2 ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:46 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Voor tadic is dan ook een paar miljoen meer betaald he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit
Echte supporterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Verdomme wat een armoe weer. Als ze volgende week weer verliezen gooi ik m'n seizoenskaart weg.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit![]()
Gedraag je niet zo als een ajaciedquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Als ze volgende week weer verliezen gooi ik m'n seizoenskaart weg.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
City gaat gewoon winnen tegen 10 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit
Naja, meedoen, meedoen....quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
ik schakel pas net in, doet Zeefuik mee?
Meedoen niet, maar hij staat wel in het veldquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop het. Zolang ze winnen heeft Guidetti geen kans op een basisplaats, heeft Feyenoord meer kans op Guidettiquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Bangarang het volgende:
[..]
City gaat gewoon winnen tegen 10 man
Dikke visnet is onzichtbaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Centrale verdediging twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder onmogelijk met die omvang
Hij is overigens niet dik ofzo, veel te gespierd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder onmogelijk met die omvang
Bjelland doet het inderdaad verrassend goed. Nog iets meer opstomen.quote:
Zou een mooie zijn als AZ dat met 5/6-0 wintquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
Trouwens die opstelling van Ajax. Daar hoeft de doorsnee Eredivisieclub toch niet bang voor te worden?
Zal me verbazen als AZ dit niet (makkelijk) wint.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze heel wat zijn. Omhooggevallen provincieclubje.
quote:
Maar waarom zijn ze niets dan? Afgezien van het eind van het afgelopen seizoen hebben ze toch zeer goed gepresteerd? Kom dan eens met goede argumentatie. Daarnaast is Rotterdam ook een provinciestadquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze heel wat zijn. Omhooggevallen provincieclubje.
Haha, haterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarop? Op die 6e plek van vorig jaar? Op die grafsfeer?
^Zeker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou een mooie zijn als AZ dat met 5/6-0 wint
Moet je eens in vak p gaan zitten, lutser.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarop? Op die 6e plek van vorig jaar? Op die grafsfeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
Beetje een idioot woord eigenlijk... In essentie is elke stad een provincie stad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze niets dan? Afgezien van het eind van het afgelopen seizoen hebben ze toch zeer goed gepresteerd? Kom dan eens met goede argumentatie. Daarnaast is Rotterdam ook een provinciestad
Dat bedoel ik. Alsof Amsterdam de grootste wereldstad isquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje een idioot woord eigenlijk... In essentie is elke stad een provincie stad.
Lekker op je trommeltje slaan, en jalalalalala zingen, topsfeerquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Moet je eens in vak p gaan zitten, lutser.
Allemaal successupportersquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alsof Amsterdam de grootste wereldstad isEn meer dan de helft van de supporters komt niet eens uit die stad
6e plek is inderdaad een goede prestatie voor een provincieclubje die thuishoort in de middenmoot.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze niets dan? Afgezien van het eind van het afgelopen seizoen hebben ze toch zeer goed gepresteerd? Kom dan eens met goede argumentatie. Daarnaast is Rotterdam ook een provinciestad
nee juist niet. Als je het hebt over 'de provincie', dan is juist duidelijk dat je het platteland bedoelt, met name groningen/friesland/drenthe/overijssel en groot gedeelte van gelderlandquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje een idioot woord eigenlijk... In essentie is elke stad een provincie stad.
Qua autochtoon/allochtoon?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
6e plek is inderdaad een goede prestatie voor een provincieclubje die thuishoort in de middenmoot.
Rotterdam een provinciestad?Rotterdam is de enige wereldstad die Nederland rijk is.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bij Twente heb je die niet. Geweldige club.
Sorry ik heb geen gevoel voor ritme, dus ben bang dat ik niet geaccepteerd word zonder trommel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:51 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Moet je eens in vak p gaan zitten, lutser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |