SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Janssen en Anita weg, goed hoor“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nou ja, dat is ook niet zo gekquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dijks, Fischer, Janssen en Özbiliz eruit.![]()
Naar Newcastle United, clubs zijn eruit. Anita moet zelf nog tot een akkoord komen.I see peas of green, red roses too....![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Messi maakt haast geen schwalbes, lutser![]()
![]()
Transfersom zou rond de 8miljoen liggen las ik gister. Iemand die hier meer over weet?I see peas of green, red roses too....![]()
Wie gaven de assists bij SCH - NEC?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik gok Frank de Boerquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Greenpeas het volgende:
Transfersom zou rond de 8miljoen liggen las ik gister. Iemand die hier meer over weet?![]()
Daar gaat de kopkracht, ohneequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
Kut, Anita weg dusDat wordt een heel moeilijk seizoen dan.
Anita is toch wel beetje overrated?
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dijks speelt de hele voorbereiding al in de A opstelling, je moet die jongen ook wat rust geven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Dijks speelde een wereldpartij tegenover Narsingh![]()
laat het rusten inzanity.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet mooi.Verlies je je twee beste spelers in een transferperiode
![]()
, da's mooi voor Feyenoord
![]()
![]()
Weet je misschien voor hoeveel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze gaan nog iemand halen dan, een type Anita hebben we helemaal niet. Enoh daar gaat het niks worden. Ze zitten met een probleem.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
![]()
Nee hoor, beste verdedigende middenvelder van de Eredivisie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Daar gaat de kopkracht, ohneeAnita is toch wel beetje overrated?
![]()
Klopt. Dat wordt klote.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze gaan nog iemand halen dan, een type Anita hebben we helemaal niet. Enoh daar gaat het niks worden. Ze zitten met een probleem.![]()
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daleyquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
![]()
Zonder dollen, ik ben benieuwd hoe Ajax het gat dat Anita en Janssen achterlaten gaat vullen. Kon wel eens erg pijnlijk gaan worden.![]()
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.quote:![]()
![]()
Janssen lijkt mij niet zo'n groot verlies voor Ajax. Hij paste daar (imo) echt niet in het systeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daley![]()
Zonder dollen, ik ben benieuwd hoe Ajax het gat dat Anita en Janssen achterlaten gaat vullen. Kon wel eens erg pijnlijk gaan worden.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Janssen lijkt mij niet zo'n groot verlies voor Ajax. Hij paste daar (imo) echt niet in het systeemAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gast van PSG?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:31 schreef Adames het volgende:
dat wordt dan die PSG gast maar gebruiken. Of wordt het 34 wedstrijden Enoh![]()
Janssen is niet zo'n probleemquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Geen probleem, Frank heeft vertrouwen in Daley![]()
Deed je dat vorig jaar ook al niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet het kampioenschap in de koelkast![]()
![]()
dat is standaard als ze bij Ajax zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boccara, neerlands grootste talent.![]()
Boccara > clasie x100quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is standaard als ze bij Ajax zittenAFCA
Volgens de ajaciedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is standaard als ze bij Ajax zitten![]()
Dat was in Januari. Dit is nu. Augustus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed je dat vorig jaar ook al niet?![]()
Oh, mooi, Foor gaf de assist voor de 0-1 van NEC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dat zijn wel de enige supporters met voetbalverstand. Anders waren die anderen ook wel voor Ajax geweestquote:![]()
met nog 34 wedstrijden te gaan voor ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in Januari. Dit is nu. Augustus.![]()
Het is even geluk hebben in hoeverre een van de 10 jeugdspelers een goede rol kan spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in Januari. Dit is nu. Augustus.![]()
Met nog 19 dagen te gaan op de transfermarkt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
met nog 34 wedstrijden te gaan voor ajax![]()
Nou dan, tijd zat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met nog 19 dagen te gaan op de transfermarkt.
Daarbij hoop ik wel dat je gelijk krijgt natuurlijk, maar dat geheel terzijde![]()
![]()
Onze redding is Barcelona Bquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met nog 19 dagen te gaan op de transfermarkt.![]()
Overmars zal toch niets uitgeven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou dan, tijd zat.
Daarbij hoop ik wel dat je gelijk krijgt natuurlijk, maar dat geheel terzijdeDie gaat niet hoger dan 20cent de waarde van een statiegeldfles
![]()
quote:
Moet ik doorgaan? Want zo staat zo'n beetje half youtube vol met soortgelijke filmpjes over Messi en z'n vriendjes.![]()
Uhm, ze kunnen natuurlijk ook zoveel geld sparen om Ajax van de Beurs te halen, eigenlijk niet bij nagedacht![]()
.
AFCA
gvd,Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
In Spanje dachten ze dat het z'n broer wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is van gisteren, Overmars midden in de onderhandelingen met Xavi.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Xaviquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is van gisteren, Overmars midden in de onderhandelingen met Xavi.![]()
![]()
Alsof die het verlies van Anita kan opvangenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is van gisteren, Overmars midden in de onderhandelingen met Xavi.![]()
Ik had gewoon gelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Uhm, ze kunnen natuurlijk ook zoveel geld sparen om Ajax van de Beurs te halen, eigenlijk niet bij nagedacht![]()
.
quote:De Boer: we hebben tijd nodig
'Ons nieuwe beleid is helder: we geven niet meer uit dan dat er binnenkomt', zegt De Boer in gesprek met Eredivisie Live. Doordat de transfer van Vertonghen in termijn is betaald, kan Ajax niet het volledige bedrag aanwenden voor een vervanger. 'In het verleden hadden we misschien gelijk vijf miljoen voor Niklas Moisander neergelegd en gaven we veel meer uit dan dat er binnenkwam. Dan móest je kampioen worden of Champions League halen om dat te compenseren. Dat willen we nu niet meer, we moeten eerst gezond worden', vervolgt De Boer.
'Of we dat ook naar de supporters moeten uiten? Zij weten ook wel dat we voor de jeugd hebben gekozen. De tijd van smijten met geld is voorbij. En dus hebben we tijd nodig', aldus De Boer, die denkt dat het nieuwe beleid op termijn tot successen gaat leiden. 'Daar zijn we - en ben ik - van overtuigd.'![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof die het verlies van Anita kan opvangen
Anita Witzier, RIP♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
dat is toch wel echt een hele goede grap. ik moest weer even opstaan nadat ik al dijenkletsend van de bureaustoel ben afgevallen.quote:![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is toch wel echt een hele goede grap. ik moest weer even opstaan nadat ik al dijenkletsend van de bureaustoel ben afgevallen.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Leer lezen: bijna nooit. Ojaaaa gelukkig maakt hij ook nog 70 goals per seizoen. Doen alle spelers van feyenoord nog niet eens bij elkaar. Lutser.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.![]()
![]()
Liever minder goals dan 1 van die 2 idioten op het veld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Leer lezen: bijna nooit. Ojaaaa gelukkig maakt hij ook nog 70 goals per seizoen. Doen alle spelers van feyenoord nog niet eens bij elkaar. Lutser.![]()
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever minder goals dan 1 van die 2 idioten op het veld.
Messi is een schande voor het voetbal.![]()
Liever niet nee. MAar dan moet men ook niet met die flauwekul aan komen zetten dat MEssi nooit schwalbes maakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef Grifte het volgende:
Niet weer een seizoen het gezeik over Barca/Real en haar spelers...![]()
![]()
CHADLIIIII!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Waar de fuck woon jij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
LOL, drie seconden na de goal op ED Live hoorde ik vanuit mijn raam het publiek van Twente![]()
![]()
Voor tadic is dan ook een paar miljoen meer betaald hequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Daar zitten ze dan in Eindhoven met Narsingh![]()
![]()
same herequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
LOL, drie seconden na de goal op ED Live hoorde ik vanuit mijn raam het publiek van Twente![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |