Mag ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
KANEEEEL deze stomme mensen geven me geen kusjes.
Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhhh schattig!
Welk deel? Ik zit in West
STOMMERDS!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
KANEEEEL deze stomme mensen geven me geen kusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik doe het voor de samenleving hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn held.
Nu kan ik fijn slapen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
STOMMERDS!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 weken in de kelder zal je bedoelen.quote:![]()
Doe je nog zuinig aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
3 weken in de kelder zal je bedoelen.
Jupquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt?![]()
. Keertje terrasje pakken dan!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Jammer dat het zo weinig regent. Nu valt het zo op als ik met dat ding loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
3 weken in de kelder zal je bedoelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben vooral een Breda fanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik ook, 1 van de mooiste steden die Nederland rijk is
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hand in zijn haar en een hand op zijn kont.
Ooo ik welquote:
Doen we een keer een Den Bosch tripje en een Breda tripjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ik wel
Ik zou er ook zo gaan wonen
Dat zou idd kunnen haha.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen we een keer een Den Bosch tripje en een Breda tripje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |