Ajilore op een boot naar Kenia zettenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:08 schreef Greenpeas het volgende:
Wissel bij Groningen: Ajilore eruit voor Kieftenbeld

Dan is die wedstrijd al afgelopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zometeen Ajax - AZ gewoon kijken.

Chelsea - City sis ook om 14:30 begonnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]

Komt daarnaquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb jij Feyenoord gezien? Lijkt er sterk op dat Feyenoord het zonder spits ook niet haalt, gaat ze een keer opbreken.quote:

Klopt. Zonder spits krijgen ze het heel lastig dit seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij Feyenoord gezien? Lijkt er sterk op dat Feyenoord het zonder spits ook niet haalt, gaat ze een keer opbreken.

Mooi doelpuntquote:

Elke week 1-0 winnen en je bent ook kampioen met een record aantal punten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Zonder spits krijgen ze het heel lastig dit seizoen.

Stille hoop dat Guidetti terug komt nogquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Zonder spits krijgen ze het heel lastig dit seizoen.

PEC mocht wel winnen héquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stille hoop dat Guidetti terug komt nog

Fixed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah ok...Dan gewoon kijken ja. Grunn is niet veel soeps

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoezo "stille hoop"?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stille hoop dat Guidetti terug komt nog

quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[Community Shield] Manchester City - Chelsea 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:14 schreef inZanity het volgende:
Volgens mij schakel ik net op tijd in bij Che -City

Een te snelle conclusiequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:16 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Groningen wederom een zwaar seizoen gaat krijgen.

Ik hopelijk ook met een vriend van me. Goed, zit ik tussen jullie, maar toch.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor ze. Maar het belangrijke is dat PEC van ze wint in de Kuip. Ik ga er heen

Denk je? Ik denk dat ze gaan verrassen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:16 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Groningen wederom een zwaar seizoen gaat krijgen.

Filip Kostic M komt naar FC Groningen FK Radnickiquote:

Niks bijzonders dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Filip Kostic M komt naar FC Groningen FK Radnicki
Género Zeefuik A komt naar FC Groningen PSV
Marco Bizot K komt naar FC Groningen Ajax
Michael de Leeuw A komt naar FC Groningen De Graafschap
Mitchell Schet A komt naar FC Groningen RKC Waalwijk
Oluwafemi Ajilore M komt naar FC Groningen Brondby IF (was verhuurd)
Paco van Moorsel M komt naar FC Groningen FC Den Bosch
Stefano Magnasco Galindo V komt naar FC Groningen Universidad Cátolica
 Echt een waardeloze aankoop, als dat een aankoop is.
 Echt een waardeloze aankoop, als dat een aankoop is.

Heb je al gezien dat hij overgewicht heeft?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus.
ZeefuikEcht een waardeloze aankoop, als dat een aankoop is.

Jij mag niet zo oordelen... Feyenoord heb Immers gekochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus.

Speelt bij jong oranje toch wel aardig, maar hij oogt erg lomp, zacht uitgedruktquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus.

Daar valt niet overheen te kijken. Hij is echt vies dik ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat hij overgewicht heeft?

Insinueer je nu dat ik voor Feyenoord ben?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij mag niet zo oordelen... Feyenoord heb Immers gekocht

Edison Flores komt ook nog toch? Een vleugel speler van 1.65mquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]

quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik voor Feyenoord ben?
 , of heb ik het mis? Ik hou niet bij wie hier voor wie juicht
, of heb ik het mis? Ik hou niet bij wie hier voor wie juicht  

Ik vind Maaskant een goede trainer hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:19 schreef Roffamannetje het volgende:
Groningen heeft echt weer een waardeloos team
Ook nog een clown als trainer en het feest is compleet

Jammer van die Bizot, tweede goede Ajax keeper die Ajax in korte tijd zo laat gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]

Daarnaast hebben ze niet veel goede spelers binnengehaald.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef Rickazio het volgende:
Enige club die veel goede spelers heeft binnengehaald is PSV,
maar dat is ook geen garantie blijkt maar weer

Ik acht Advocaat wel in staat om daar een team van te maken. Hopelijk lukt hem dat niet, maar toch.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef Rickazio het volgende:

Dan overschat je Advocaat behoorlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik acht Advocaat wel in staat om daar een team van te maken.

Feyenoord heeft meer goede spelers binnengehaald dan PSV deze transferperiode.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef Rickazio het volgende:

Als je niet de juiste spelers hebt, is het moeilijk om er een team van te maken. Al is het dit jaar wel iets beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik acht Advocaat wel in staat om daar een team van te maken. Hopelijk lukt hem dat niet, maar toch.

Liet die zich ook de hele tijd om niets vallen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, net als de nieuwe Suarez die ze vorig seizoen binnenhaalde?

Ook al volgepompt met groeihormonen?quote:

Nee, zelfs die kwaliteit had hij niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liet die zich ook de hele tijd om niets vallen?

quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Loopt ie ook de hele wedstrijd te janken en aan te stellen?
De Feyenoorders zitten in ieder geval op 1 lijn wat betreft scherpe, leuke opmerkingenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liet die zich ook de hele tijd om niets vallen?

Oh, ik ben voor Ajax trouwens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..], of heb ik het mis? Ik hou niet bij wie hier voor wie juicht

Jij wil zeggen dat Schwalbez dat niet deed?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
De Feyenoorders zitten in ieder geval op 1 lijn wat betreft scherpe, leuke opmerkingen

1.65m is ie.quote:Edison "Oreja" Flores Peralta (born 15 May 1994) is a Peruvian footballer who plays as a winger or second striker for Torneo Descentralizado club Universitario de Deportes. With a great vision on the pitch and terrific dribbling-abilities, Oreja becomes more or less unstoppable in the last quarter of the flanks serving smooth scoring passes to the forwards.

uiteraard in mijn voetbalmanager (Y)quote:

in die van mij en Jojo ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard in mijn voetbalmanager (Y)

Ik niet, ik kan dat soort spelers niet uit staan. Ongeacht voor welk team ze spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Rickazio het volgende:
Je kunt zeggen van Suarez wat je wilt, maar het is wel een speler waar je een kaartje voor klopt

Jij wil zeggen dat Messi dat niet doet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
De Feyenoorders zitten in ieder geval op 1 lijn wat betreft scherpe, leuke opmerkingen

Komt een beetje hetzelfde over als Ron Jans, dan vond ik die Huistra echt een stukje fijner. Alleen werkte die kerel vorig jaar 26 uur per dag en nog werkte het nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind Maaskant een goede trainer hoor.

Jij gaat liever voor zo'n typische dode Italiaanse wedstrijd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan dat soort spelers niet uit staan. Ongeacht voor welk team ze spelen

Maar Jans is een verschrikkelijke vent. Maaskant is best sympathiek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Komt een beetje hetzelfde over als Ron Jans, dan vond ik die Huistra echt een stukje fijner. Alleen werkte die kerel vorig jaar 26 uur per dag en nog werkte het niet

Jans is nu aan het falen met standaard luikquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar Jans is een verschrikkelijke vent. Maaskant is best sympathiek.

Nee, maar ik kan gewoon niet tegen het type speler als Schwalbez. Dat soort lui zouden uit het voetbal moeten weren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jij gaat liever voor zo'n typische dode Italiaanse wedstrijd?

Lekker voor 'm, hing toch ook wel klein beetje in de luchtquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jans is nu aan het falen met standaard luik

Hij heet geen Özil, Iniesta of Xavi, dus met die lengte kan hij er bij voorbaat al hélemaal niks van.quote:

Ik zie liever gewoon (goed) voetbal, dan van die jankerds als Messi en Suarez die 90 minuten lang met janken, aanstellen, kaarten vragen en schwalbes maken bezig zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jij gaat liever voor zo'n typische dode Italiaanse wedstrijd?

quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat Schwalbez dat niet deed?
blijft typisch, maar ik ontken het niet neequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat Messi dat niet doet?

Helaas wel..quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jans is nu aan het falen met standaard luik

Nou dan. Ben je het toch met ons eens dat dit soort mongolen het spel enkel verpestten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
blijft typisch, maar ik ontken het niet nee

Heerlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Creativiteit man, geweldig.
Ik zei nog man, Cruijff is boos geworden op de Boer.
 Alleen jammer van Dijks
 Alleen jammer van Dijks  

Messi maakt haast geen schwalbes, lutserquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou dan. Ben je het toch met ons eens dat dit soort mongolen het spel enkel verpestten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |