heeft twente ook wel nuquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. We hebben in tegenstelling tot Twente immers wel een goede verdediging en middenveld.
En mijn punt is nou net dat dat dus aperte en arrogante nonsens is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
het wordt in de praktijk soms als synoniem gebruikt voor platteland. Naast de gangbare definitie van een bestuurlijk orgaan.
Aightquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
WHAHAHAH TADIC KAN HET TENMINSTE WEL. GA LEKKER WEG MET JE LEX IMMERS
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
WHAHAHAH TADIC KAN HET TENMINSTE WEL. GA LEKKER WEG MET JE LEX IMMERS
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.quote:
Middenveld kan ik inkomen, maar na Feyenoord heeft Twente toch wel zo ongeveer de stabielste verdediging. Zeker met Bjelland nu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. We hebben in tegenstelling tot Twente immers wel een goede verdediging en middenveld.
het is geen teken van arrogantie, daar het woordgebruik juist als licht denigrerend vanuit de randstad komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En mijn punt is nou net dat dat dus aperte en arrogante nonsens is.
Nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar verdediging twente > feyenoord.
Er wordt gezegd dat immers gehaald is omdat hij als middenvelder scorend vermogen heeft. Anders hadden ze net zo goed bakkal kunnen houden hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?
Tadic is een AML/AMR
Immers is een AMC/SC
een wat!?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?
Tadic is een AML/AMR
Immers is een AMC/SC
En geen fragmentje gewoon het hele nummerquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik neem je mee van Gers Pardoel![]()
![]()
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.
nee, ze hebben nu wel wat meer creativiteit en wat linkspoten. vorig jaar hadden ze alleen 2 lopers en iemand die helemaal niks konquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.
De ironiequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
het is geen teken van arrogantie, daar het woordgebruik juist als licht denigrerend vanuit de randstad komt.
Volgens mij spelen beroepsprutsers als Douglas en Rosales nog steeds gewoon basis hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Middenveld kan ik inkomen, maar na Feyenoord heeft Twente toch wel zo ongeveer de stabielste verdediging. Zeker met Bjelland nu.
Gastquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar verdediging twente > feyenoord.
Lol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |