SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Janssen en Anita weg, goed hoor“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nou ja, dat is ook niet zo gekquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dijks, Fischer, Janssen en Özbiliz eruit.![]()
Naar Newcastle United, clubs zijn eruit. Anita moet zelf nog tot een akkoord komen.I see peas of green, red roses too....![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Messi maakt haast geen schwalbes, lutser![]()
![]()
Transfersom zou rond de 8miljoen liggen las ik gister. Iemand die hier meer over weet?I see peas of green, red roses too....![]()
Wie gaven de assists bij SCH - NEC?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik gok Frank de Boerquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Greenpeas het volgende:
Transfersom zou rond de 8miljoen liggen las ik gister. Iemand die hier meer over weet?![]()
Daar gaat de kopkracht, ohneequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
Kut, Anita weg dusDat wordt een heel moeilijk seizoen dan.
Anita is toch wel beetje overrated?
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dijks speelt de hele voorbereiding al in de A opstelling, je moet die jongen ook wat rust geven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Dijks speelde een wereldpartij tegenover Narsingh![]()
laat het rusten inzanity.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet mooi.Verlies je je twee beste spelers in een transferperiode
![]()
, da's mooi voor Feyenoord
![]()
![]()
Weet je misschien voor hoeveel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze gaan nog iemand halen dan, een type Anita hebben we helemaal niet. Enoh daar gaat het niks worden. Ze zitten met een probleem.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
![]()
Nee hoor, beste verdedigende middenvelder van de Eredivisie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Daar gaat de kopkracht, ohneeAnita is toch wel beetje overrated?
![]()
Klopt. Dat wordt klote.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze gaan nog iemand halen dan, een type Anita hebben we helemaal niet. Enoh daar gaat het niks worden. Ze zitten met een probleem.![]()
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daleyquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
![]()
Zonder dollen, ik ben benieuwd hoe Ajax het gat dat Anita en Janssen achterlaten gaat vullen. Kon wel eens erg pijnlijk gaan worden.![]()
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.quote:![]()
![]()
Janssen lijkt mij niet zo'n groot verlies voor Ajax. Hij paste daar (imo) echt niet in het systeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daley![]()
Zonder dollen, ik ben benieuwd hoe Ajax het gat dat Anita en Janssen achterlaten gaat vullen. Kon wel eens erg pijnlijk gaan worden.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Janssen lijkt mij niet zo'n groot verlies voor Ajax. Hij paste daar (imo) echt niet in het systeemAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gast van PSG?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Adames het volgende:
dat wordt dan die PSG gast maar gebruiken. Of wordt het 34 wedstrijden Enoh![]()
Janssen is niet zo'n probleemquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daley![]()
Deed je dat vorig jaar ook al niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet het kampioenschap in de koelkast![]()
![]()
dat is standaard als ze bij Ajax zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boccara, neerlands grootste talent.![]()
Boccara > clasie x100quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is standaard als ze bij Ajax zittenAFCA
Volgens de ajaciedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is standaard als ze bij Ajax zitten![]()
Dat was in Januari. Dit is nu. Augustus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed je dat vorig jaar ook al niet?![]()
Oh, mooi, Foor gaf de assist voor de 0-1 van NEC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dat zijn wel de enige supporters met voetbalverstand. Anders waren die anderen ook wel voor Ajax geweestquote:![]()
met nog 34 wedstrijden te gaan voor ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in Januari. Dit is nu. Augustus.![]()
Het is even geluk hebben in hoeverre een van de 10 jeugdspelers een goede rol kan spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in Januari. Dit is nu. Augustus.![]()
Met nog 19 dagen te gaan op de transfermarkt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
met nog 34 wedstrijden te gaan voor ajax![]()
Nou dan, tijd zat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met nog 19 dagen te gaan op de transfermarkt.
Daarbij hoop ik wel dat je gelijk krijgt natuurlijk, maar dat geheel terzijde![]()
![]()
Onze redding is Barcelona Bquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met nog 19 dagen te gaan op de transfermarkt.![]()
Overmars zal toch niets uitgeven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou dan, tijd zat.
Daarbij hoop ik wel dat je gelijk krijgt natuurlijk, maar dat geheel terzijdeDie gaat niet hoger dan 20cent de waarde van een statiegeldfles
![]()
quote:
Moet ik doorgaan? Want zo staat zo'n beetje half youtube vol met soortgelijke filmpjes over Messi en z'n vriendjes.![]()
Uhm, ze kunnen natuurlijk ook zoveel geld sparen om Ajax van de Beurs te halen, eigenlijk niet bij nagedacht![]()
.
AFCA
gvd,Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
In Spanje dachten ze dat het z'n broer wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is van gisteren, Overmars midden in de onderhandelingen met Xavi.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Xaviquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is van gisteren, Overmars midden in de onderhandelingen met Xavi.![]()
![]()
Alsof die het verlies van Anita kan opvangenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is van gisteren, Overmars midden in de onderhandelingen met Xavi.![]()
Ik had gewoon gelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Uhm, ze kunnen natuurlijk ook zoveel geld sparen om Ajax van de Beurs te halen, eigenlijk niet bij nagedacht![]()
.
quote:De Boer: we hebben tijd nodig
'Ons nieuwe beleid is helder: we geven niet meer uit dan dat er binnenkomt', zegt De Boer in gesprek met Eredivisie Live. Doordat de transfer van Vertonghen in termijn is betaald, kan Ajax niet het volledige bedrag aanwenden voor een vervanger. 'In het verleden hadden we misschien gelijk vijf miljoen voor Niklas Moisander neergelegd en gaven we veel meer uit dan dat er binnenkwam. Dan móest je kampioen worden of Champions League halen om dat te compenseren. Dat willen we nu niet meer, we moeten eerst gezond worden', vervolgt De Boer.
'Of we dat ook naar de supporters moeten uiten? Zij weten ook wel dat we voor de jeugd hebben gekozen. De tijd van smijten met geld is voorbij. En dus hebben we tijd nodig', aldus De Boer, die denkt dat het nieuwe beleid op termijn tot successen gaat leiden. 'Daar zijn we - en ben ik - van overtuigd.'![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof die het verlies van Anita kan opvangen
Anita Witzier, RIP♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
dat is toch wel echt een hele goede grap. ik moest weer even opstaan nadat ik al dijenkletsend van de bureaustoel ben afgevallen.quote:![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is toch wel echt een hele goede grap. ik moest weer even opstaan nadat ik al dijenkletsend van de bureaustoel ben afgevallen.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Leer lezen: bijna nooit. Ojaaaa gelukkig maakt hij ook nog 70 goals per seizoen. Doen alle spelers van feyenoord nog niet eens bij elkaar. Lutser.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.![]()
![]()
Liever minder goals dan 1 van die 2 idioten op het veld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Leer lezen: bijna nooit. Ojaaaa gelukkig maakt hij ook nog 70 goals per seizoen. Doen alle spelers van feyenoord nog niet eens bij elkaar. Lutser.![]()
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever minder goals dan 1 van die 2 idioten op het veld.
Messi is een schande voor het voetbal.![]()
Liever niet nee. MAar dan moet men ook niet met die flauwekul aan komen zetten dat MEssi nooit schwalbes maakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef Grifte het volgende:
Niet weer een seizoen het gezeik over Barca/Real en haar spelers...![]()
![]()
CHADLIIIII!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Waar de fuck woon jij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
LOL, drie seconden na de goal op ED Live hoorde ik vanuit mijn raam het publiek van Twente![]()
![]()
Voor tadic is dan ook een paar miljoen meer betaald hequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Daar zitten ze dan in Eindhoven met Narsingh![]()
![]()
same herequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
LOL, drie seconden na de goal op ED Live hoorde ik vanuit mijn raam het publiek van Twente![]()
![]()
2 ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:46 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Voor tadic is dan ook een paar miljoen meer betaald he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit![]()
Jeej, lekkel tlommelee..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Echte supporterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Verdomme wat een armoe weer. Als ze volgende week weer verliezen gooi ik m'n seizoenskaart weg.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit![]()
![]()
Gedraag je niet zo als een ajaciedquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Als ze volgende week weer verliezen gooi ik m'n seizoenskaart weg.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
ik gun twente geen ene fuck. pauperploegOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
City gaat gewoon winnen tegen 10 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit![]()
Naja, meedoen, meedoen....quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
ik schakel pas net in, doet Zeefuik mee?![]()
Meedoen niet, maar hij staat wel in het veldquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
ik schakel pas net in, doet Zeefuik mee?![]()
Ik hoop het. Zolang ze winnen heeft Guidetti geen kans op een basisplaats, heeft Feyenoord meer kans op Guidettiquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Bangarang het volgende:
[..]
City gaat gewoon winnen tegen 10 man![]()
![]()
Dikke visnet is onzichtbaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
ik schakel pas net in, doet Zeefuik mee?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Welke beleidsman heeft bij Groningen trouwens in vredesnaam bedacht dat Zeefuik een goed idee was
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Trouwens die opstelling van Ajax. Daar hoeft de doorsnee Eredivisieclub toch niet bang voor te worden?
Zal me verbazen als AZ dit niet (makkelijk) wint.![]()
![]()
Centrale verdediging twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder onmogelijk met die omvang![]()
![]()
Hij is overigens niet dik ofzo, veel te gespierd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder onmogelijk met die omvang
Was overigens ook de reden dat hij vroeger veel potentie (leek) te hebben, in de jeugd was het al zo'n beer, die kleine ventjes werden allemaal opzij gezet.![]()
Bjelland doet het inderdaad verrassend goed. Nog iets meer opstomen.quote:It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Zou een mooie zijn als AZ dat met 5/6-0 wintquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
Trouwens die opstelling van Ajax. Daar hoeft de doorsnee Eredivisieclub toch niet bang voor te worden?
Zal me verbazen als AZ dit niet (makkelijk) wint.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze heel wat zijn. Omhooggevallen provincieclubje.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
quote:
Maar waarom zijn ze niets dan? Afgezien van het eind van het afgelopen seizoen hebben ze toch zeer goed gepresteerd? Kom dan eens met goede argumentatie. Daarnaast is Rotterdam ook een provinciestadquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze heel wat zijn. Omhooggevallen provincieclubje.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Haha, haterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarop? Op die 6e plek van vorig jaar? Op die grafsfeer?
^Zeker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou een mooie zijn als AZ dat met 5/6-0 wint![]()
![]()
Moet je eens in vak p gaan zitten, lutser.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarop? Op die 6e plek van vorig jaar? Op die grafsfeer?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen![]()
Beetje een idioot woord eigenlijk... In essentie is elke stad een provincie stad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze niets dan? Afgezien van het eind van het afgelopen seizoen hebben ze toch zeer goed gepresteerd? Kom dan eens met goede argumentatie. Daarnaast is Rotterdam ook een provinciestad![]()
Dat bedoel ik. Alsof Amsterdam de grootste wereldstad isquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje een idioot woord eigenlijk... In essentie is elke stad een provincie stad.En meer dan de helft van de supporters komt niet eens uit die stad
Lekker op je trommeltje slaan, en jalalalalala zingen, topsfeerquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Moet je eens in vak p gaan zitten, lutser.![]()
Allemaal successupportersquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alsof Amsterdam de grootste wereldstad isEn meer dan de helft van de supporters komt niet eens uit die stad
Grappig trouwens hoe elke supporter van de Nederlandse topploegen(en PSV) Jens Toorstra per se Jens Toorstra bij hun ploeg wouden zien vorig seizoen![]()
![]()
6e plek is inderdaad een goede prestatie voor een provincieclubje die thuishoort in de middenmoot.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze niets dan? Afgezien van het eind van het afgelopen seizoen hebben ze toch zeer goed gepresteerd? Kom dan eens met goede argumentatie. Daarnaast is Rotterdam ook een provinciestad
Rotterdam een provinciestad?Rotterdam is de enige wereldstad die Nederland rijk is.
![]()
nee juist niet. Als je het hebt over 'de provincie', dan is juist duidelijk dat je het platteland bedoelt, met name groningen/friesland/drenthe/overijssel en groot gedeelte van gelderlandquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje een idioot woord eigenlijk... In essentie is elke stad een provincie stad.![]()
Qua autochtoon/allochtoon?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
6e plek is inderdaad een goede prestatie voor een provincieclubje die thuishoort in de middenmoot.
Rotterdam een provinciestad?Rotterdam is de enige wereldstad die Nederland rijk is.
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bij Twente heb je die niet. Geweldige club.![]()
![]()
Sorry ik heb geen gevoel voor ritme, dus ben bang dat ik niet geaccepteerd word zonder trommel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Moet je eens in vak p gaan zitten, lutser.![]()
![]()
Cool, Nederland bestaat tegenwoordig uit 5 provinciën...quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
nee juist niet. Als je het hebt over 'de provincie', dan is juist duidelijk dat je het platteland bedoelt, met name groningen/friesland/drenthe/overijssel en groot gedeelte van gelderland![]()
![]()
Feyenoord staat ook een keer boven twente hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
6e plek is inderdaad een goede prestatie voor een provincieclubje die thuishoort in de middenmoot.
. Hoelang is dat wel niet geleden?
![]()
Amsterdam is dan ook een uit de kluiten gewassen dorp. Enige wat Amsterdam aan een stad doet denken is het inwoneraantal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alsof Amsterdam de grootste wereldstad isEn meer dan de helft van de supporters komt niet eens uit die stad
![]()
dat is bij Twente niet anders. Die hebben ook vaak 'als tweede club' Waalwijk of Veendamquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
De enige stad in nederland is natuurlijk Rotterdamquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Amsterdam is dan ook een uit de kluiten gewassen dorp. Enige wat Amsterdam aan een stad doet denken is het inwoneraantal.![]()
![]()
je snapt het wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cool, Nederland bestaat tegenwoordig uit 5 provinciën...![]()
Nee, qua dat het eigenlijk de énige echte stad is in Nederland. De rest kun je geen steden noemen.quote:![]()
Want het Groene Hart is het grootste stedelijke gebied van Nederland?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
nee juist niet. Als je het hebt over 'de provincie', dan is juist duidelijk dat je het platteland bedoelt, met name groningen/friesland/drenthe/overijssel en groot gedeelte van gelderland
Die misplaatste arrogantie? Nee, snap ik helemaal niets van. Zeker niet daar het nergens op gestoeld is.quote:![]()
Ik snap dat je je "eigen" stad al snel mooier vind dan elke andere stad, maar ik als boer uit Emmen ben liever in A'dam dan in Rotterdam, no offense, Amsterdam doet mij sneller het gevoel geven dat ik in een "grote" stad benquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Amsterdam is dan ook een uit de kluiten gewassen dorp. Enige wat Amsterdam aan een stad doet denken is het inwoneraantal.![]()
Qua gebouwen Rotterdam eerder, maar het is allemaal net iets te kaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik snap dat je je "eigen" stad al snel mooier vind dan elke andere stad, maar ik als boer uit Emmen ben liever in A'dam dan in Rotterdam, no offense, Amsterdam doet mij sneller het gevoel geven dat ik in een "grote" stad benIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Nee joh, da's de veluwequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want het Groene Hart is het grootste stedelijke gebied van Nederland?
he wat? ik vertoon geen arrogantiequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die misplaatste arrogantie? Nee, snap ik helemaal niets van. Zeker niet daar het nergens op gestoeld is.![]()
lijkt me sterk dat iemand Eindhoven mooi vindquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik snap dat je je "eigen" stad al snel mooier vind dan elke andere stad, maar ik als boer uit Emmen ben liever in A'dam dan in Rotterdam, no offense, Amsterdam doet mij sneller het gevoel geven dat ik in een "grote" stad ben![]()
![]()
Persoonlijk vind ik zowel R'dam als A'dam niet leuk om te zijn. Geef mij maar Enschede en Den Haag, als ik toch in een stad zou moeten wonen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik snap dat je je "eigen" stad al snel mooier vind dan elke andere stad, maar ik als boer uit Emmen ben liever in A'dam dan in Rotterdam, no offense, Amsterdam doet mij sneller het gevoel geven dat ik in een "grote" stad ben![]()
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Feyenoord staat ook een keer boven twente hoor. Hoelang is dat wel niet geleden?
TwenteHebben verdomme een paar jaartjes leuk meegedaan als provincieclub zijnde en hebben gelijk praatjes.
![]()
![]()
Dit seizoen eindigt twente gewoon weer boven feyenoord hoor. Daar durf ik wel om te wedden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
TwenteHebben verdomme een paar jaartjes leuk meegedaan als provincieclub zijnde en hebben gelijk praatjes.
![]()
he wat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want het Groene Hart is het grootste stedelijke gebied van Nederland?![]()
Mij ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat iemand Eindhoven mooi vind![]()
Overijssel platteland, maar dat zie je in heel Nederland gewoon.quote:It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Want? Hoogbouw heb ik er nooit ontdekt. Een haven hebben ze niet. Evenementen hebben ze niet. Enige wat ze hebben is coffeeshops en hoeren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er blij meequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:58 schreef vincerusso het volgende:
Dat doelpunt muziekje van Vitesse is misselijkmakend![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Dit seizoen eindigt twente gewoon weer boven feyenoord hoor. Daar durf ik wel om te wedden.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogbouwquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Hoogbouw heb ik er nooit ontdekt. Een haven hebben ze niet. Evenementen hebben ze niet. Enige wat ze hebben is coffeeshops en hoeren.![]()
![]()
taalkundig is dit correct. volgens het principe 'wikipedia heeft altijd gelijk': De term de provincie wordt ook wel gebruikt om platteland en kleine steden aan te duidenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe wil je de houding dat "de provincie" gelijk staat aan "platteland" dan omschrijven?![]()
Hebben jullie al iemand die kan scoren?quote:It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Welk nummer gebruiken ze?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:58 schreef vincerusso het volgende:
Dat doelpunt muziekje van Vitesse is misselijkmakend![]()
In Amsterdam Zuid-Oost staan anders behoorlijk wat hoge gebouwen.I see peas of green, red roses too....![]()
Feyenoord heeft wel de beste verdediging, en ook een sterk middenveld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hebben jullie al iemand die kan scoren?![]()
Nee, taalkundig klopt er juist geen fuck van, daar Nederland uit 12 provinciën bestaat. Dat wikipedia ook een gezegde omschrijft, maakt het taalkundig nog niet correct.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
taalkundig is dit correct. volgens het principe 'wikipedia heeft altijd gelijk': De term de provincie wordt ook wel gebruikt om platteland en kleine steden aan te duiden![]()
En de jaren ervoor?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Kun je wel lachen? afgelopen 4 jaar is het gewoon 3-1 voor twente wat dat betreft.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik neem je mee van Gers Pardoel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cisséquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
the fratellis werd ook zou oud he!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hebben we niet nodig. We hebben in tegenstelling tot Twente immers wel een goede verdediging en middenveld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
het wordt in de praktijk soms als synoniem gebruikt voor platteland. Naast de gangbare definitie van een bestuurlijk orgaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, taalkundig klopt er juist geen fuck van, daar Nederland uit 12 provinciën bestaat. Dat wikipedia ook een gezegde omschrijft, maakt het taalkundig nog niet correct.![]()
heeft twente ook wel nuquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. We hebben in tegenstelling tot Twente immers wel een goede verdediging en middenveld.![]()
TAAAADIIIIIC!
En mijn punt is nou net dat dat dus aperte en arrogante nonsens is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
het wordt in de praktijk soms als synoniem gebruikt voor platteland. Naast de gangbare definitie van een bestuurlijk orgaan.![]()
Aightquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
WHAHAHAH TADIC KAN HET TENMINSTE WEL. GA LEKKER WEG MET JE LEX IMMERS![]()
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
WHAHAHAH TADIC KAN HET TENMINSTE WEL. GA LEKKER WEG MET JE LEX IMMERS
Tadic is een AML/AMR
Immers is een AMC/SC
![]()
![]()
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.quote:![]()
Middenveld kan ik inkomen, maar na Feyenoord heeft Twente toch wel zo ongeveer de stabielste verdediging. Zeker met Bjelland nu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. We hebben in tegenstelling tot Twente immers wel een goede verdediging en middenveld.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
het is geen teken van arrogantie, daar het woordgebruik juist als licht denigrerend vanuit de randstad komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En mijn punt is nou net dat dat dus aperte en arrogante nonsens is.![]()
Nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar verdediging twente > feyenoord.I see peas of green, red roses too....![]()
Er wordt gezegd dat immers gehaald is omdat hij als middenvelder scorend vermogen heeft. Anders hadden ze net zo goed bakkal kunnen houden hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?
Tadic is een AML/AMR
Immers is een AMC/SC
![]()
een wat!?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?
Tadic is een AML/AMR
Immers is een AMC/SC
![]()
En geen fragmentje gewoon het hele nummerquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.![]()
nee, ze hebben nu wel wat meer creativiteit en wat linkspoten. vorig jaar hadden ze alleen 2 lopers en iemand die helemaal niks konquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.![]()
De ironiequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
het is geen teken van arrogantie, daar het woordgebruik juist als licht denigrerend vanuit de randstad komt.![]()
![]()
Volgens mij spelen beroepsprutsers als Douglas en Rosales nog steeds gewoon basis hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Middenveld kan ik inkomen, maar na Feyenoord heeft Twente toch wel zo ongeveer de stabielste verdediging. Zeker met Bjelland nu.![]()
Gastquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar verdediging twente > feyenoord.![]()
![]()
![]()
Lol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.2000 light years from home![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.!
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geen fragmentje gewoon het hele nummer![]()
![]()
![]()
![]()
wat een paupers zijn het daar ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb jij een ander idee van goede spelers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij spelen beroepsprutsers als Douglas en Rosales nog steeds gewoon basis hoor.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Kom op gozerquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.. Mijn bureau ligt onder koffie van het lachen.
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar verdediging twente > feyenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.![]()
![]()
wat is die bangarang voor een paupertrollleg dat gassie een spreekverbod op voor die zichzelf pijn doet
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
gewoon nog een tweede keer, omdat het kanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.
![]()
![]()
![]()
Vind jij Rosales een goede speler?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander idee van goede spelers.![]()
![]()
![]()
Kan best.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
AC Milan had ook interesse in Manolev, maar net zoals bij Rosales zegt dat weinigquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De chadli-tadic tandem rijd lekker vandaag.You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Qua aanval is het wss dat "vul hier uw team in" > Feyenoordquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Bangarang het volgende:
Zullen we het dan even over de aanval hebben?
Twente > feyenoord. Wat een verrassing![]()
Boeiend. Zelfs PSV heeft een goede aanval.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Bangarang het volgende:
Zullen we het dan even over de aanval hebben?
Twente > feyenoord. Wat een verrassing![]()
![]()
de kliniek belde en wilde weten wanneer je terug kwam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.
Nog ff en je vindt dat Wisgerhof in Oranje moet.....PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik vind Rosales een prima back ja. Z'n voorzetten zijn niet altijd zuiver, maar verdedigend is er weinig mis mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Rosales een goede speler?![]()
Hoe dan ook is Twente>Feyenoord dit seizoen. Ik snap niet waar die overdreven arrogantie opeens weer vandaan komt na 1 seizoen 2e. Wat niet eens eigen kwaliteit was, maar falen van de tegenstanders.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Inderdaad, en die hebben een klote verdediging en gisteren hard op hun bek gegaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Zelfs PSV heeft een goede aanval.![]()
Neu, bjelland is een stuk beter achterinquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
de kliniek belde en wilde weten wanneer je terug kwam.
Nog ff en je vindt dat Wisgerhof in Oranje moet.....![]()
Slechte start voor Van Basten en Heerenveen. Ik had toch wel winst verwacht vandaag, thuis spelend.Allemaal cabaretteketet!![]()
Bjelland in Oranje is inderdaad een stuk beter jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Neu, bjelland is een stuk beter achterin![]()
Iedereen loopt op mij te haten dat feyenoord zoveel beter is dan twente, maar volgens mij scoren wij 4x tegen groningen en jullie 1x tegen utrecht.![]()
![]()
Gast. Twente mag dromen van een verdediging en middenveld als dat van Feyenoord. Kan je wel 26 goede aanvallers kopen maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind Rosales een prima back ja. Z'n voorzetten zijn niet altijd zuiver, maar verdedigend is er weinig mis mee.
Hoe dan ook is Twente>Feyenoord dit seizoen. Ik snap niet waar die overdreven arrogantie opeens weer vandaan komt na 1 seizoen 2e. Wat niet eens eigen kwaliteit was, maar falen van de tegenstanders.![]()
De tweede positie verklaren aan het feit "falen van tegenstanders"quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind Rosales een prima back ja. Z'n voorzetten zijn niet altijd zuiver, maar verdedigend is er weinig mis mee.
Hoe dan ook is Twente>Feyenoord dit seizoen. Ik snap niet waar die overdreven arrogantie opeens weer vandaan komt na 1 seizoen 2e. Wat niet eens eigen kwaliteit was, maar falen van de tegenstanders.
I see peas of green, red roses too....![]()
Ik had het over de defensie van twente. De vrij is prima voor de toekomst.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Bjelland in Oranje is inderdaad een stuk beter ja![]()
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Bangarang het volgende:
Iedereen loopt op mij te haten dat feyenoord zoveel beter is dan twente, maar volgens mij scoren wij 4x tegen groningen en jullie 1x tegen utrecht.![]()
![]()
Goede vergelijking man.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Bangarang het volgende:
![]()
Het lullige voor jou is, je krijgt er niet meer punten van. Het blijven er 3quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Bangarang het volgende:
We zullen wel zien: mijn voorspelling: twente eindigt boven feyenoord dit seizoen. Tevens maken ze meer doelpunten en krijgen ze er minder tegen over 34 wedstijdren.![]()
Twente heeft zich dit seizoen toch niet alleen versterkt met aanvallers? Daarnaast, ik geef toe dat de verdediging iets minder is dan Feyenoord, maar de verschillen zijn niet uitzonderlijk. Het kwaliteitsverschil in aanval is veel groter. Dus dan loopt Twente toch de iets betere verdediging stuk terwijl jullie al moeite hebben te scoren tegen Utrechtquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gast. Twente mag dromen van een verdediging en middenveld als dat van Feyenoord. Kan je wel 26 goede aanvallers kopen maar dat is niet zo moeilijk.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Benieuwd of die Duitsers nog zoveel praatjes hebben als we dit seizoen wederom twee keer van ze winnen.![]()
![]()
Heel lullig dat er kampioenschappen op doelsaldo worden beslist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lullige voor jou is, je krijgt er niet meer punten van. Het blijven er 3![]()
Wat krijgen we als dat niet zo is?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
We zullen wel zien: mijn voorspelling: twente eindigt boven feyenoord dit seizoen. Tevens maken ze meer doelpunten en krijgen ze er minder tegen over 34 wedstijdren.![]()
Quoted.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
gequotequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
We zullen wel zien: mijn voorspelling: twente eindigt boven feyenoord dit seizoen. Tevens maken ze meer doelpunten en krijgen ze er minder tegen over 34 wedstijdren.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Al een paar jaar niet meer voorgekomen en sowieso erg zeldzaamquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Heel lullig dat er kampioenschappen op doelsaldo worden beslist.![]()
Hoe vaak is dat in de geschiedenis van de Eredivisie gebeurd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Heel lullig dat er kampioenschappen op doelsaldo worden beslist.I see peas of green, red roses too....![]()
"06-"07quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet meer voorgekomen en sowieso erg zeldzaam
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Nee, totaal niet, ik bedoelde het meer dat Twente gewoon goede en gerichte aankopen heeft gedaan. Brands daarentegen heeft een fascinatie voor aanvallers terwijl de verdediging nog steeds waardeloos is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je gister tevreden was?![]()
Ik zou je huis verkopen en alles inzetten op Unibet als ik jou was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
We zullen wel zien: mijn voorspelling: twente eindigt boven feyenoord dit seizoen. Tevens maken ze meer doelpunten en krijgen ze er minder tegen over 34 wedstijdren.Gelukkig werkt het niet zo in voetbal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Twente heeft zich dit seizoen toch niet alleen versterkt met aanvallers? Daarnaast, ik geef toe dat de verdediging iets minder is dan Feyenoord, maar de verschillen zijn niet uitzonderlijk. Het kwaliteitsverschil in aanval is veel groter. Dus dan loopt Twente toch de iets betere verdediging stuk terwijl jullie al moeite hebben te scoren tegen Utrecht![]()
Wat voor de rest van de eredivisie een leuke ontwikkeling isquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, ik bedoelde het meer dat Twente gewoon goede en gerichte aankopen heeft gedaan. Brands daarentegen heeft een fascinatie voor aanvallers terwijl de verdediging nog steeds waardeloos is.
Straks zul je zien dat zelfs PEC weet te winnen van PSV
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 16:12:05 ]![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou je huis verkopen en alles inzetten op Unibet als ik jou was.![]()
![]()
![]()
Ga nou maar lekker proberen om met schaken en fernandez (quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou je huis verkopen en alles inzetten op Unibet als ik jou was.
[..]
Gelukkig werkt het niet zo in voetbal.! en
![]()
!) kampioen te worden. Succes!
![]()
Wel als de verschillen achterin klein zijn.
Als we trouwens zo'n kutmiddenveld hebben, waarom moest Fer dan dood toen ie weg wilde?
Of je nier, net zoals HMF zou doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou je huis verkopen en alles inzetten op Unibet als ik jou was.![]()
Nou, ik denk inderdaad dat we het tegen PEC moeilijker krijgen dan tegen Grunn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat voor de rest van de eredivisie een leuke ontwikkeling is
Straks zul je zien dat zelfs PEC weet te winnen van PSV![]()
![]()
Omdat Fer zich tegenover Feyenoord niet opgesteld heeft zoals je zou verwachten van iemand waar de club zoveel tijd en geld in gestoken heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Ascendancy het volgende:
Als we trouwens zo'n kutmiddenveld hebben, waarom moest Fer dan dood toen ie weg wilde?I see peas of green, red roses too....![]()
Kampioenschap is onze doelstelling helemaal niet. En toch zullen we dit seizoen weer boven dat Duitse provincieclubje van je eindigenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker proberen om met schaken en fernandez (! en
![]()
!) kampioen te worden. Succes!
![]()
![]()
lol, we zullen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nou, ik denk inderdaad dat we het tegen PEC moeilijker krijgen dan tegen Grunn.![]()
Kun je toch een hele 12 cent winst makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
Nog maar een eurotje gezet op dat Twente als eerst gaat scoren nu
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
Nog maar een eurotje gezet op dat Twente als eerst gaat scoren nu![]()
![]()
![]()
wat een value is datquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
22quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je toch een hele 12 cent winst makenIk heb tenminste geen oogkleppen op als menig supporter hier.quote:![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
![]()
Maar als we volgens Bangarang redeneren is het nu dus bewezen dat wij een beter verdediging hebben. Wij hebben immers geen tegengoals gekregen?I see peas of green, red roses too....![]()
Omdat het een geldwolf is. Uiteindelijk zijn we er alleen maar op vooruit gegaan. 5 miljoen voor een matige speler met een aflopend contract en een jeugdspeler die drie klasses beter als vervanger.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Ascendancy het volgende:
Als we trouwens zo'n kutmiddenveld hebben, waarom moest Fer dan dood toen ie weg wilde?![]()
![]()
Ik wil niet veel zeggen maar je had het net zelf over een paar keer mazzel van twente. Feyenoord staat een keer boven twente en dan gaat het dit jaar WEER lukken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kampioenschap is onze doelstelling helemaal niet. En toch zullen we dit seizoen weer boven dat Duitse provincieclubje van je eindigen![]()
![]()
Komt in de verste verte niet in de buurt van het middenveld van Feyenoord. Clasie is in z'n eentje al beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef Bangarang het volgende:
fer-brama-janssen. Kan er helemaal niks van dat middenveld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: