Cool, Nederland bestaat tegenwoordig uit 5 provinciën...quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
nee juist niet. Als je het hebt over 'de provincie', dan is juist duidelijk dat je het platteland bedoelt, met name groningen/friesland/drenthe/overijssel en groot gedeelte van gelderland
Feyenoord staat ook een keer boven twente hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
6e plek is inderdaad een goede prestatie voor een provincieclubje die thuishoort in de middenmoot.
Rotterdam een provinciestad?Rotterdam is de enige wereldstad die Nederland rijk is.
Amsterdam is dan ook een uit de kluiten gewassen dorp. Enige wat Amsterdam aan een stad doet denken is het inwoneraantal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alsof Amsterdam de grootste wereldstad isEn meer dan de helft van de supporters komt niet eens uit die stad
dat is bij Twente niet anders. Die hebben ook vaak 'als tweede club' Waalwijk of Veendamquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alsof Amsterdam de grootste wereldstad isEn meer dan de helft van de supporters komt niet eens uit die stad
De enige stad in nederland is natuurlijk Rotterdamquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Amsterdam is dan ook een uit de kluiten gewassen dorp. Enige wat Amsterdam aan een stad doet denken is het inwoneraantal.
je snapt het wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cool, Nederland bestaat tegenwoordig uit 5 provinciën...
Nee, qua dat het eigenlijk de énige echte stad is in Nederland. De rest kun je geen steden noemen.quote:
Want het Groene Hart is het grootste stedelijke gebied van Nederland?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
nee juist niet. Als je het hebt over 'de provincie', dan is juist duidelijk dat je het platteland bedoelt, met name groningen/friesland/drenthe/overijssel en groot gedeelte van gelderland
Die misplaatste arrogantie? Nee, snap ik helemaal niets van. Zeker niet daar het nergens op gestoeld is.quote:
Ik snap dat je je "eigen" stad al snel mooier vind dan elke andere stad, maar ik als boer uit Emmen ben liever in A'dam dan in Rotterdam, no offense, Amsterdam doet mij sneller het gevoel geven dat ik in een "grote" stad benquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Amsterdam is dan ook een uit de kluiten gewassen dorp. Enige wat Amsterdam aan een stad doet denken is het inwoneraantal.
Qua gebouwen Rotterdam eerder, maar het is allemaal net iets te kaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik snap dat je je "eigen" stad al snel mooier vind dan elke andere stad, maar ik als boer uit Emmen ben liever in A'dam dan in Rotterdam, no offense, Amsterdam doet mij sneller het gevoel geven dat ik in een "grote" stad ben
Nee joh, da's de veluwequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want het Groene Hart is het grootste stedelijke gebied van Nederland?
he wat? ik vertoon geen arrogantiequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die misplaatste arrogantie? Nee, snap ik helemaal niets van. Zeker niet daar het nergens op gestoeld is.
lijkt me sterk dat iemand Eindhoven mooi vindquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik snap dat je je "eigen" stad al snel mooier vind dan elke andere stad, maar ik als boer uit Emmen ben liever in A'dam dan in Rotterdam, no offense, Amsterdam doet mij sneller het gevoel geven dat ik in een "grote" stad ben
Persoonlijk vind ik zowel R'dam als A'dam niet leuk om te zijn. Geef mij maar Enschede en Den Haag, als ik toch in een stad zou moeten wonen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Feyenoord staat ook een keer boven twente hoor. Hoelang is dat wel niet geleden?
Dit seizoen eindigt twente gewoon weer boven feyenoord hoor. Daar durf ik wel om te wedden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
TwenteHebben verdomme een paar jaartjes leuk meegedaan als provincieclub zijnde en hebben gelijk praatjes.
he wat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want het Groene Hart is het grootste stedelijke gebied van Nederland?
Mij ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat iemand Eindhoven mooi vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |