Je hebt kaarslicht in je grot?quote:
quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn hele trucendoos hier verklap he
huub huubquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk welwant ik kan wel wat hulp gebruiken wil ik een jonge dame het hof maken
Dan steel ik stiekem je knuffeltruiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]doet er nog een dansje en een buiging bij ook
Hoe jong?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk welwant ik kan wel wat hulp gebruiken wil ik een jonge dame het hof maken
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan steel ik stiekem je knuffeltrui![]()
![]()
Oe oe ik hoor een uitdagingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]mooi niet want die ligt in mijn kluis!
Ik had wel verwacht dat je zaterdag op de bar had staan dansenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]doet er nog een dansje en een buiging bij ook
Doe ik nooitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je zaterdag op de bar had staan dansen
Tijn is ook wel een beetje fout.quote:
Wanneer moet ik dan onder je rokje gluren?quote:
Jij bent die jonge damequote:
Tussen de 16 en 46quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn is ook wel een beetje apart
I see what you did therequote:
Eindigen? Hoezo is dit een ex-vriendin dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb regelmatig contact met een exvriendin van me en af en toe heb ik het idee dat er nog iets van lust is. Bij ons beiden.
Nu nam ik met haar contact op omdat ik wellicht een blind date voor haar heb, en merk ik het weer. Die klik.
Wat is de meest subtiele maar effectieve manier om dit te eindigen?
Denk dat je dat niet kunt eindigen, totdat je iemand ontmoet en die gevoelens langzaam wegtrekken. En dan nog, zullen er altijd wel personen blijven waar je een zwak voor hebt, lijkt me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb regelmatig contact met een exvriendin van me en af en toe heb ik het idee dat er nog iets van lust is. Bij ons beiden.
Nu nam ik met haar contact op omdat ik wellicht een blind date voor haar heb, en merk ik het weer. Die klik.
Omdat het niet werkte. We lijken te veel op elkaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eindigen? Hoezo is dit een ex-vriendin dan?
Ja, dit was ook toen we beiden een vriend/vriendin hadden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet kunt eindigen, totdat je iemand ontmoet en die gevoelens langzaam wegtrekken. En dan nog, zullen er altijd wel personen blijven waar je een zwak voor hebt, lijkt me.
Geen contact meer zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het niet werkte. We lijken te veel op elkaar.
[..]
Ja, dit was ook toen we beiden een vriend/vriendin hadden.
Nouja, dan maar gewoon oppassen en niet te veel drinken.
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."
Praat praat->kusje->knuffel-.vluggertje-. en elk gaat zijn/haar weegs.
Als hij haar blijft zien blijven die gevoelens sowieso in het spel. Afstand is het enige wat echt helpt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?
Hmm. Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen contact meer zoeken.
Alleen is dat soms lastig en ik herken het
Ik had op iets subtielers gehoopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Lieverd, ik merk dat ik toch nog gevoelens voor je heb, sorry, maar ik ben bang dat ik wat meer afstand nodig heb."
Praat praat->kusje->knuffel-.vluggertje-. en elk gaat zijn/haar weegs.
Sorry, dat knopje moet nog uitgevonden wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had op iets subtielers gehoopt.
Er is niet echt een knopje wat je in kan drukken om gevoelens weg te krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat gevoelens dan weg zijn?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde (of had) maar het is gewoon lastig als je een bepaalde aantrekkingskracht hebt etc.
Elke dag op ijsklontjes kauwen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op iets subtielers gehoopt.
En dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag op ijsklontjes kauwen.
Kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is niet echt een knopje wat je in kan drukken om gevoelens weg te krijgen.
Jij van alle mensen zou moeten weten hoe sterk mijn aantrekkingskracht is.quote:
Jij had dat knopje constant misbruiktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptanders had ik dat knopje wel gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |