heeft twente ook wel nuquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. We hebben in tegenstelling tot Twente immers wel een goede verdediging en middenveld.
En mijn punt is nou net dat dat dus aperte en arrogante nonsens is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
het wordt in de praktijk soms als synoniem gebruikt voor platteland. Naast de gangbare definitie van een bestuurlijk orgaan.
Aightquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
WHAHAHAH TADIC KAN HET TENMINSTE WEL. GA LEKKER WEG MET JE LEX IMMERS
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
WHAHAHAH TADIC KAN HET TENMINSTE WEL. GA LEKKER WEG MET JE LEX IMMERS
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.quote:
Middenveld kan ik inkomen, maar na Feyenoord heeft Twente toch wel zo ongeveer de stabielste verdediging. Zeker met Bjelland nu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. We hebben in tegenstelling tot Twente immers wel een goede verdediging en middenveld.
het is geen teken van arrogantie, daar het woordgebruik juist als licht denigrerend vanuit de randstad komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En mijn punt is nou net dat dat dus aperte en arrogante nonsens is.
Nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar verdediging twente > feyenoord.
Er wordt gezegd dat immers gehaald is omdat hij als middenvelder scorend vermogen heeft. Anders hadden ze net zo goed bakkal kunnen houden hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?
Tadic is een AML/AMR
Immers is een AMC/SC
een wat!?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onnozele vergelijking?
Tadic is een AML/AMR
Immers is een AMC/SC
En geen fragmentje gewoon het hele nummerquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik neem je mee van Gers Pardoel![]()
![]()
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.
nee, ze hebben nu wel wat meer creativiteit en wat linkspoten. vorig jaar hadden ze alleen 2 lopers en iemand die helemaal niks konquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Middenveld is nog even matig. Verdediging is er volgens mij ook weinig op vooruit gegaan.
De ironiequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
het is geen teken van arrogantie, daar het woordgebruik juist als licht denigrerend vanuit de randstad komt.
Volgens mij spelen beroepsprutsers als Douglas en Rosales nog steeds gewoon basis hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Middenveld kan ik inkomen, maar na Feyenoord heeft Twente toch wel zo ongeveer de stabielste verdediging. Zeker met Bjelland nu.
Gastquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Lol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tuurlijk, brama is minstens net zo goed als clasie hoor.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geen fragmentje gewoon het hele nummer
Dan heb jij een ander idee van goede spelers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij spelen beroepsprutsers als Douglas en Rosales nog steeds gewoon basis hoor.
Kom op gozerquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
gewoon nog een tweede keer, omdat het kanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Vind jij Rosales een goede speler?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan heb jij een ander idee van goede spelers.
Kan best.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
AC Milan had ook interesse in Manolev, maar net zoals bij Rosales zegt dat weinigquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Qua aanval is het wss dat "vul hier uw team in" > Feyenoordquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Bangarang het volgende:
Zullen we het dan even over de aanval hebben?
Twente > feyenoord. Wat een verrassing
Boeiend. Zelfs PSV heeft een goede aanval.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Bangarang het volgende:
Zullen we het dan even over de aanval hebben?
Twente > feyenoord. Wat een verrassing
de kliniek belde en wilde weten wanneer je terug kwam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik vind Rosales een prima back ja. Z'n voorzetten zijn niet altijd zuiver, maar verdedigend is er weinig mis mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Rosales een goede speler?![]()
Inderdaad, en die hebben een klote verdediging en gisteren hard op hun bek gegaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Zelfs PSV heeft een goede aanval.
Neu, bjelland is een stuk beter achterinquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
de kliniek belde en wilde weten wanneer je terug kwam.
Nog ff en je vindt dat Wisgerhof in Oranje moet.....
Bjelland in Oranje is inderdaad een stuk beter jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Neu, bjelland is een stuk beter achterin
Gast. Twente mag dromen van een verdediging en middenveld als dat van Feyenoord. Kan je wel 26 goede aanvallers kopen maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind Rosales een prima back ja. Z'n voorzetten zijn niet altijd zuiver, maar verdedigend is er weinig mis mee.
Hoe dan ook is Twente>Feyenoord dit seizoen. Ik snap niet waar die overdreven arrogantie opeens weer vandaan komt na 1 seizoen 2e. Wat niet eens eigen kwaliteit was, maar falen van de tegenstanders.
De tweede positie verklaren aan het feit "falen van tegenstanders"quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind Rosales een prima back ja. Z'n voorzetten zijn niet altijd zuiver, maar verdedigend is er weinig mis mee.
Hoe dan ook is Twente>Feyenoord dit seizoen. Ik snap niet waar die overdreven arrogantie opeens weer vandaan komt na 1 seizoen 2e. Wat niet eens eigen kwaliteit was, maar falen van de tegenstanders.
Ik had het over de defensie van twente. De vrij is prima voor de toekomst.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Bjelland in Oranje is inderdaad een stuk beter ja
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Bangarang het volgende:
Iedereen loopt op mij te haten dat feyenoord zoveel beter is dan twente, maar volgens mij scoren wij 4x tegen groningen en jullie 1x tegen utrecht.
Goede vergelijking man.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Bangarang het volgende:
Iedereen loopt op mij te haten dat feyenoord zoveel beter is dan twente, maar volgens mij scoren wij 4x tegen groningen en jullie 1x tegen utrecht.
Het lullige voor jou is, je krijgt er niet meer punten van. Het blijven er 3quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Bangarang het volgende:
Twente heeft zich dit seizoen toch niet alleen versterkt met aanvallers? Daarnaast, ik geef toe dat de verdediging iets minder is dan Feyenoord, maar de verschillen zijn niet uitzonderlijk. Het kwaliteitsverschil in aanval is veel groter. Dus dan loopt Twente toch de iets betere verdediging stuk terwijl jullie al moeite hebben te scoren tegen Utrechtquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gast. Twente mag dromen van een verdediging en middenveld als dat van Feyenoord. Kan je wel 26 goede aanvallers kopen maar dat is niet zo moeilijk.
Heel lullig dat er kampioenschappen op doelsaldo worden beslist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het lullige voor jou is, je krijgt er niet meer punten van. Het blijven er 3
Wat krijgen we als dat niet zo is?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
We zullen wel zien: mijn voorspelling: twente eindigt boven feyenoord dit seizoen. Tevens maken ze meer doelpunten en krijgen ze er minder tegen over 34 wedstijdren.
Quoted.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
We zullen wel zien: mijn voorspelling: twente eindigt boven feyenoord dit seizoen. Tevens maken ze meer doelpunten en krijgen ze er minder tegen over 34 wedstijdren.
gequotequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
Al een paar jaar niet meer voorgekomen en sowieso erg zeldzaamquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Heel lullig dat er kampioenschappen op doelsaldo worden beslist.
Hoe vaak is dat in de geschiedenis van de Eredivisie gebeurd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Heel lullig dat er kampioenschappen op doelsaldo worden beslist.
"06-"07quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet meer voorgekomen en sowieso erg zeldzaam
Nee, totaal niet, ik bedoelde het meer dat Twente gewoon goede en gerichte aankopen heeft gedaan. Brands daarentegen heeft een fascinatie voor aanvallers terwijl de verdediging nog steeds waardeloos is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je gister tevreden was?
Ik zou je huis verkopen en alles inzetten op Unibet als ik jou was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Bangarang het volgende:
Gelukkig werkt het niet zo in voetbal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Twente heeft zich dit seizoen toch niet alleen versterkt met aanvallers? Daarnaast, ik geef toe dat de verdediging iets minder is dan Feyenoord, maar de verschillen zijn niet uitzonderlijk. Het kwaliteitsverschil in aanval is veel groter. Dus dan loopt Twente toch de iets betere verdediging stuk terwijl jullie al moeite hebben te scoren tegen Utrecht
Wat voor de rest van de eredivisie een leuke ontwikkeling isquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, ik bedoelde het meer dat Twente gewoon goede en gerichte aankopen heeft gedaan. Brands daarentegen heeft een fascinatie voor aanvallers terwijl de verdediging nog steeds waardeloos is.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou je huis verkopen en alles inzetten op Unibet als ik jou was.
Ga nou maar lekker proberen om met schaken en fernandez (quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig werkt het niet zo in voetbal.
Of je nier, net zoals HMF zou doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou, ik denk inderdaad dat we het tegen PEC moeilijker krijgen dan tegen Grunn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat voor de rest van de eredivisie een leuke ontwikkeling is
Straks zul je zien dat zelfs PEC weet te winnen van PSV
Omdat Fer zich tegenover Feyenoord niet opgesteld heeft zoals je zou verwachten van iemand waar de club zoveel tijd en geld in gestoken heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Ascendancy het volgende:
Wel als de verschillen achterin klein zijn.
Als we trouwens zo'n kutmiddenveld hebben, waarom moest Fer dan dood toen ie weg wilde?
Kampioenschap is onze doelstelling helemaal niet. En toch zullen we dit seizoen weer boven dat Duitse provincieclubje van je eindigenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker proberen om met schaken en fernandez (! en
![]()
!) kampioen te worden. Succes!
lol, we zullen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nou, ik denk inderdaad dat we het tegen PEC moeilijker krijgen dan tegen Grunn.
Kun je toch een hele 12 cent winst makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
Nog maar een eurotje gezet op dat Twente als eerst gaat scoren nu
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
wat een value is datquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
22quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je toch een hele 12 cent winst maken
Ik heb tenminste geen oogkleppen op als menig supporter hier.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Paxcon het volgende:
Omdat het een geldwolf is. Uiteindelijk zijn we er alleen maar op vooruit gegaan. 5 miljoen voor een matige speler met een aflopend contract en een jeugdspeler die drie klasses beter als vervanger.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef Ascendancy het volgende:
Wel als de verschillen achterin klein zijn.
Als we trouwens zo'n kutmiddenveld hebben, waarom moest Fer dan dood toen ie weg wilde?
Ik wil niet veel zeggen maar je had het net zelf over een paar keer mazzel van twente. Feyenoord staat een keer boven twente en dan gaat het dit jaar WEER lukken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kampioenschap is onze doelstelling helemaal niet. En toch zullen we dit seizoen weer boven dat Duitse provincieclubje van je eindigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |