Dilemmaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, ben me een partijtje moe hé. Zin om even te slapen maar dan komt er vanavond weer niets van natuurlijk
ik zou bijna een massage aanbieden. morgen ben ik in amsterdam trouwens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, ben me een partijtje moe hé. Zin om even te slapen maar dan komt er vanavond weer niets van natuurlijk
Oh, wat ga je doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou bijna een massage aanbieden. morgen ben ik in amsterdam trouwens.
Que?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
ja dan ben je niet meer moe, i know. : P
Gaan we nog kijken? Of doen we dat morgen?quote:
Oh en die woont in A'dam?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
zus is jarig.
morgen heb je die massage niet meer nodig, of wel?
Wat ga je doen op het strand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en die woont in A'dam?![]()
Nee morgen ben ik weer fit, en op het strand
Heb al gekeken.. zitten 4 mwoah tussen maar niet echt iets mooisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we nog kijken? Of doen we dat morgen?
ja, sinds een paar jaar nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en die woont in A'dam?![]()
Nee morgen ben ik weer fit, en op het strand
Stuur morgen maar wat linkjes. Ben de hele dag thuis, maar 's middags wel op de ladder. Begin van de avond zou het beste zijn voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb al gekeken.. zitten 4 mwoah tussen maar niet echt iets mooisMaar kunnen samen kijken if you like.. morgen alleen van half 12 tot half 1 weg
In badpak en op teenslippersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, sinds een paar jaar nu.
ja zie je wel.waar op het strand? bikinimiauw!
![]()
Ow okequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liggen, omdraaien, beetje slapen, dat soort dingen
Mijn lekkere harige rugquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
haha dat dacht ik al.
maar als je ingesmeerd moet worden hou ik me toch aanbevolen.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Nouja het gaat wel aardig waaien, dat je 't ff weet
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Janog even het weer bekijken voor we gaan.
Thanks!
dikke vacht, kan ze wel hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vanaf een uur of 7 gaat het flink regenen
Dat je 't ff weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |