Dat hebben ze vast niet in de stadquote:
Of als douchemutsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil kleinere tetten![]()
En dan hou ik wel deze maat BH's.
Die kan ik dan als handtas gebruiken
Ik moest hier te hard om lachenquote:
Kan de Piratenpartij nog een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
scherp. maar de vvd is natuurlijk wel kampioen mediatraining en zulks. en in het ontkennen daarvan.
Zal ik het filmpje plaatsen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan de Piratenpartij nog een puntje aan zuigen.
Heel spannendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Naar Portugal! Zal niet superzomers meer zijn maar ik kan leven met 19 graden![]()
En yay, harige poes in bikini
[..]
Oja, jij hebt zo'n spannende kelder hè
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest hier te hard om lachen
oh relax.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Naar Portugal! Zal niet superzomers meer zijn maar ik kan leven met 19 graden![]()
En yay, harige poes in bikini
cohen ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan de Piratenpartij nog een puntje aan zuigen.
maar een poesje wel, das hygiënisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een kat ga je toch niet zomaar scherenDa's traumatisch
Zet dan wel even die van nu erbij.quote:
nog 6 weken tot fifa13.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
CS:GO beta zou vandaag live gaan voor alle pre-purchasers, nu ligt heel het steamforum plat
Ik had gedacht dat je wel zou doen voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zet dan wel even die van nu erbij.
Poezen hebben die haren niet voor niets hèquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
maar een poesje wel, das hygiënisch.
en slangen leven ook altijd in hoog gras.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Poezen hebben die haren niet voor niets hè
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
en slangen leven ook altijd in hoog gras.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe evolutiesprong dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |