Ik heb al weinig emoties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed voor het uitvlakken van je emoties.
Je kan er niks aan doen lieverd.quote:
Ik heb je nooit gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten hoe sterk mijn aantrekkingskracht is.Niet zo sterk als het gravitatieveld van Evie, maar ik kom in de buurt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij had dat knopje constant misbruikt
Why?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptanders had ik dat knopje wel gebruikt
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed voor het uitvlakken van je emoties.
Wehehehe ik ga daar serieus een keer heen, 20 minuutjes rijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.
Ja, weinig. Maar het gaat om de intensiteit ervan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al weinig emoties.
[..]
Koop een klamboe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Helppppp! Ik word aangevallen door muggen!
Brabantquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.
Wat wat wat?:oquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien. Sterker nog, ik heb nog meer van Joysa gezien dan van jou! Hahaha.
Dat kan je net zo goed water drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, weinig. Maar het gaat om de intensiteit ervan.
Als je ook al geen "swinger" bent is er dus gewoon niets aan het handje en ben je gewoon aan het zeuren (of aandacht aan het trekken).
quote:
Grapje schatje, doen we lekker knuffelen bij de volgende meet?quote:
Van alle mensen die ik ken, ben jij toch wel degene die dat probleem zou moeten kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed water drinken.
Kans verkeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapje schatje, doen we lekker knuffelen bij de volgende meet?![]()
![]()
Als je maar niet bijt, dat mag alleen Evie
Nee.. Doezo de deur wel dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
So? Dat ding kan ook over een bed hoor en die is hopelijk groter dan de bank bij jou
Ik houd niet van water drinken en ijsklontjes heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Van alle mensen die ik ken, ben jij toch wel degene die dat probleem zou moeten kunnen oplossen.
Pppfff je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kans verkeken.![]()
Ik knuffel wel wat extra met twi om mijn zorgen te vergeten.
Ze zijn al binnen hoor....quote:
Twiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppfff je lijkt wel een vrouw. Twi over muhahha verkiezen
[..]
Ze zijn al binnen hoor....
Ben je nu je eigen naam verkeerd aan het spellen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppfff je lijkt wel een vrouw. Twi over muhahha verkiezen
[..]
Bij huppel in Gorinchem :dquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie misstaat je.
Muhaha en ik hebben wel een keldertje voor je.
Ik zou soms wel eens willen dat ik minder negatieve gevoelens had. De laatste tijd gaat het goed maar toch.quote:
Ojee.. Is dat keldertje weer..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie misstaat je.
Muhaha en ik hebben wel een keldertje voor je.
Kijken of je nog wakker bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen naam verkeerd aan het spellen?
quote:
Ik zie dat je er al bent geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee.. Is dat keldertje weer..
Ach, CR7 staat ook wel eens buitenspel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik voel me buitenspel gezet.
Ik ga mn bedje in. kusjes skatjes.
Daag, trusten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik voel me buitenspel gezet.
Ik ga mn bedje in. kusjes skatjes.
Nee, gisteren voor het eerst over gehoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je er al bent geweest
Gisteren pas?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, gisteren voor het eerst over gehoord.
Jup... En ik vond het eng klinken!quote:
Je mag ook bij mij langskomen, mijn huis is heel knus en gezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup... En ik vond het eng klinken!
Wie zeurt krijgt geen beurt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
KANEEEEL deze stomme mensen geven me geen kusjes.
Ahhhh schattig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij langskomen, mijn huis is heel knus en gezellig![]()
![]()
Oja en hij staat in Brabant!
Mag ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhhh schattig!
Welk deel? Ik zit in West
STOMMERDS!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik doe het voor de samenleving hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn held.
Nu kan ik fijn slapen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
STOMMERDS!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 weken in de kelder zal je bedoelen.quote:![]()
Doe je nog zuinig aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
3 weken in de kelder zal je bedoelen.
Jupquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt?![]()
. Keertje terrasje pakken dan!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Jammer dat het zo weinig regent. Nu valt het zo op als ik met dat ding loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
3 weken in de kelder zal je bedoelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben vooral een Breda fanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik ook, 1 van de mooiste steden die Nederland rijk is
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hand in zijn haar en een hand op zijn kont.
Ooo ik welquote:
Doen we een keer een Den Bosch tripje en een Breda tripjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ik wel
Ik zou er ook zo gaan wonen
Dat zou idd kunnen haha.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen we een keer een Den Bosch tripje en een Breda tripje
Nee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef Evie het volgende:
[..]
sjon![]()
zijn wij de enige 2 die nog op zijn?
Niks in huisquote:
Hoi Loka, alles goed?quote:
Brand is goed te doen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als 't maar goed bier is.. Hier ligt nog 1 flesje brand ofzo, en dat krijg ik echt niet weg gewoon
Daarom is Heineken ook begonnen met sub-zero, toen werd het drinkbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mits goede temperatuur zuip ik sowieso alles wel zo'n beetje
Nog een beetje brak van vakantie. Maar verder wel okee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alles maar het meeste wel
Met jou?
Ik was vandaag ergens en daar hadden ze Grolsch Weizen.. Helaas moest ik nog rijden dus heb ik 't maar niet genomen.. Kreeg gratis drankje omdat ik moest wachten op m'n klantenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mits goede temperatuur zuip ik sowieso alles wel zo'n beetje
Zo slecht vind ik Heineken niet, het is gewoon een heel neutraal biertje. Drinkt makkelijk weg. Maar ik kan wel meer genieten van andere merken jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is Heineken ook begonnen met sub-zero, toen werd het drinkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |