dat is toch wel echt een hele goede grap. ik moest weer even opstaan nadat ik al dijenkletsend van de bureaustoel ben afgevallen.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is toch wel echt een hele goede grap. ik moest weer even opstaan nadat ik al dijenkletsend van de bureaustoel ben afgevallen.
Leer lezen: bijna nooit. Ojaaaa gelukkig maakt hij ook nog 70 goals per seizoen. Doen alle spelers van feyenoord nog niet eens bij elkaar. Lutser.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me serieus echt af of mensen uberhaupt weleens voetbal kijken als ze met droge ogen beweren dat Messi nooit schalbes maakt.
Liever minder goals dan 1 van die 2 idioten op het veld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Leer lezen: bijna nooit. Ojaaaa gelukkig maakt hij ook nog 70 goals per seizoen. Doen alle spelers van feyenoord nog niet eens bij elkaar. Lutser.
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever minder goals dan 1 van die 2 idioten op het veld.
Liever niet nee. MAar dan moet men ook niet met die flauwekul aan komen zetten dat MEssi nooit schwalbes maakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef Grifte het volgende:
Niet weer een seizoen het gezeik over Barca/Real en haar spelers...
Waar de fuck woon jij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
LOL, drie seconden na de goal op ED Live hoorde ik vanuit mijn raam het publiek van Twente
Voor tadic is dan ook een paar miljoen meer betaald hequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Daar zitten ze dan in Eindhoven met Narsingh
same herequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
LOL, drie seconden na de goal op ED Live hoorde ik vanuit mijn raam het publiek van Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |