Jaaaa, een borstelquote:
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbqquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenen
Dat je 't ff weet
Pas op dat je niet te dicht bij het vuur komt ivm je vaggie. Dat gaat wellicht stinkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, een borstel
[..]
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbq(overdekt)
je gaat me nog wel waarderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, een borstel
[..]
Tegen die tijd ben ik hopelijk al aan de bbq(overdekt)
Het knettert ook altijd zo lekker, brandend haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te dicht bij het vuur komt ivm je vaggie. Dat gaat wellicht stinken
't Is maar dat je het ff weet
Uiteindelijk zal het wel lukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je gaat me nog wel waarderen.
bbq is lekker.![]()
Dat is oerinstinct enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het knettert ook altijd zo lekker, brandend haar![]()
Nee, ik blijf uit de buurt van de bbq. De mannen zullen zich er wel rondom verzamelen, wat is dat toch
man kill beast, man makes fire, man cooks meat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik blijf uit de buurt van de bbq. De mannen zullen zich er wel rondom verzamelen, wat is dat toch
valt volgens mij best mee hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel lukkennu nog even tig meningsverschillen overwinnen
Maar tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
man kill beast, man makes fire, man cooks meat.
Vleeschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Zorg je wel voor een mooie staart in je haar? Dat is makkelijker slepen na de BBQ
ja los inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Los geeft een iets dramatischer effect trouwens![]()
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
Zorg je wel voor een mooie staart in je haar? Dat is makkelijker slepen na de BBQ
grotgesleep en liefdebedrijverigheid gaat niet samen. slepen en dan hard nemen, niet slepen en dan romantisch vrijen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.
Keihard de liefde bedrijven danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
grotgesleep en liefdebedrijverigheid gaat niet samen. slepen en dan hard nemen, niet slepen en dan romantisch vrijen.
Een romantische neanderthalerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terug slepen naar de grot en dan bij het vuur de liefde bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |