Ik heb al weinig emoties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed voor het uitvlakken van je emoties.
Je kan er niks aan doen lieverd.quote:
Ik heb je nooit gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten hoe sterk mijn aantrekkingskracht is.Niet zo sterk als het gravitatieveld van Evie, maar ik kom in de buurt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij had dat knopje constant misbruikt
Why?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptanders had ik dat knopje wel gebruikt
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed voor het uitvlakken van je emoties.
Wehehehe ik ga daar serieus een keer heen, 20 minuutjes rijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.
Ja, weinig. Maar het gaat om de intensiteit ervan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al weinig emoties.
[..]
Koop een klamboe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Helppppp! Ik word aangevallen door muggen!
Brabantquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voortaan een bak met ijsklontjes meenemen naar de AH in Boxtel, dan kom je nog eens aan boodschappen doen toe.
Wat wat wat?:oquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien. Sterker nog, ik heb nog meer van Joysa gezien dan van jou! Hahaha.
Dat kan je net zo goed water drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, weinig. Maar het gaat om de intensiteit ervan.
Als je ook al geen "swinger" bent is er dus gewoon niets aan het handje en ben je gewoon aan het zeuren (of aandacht aan het trekken).
quote:
Grapje schatje, doen we lekker knuffelen bij de volgende meet?quote:
Van alle mensen die ik ken, ben jij toch wel degene die dat probleem zou moeten kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed water drinken.
Kans verkeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapje schatje, doen we lekker knuffelen bij de volgende meet?![]()
![]()
Als je maar niet bijt, dat mag alleen Evie
Nee.. Doezo de deur wel dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
So? Dat ding kan ook over een bed hoor en die is hopelijk groter dan de bank bij jou
Ik houd niet van water drinken en ijsklontjes heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Van alle mensen die ik ken, ben jij toch wel degene die dat probleem zou moeten kunnen oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |