan wel wat hulp gebruiken wil ik een jonge dame het hof maken
Dan steel ik stiekem je knuffeltruiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]doet er nog een dansje en een buiging bij ook
Hoe jong?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk welwant ik kan wel wat hulp gebruiken wil ik een jonge dame het hof maken
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan steel ik stiekem je knuffeltrui![]()
![]()
Oe oe ik hoor een uitdagingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]mooi niet want die ligt in mijn kluis!
Ik had wel verwacht dat je zaterdag op de bar had staan dansenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]doet er nog een dansje en een buiging bij ook
Doe ik nooitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je zaterdag op de bar had staan dansen
Tijn is ook wel een beetje fout.quote:
Wanneer moet ik dan onder je rokje gluren?quote:
Jij bent die jonge damequote:
Tussen de 16 en 46quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is ook wel een beetje apart
I see what you did therequote:
Eindigen? Hoezo is dit een ex-vriendin dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb regelmatig contact met een exvriendin van me en af en toe heb ik het idee dat er nog iets van lust is. Bij ons beiden.
Nu nam ik met haar contact op omdat ik wellicht een blind date voor haar heb, en merk ik het weer. Die klik.
Wat is de meest subtiele maar effectieve manier om dit te eindigen?
Denk dat je dat niet kunt eindigen, totdat je iemand ontmoet en die gevoelens langzaam wegtrekken. En dan nog, zullen er altijd wel personen blijven waar je een zwak voor hebt, lijkt me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb regelmatig contact met een exvriendin van me en af en toe heb ik het idee dat er nog iets van lust is. Bij ons beiden.
Nu nam ik met haar contact op omdat ik wellicht een blind date voor haar heb, en merk ik het weer. Die klik.
Omdat het niet werkte. We lijken te veel op elkaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eindigen? Hoezo is dit een ex-vriendin dan?
Ja, dit was ook toen we beiden een vriend/vriendin hadden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet kunt eindigen, totdat je iemand ontmoet en die gevoelens langzaam wegtrekken. En dan nog, zullen er altijd wel personen blijven waar je een zwak voor hebt, lijkt me.
Geen contact meer zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het niet werkte. We lijken te veel op elkaar.
[..]
Ja, dit was ook toen we beiden een vriend/vriendin hadden.
Nouja, dan maar gewoon oppassen en niet te veel drinken.
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."
Praat praat->kusje->knuffel-.vluggertje-. en elk gaat zijn/haar weegs.
Als hij haar blijft zien blijven die gevoelens sowieso in het spel. Afstand is het enige wat echt helpt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?
Hmm. Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen contact meer zoeken.
Alleen is dat soms lastig en ik herken het
Ik had op iets subtielers gehoopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."
Praat praat->kusje->knuffel-.vluggertje-. en elk gaat zijn/haar weegs.
Sorry, dat knopje moet nog uitgevonden wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had op iets subtielers gehoopt.
Er is niet echt een knopje wat je in kan drukken om gevoelens weg te krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde (of had) maar het is gewoon lastig als je een bepaalde aantrekkingskracht hebt etc.
Elke dag op ijsklontjes kauwen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op iets subtielers gehoopt.
En dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag op ijsklontjes kauwen.
Kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is niet echt een knopje wat je in kan drukken om gevoelens weg te krijgen.
Jij van alle mensen zou moeten weten hoe sterk mijn aantrekkingskracht is.quote:
Jij had dat knopje constant misbruiktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptanders had ik dat knopje wel gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |