2 ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:46 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Voor tadic is dan ook een paar miljoen meer betaald he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit
Echte supporterquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Verdomme wat een armoe weer. Als ze volgende week weer verliezen gooi ik m'n seizoenskaart weg.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit![]()
Gedraag je niet zo als een ajaciedquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Als ze volgende week weer verliezen gooi ik m'n seizoenskaart weg.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
City gaat gewoon winnen tegen 10 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussenstand che-cit
Naja, meedoen, meedoen....quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
ik schakel pas net in, doet Zeefuik mee?
Meedoen niet, maar hij staat wel in het veldquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop het. Zolang ze winnen heeft Guidetti geen kans op een basisplaats, heeft Feyenoord meer kans op Guidettiquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Bangarang het volgende:
[..]
City gaat gewoon winnen tegen 10 man
Dikke visnet is onzichtbaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Centrale verdediging twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder onmogelijk met die omvang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |