Weet je misschien voor hoeveel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
Kut, Anita weg dusDat wordt een heel moeilijk seizoen dan.

Ze gaan nog iemand halen dan, een type Anita hebben we helemaal niet. Enoh daar gaat het niks worden. Ze zitten met een probleem.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:

Nee hoor, beste verdedigende middenvelder van de Eredivisie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Daar gaat de kopkracht, ohneeAnita is toch wel beetje overrated?

Klopt. Dat wordt klote.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze gaan nog iemand halen dan, een type Anita hebben we helemaal niet. Enoh daar gaat het niks worden. Ze zitten met een probleem.

Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daleyquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:

Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.quote:

Janssen lijkt mij niet zo'n groot verlies voor Ajax. Hij paste daar (imo) echt niet in het systeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daley![]()
Zonder dollen, ik ben benieuwd hoe Ajax het gat dat Anita en Janssen achterlaten gaat vullen. Kon wel eens erg pijnlijk gaan worden.

quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.

quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Janssen lijkt mij niet zo'n groot verlies voor Ajax. Hij paste daar (imo) echt niet in het systeem

Gast van PSG?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Adames het volgende:
dat wordt dan die PSG gast maar gebruiken. Of wordt het 34 wedstrijden Enoh

Janssen is niet zo'n probleemquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daley![]()
Zonder dollen, ik ben benieuwd hoe Ajax het gat dat Anita en Janssen achterlaten gaat vullen. Kon wel eens erg pijnlijk gaan worden.

Deed je dat vorig jaar ook al niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet het kampioenschap in de koelkast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |