Pppfff je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kans verkeken.![]()
Ik knuffel wel wat extra met twi om mijn zorgen te vergeten.
Ze zijn al binnen hoor....quote:
Twiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppfff je lijkt wel een vrouw. Twi over muhahha verkiezen
[..]
Ze zijn al binnen hoor....
Ben je nu je eigen naam verkeerd aan het spellen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppfff je lijkt wel een vrouw. Twi over muhahha verkiezen
[..]
Bij huppel in Gorinchem :dquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie misstaat je.
Muhaha en ik hebben wel een keldertje voor je.
Ik zou soms wel eens willen dat ik minder negatieve gevoelens had. De laatste tijd gaat het goed maar toch.quote:
Ojee.. Is dat keldertje weer..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloezie misstaat je.
Muhaha en ik hebben wel een keldertje voor je.
Kijken of je nog wakker bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen naam verkeerd aan het spellen?
quote:
Ik zie dat je er al bent geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee.. Is dat keldertje weer..
Ach, CR7 staat ook wel eens buitenspel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik voel me buitenspel gezet.
Ik ga mn bedje in. kusjes skatjes.
Daag, trusten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik voel me buitenspel gezet.
Ik ga mn bedje in. kusjes skatjes.
Nee, gisteren voor het eerst over gehoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je er al bent geweest
Gisteren pas?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, gisteren voor het eerst over gehoord.
Jup... En ik vond het eng klinken!quote:
Je mag ook bij mij langskomen, mijn huis is heel knus en gezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup... En ik vond het eng klinken!
Wie zeurt krijgt geen beurt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
KANEEEEL deze stomme mensen geven me geen kusjes.
Ahhhh schattig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij langskomen, mijn huis is heel knus en gezellig![]()
![]()
Oja en hij staat in Brabant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |