Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Wat? Zaterdag tegen (ooit groot hockey land) India strijden om de 11e \ 12e plaats?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die doelstelling had China ook gehaald, was hartstikke simpel.
Spannend verhaal, vertel meer!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sprak vandaag op mijn werk met iemand die ook aan dressuur doet en die had 85% verwacht, en niet 90.
Echo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Zaterdag tegen (ooit groot hockey land) India strijden om de 11e \ 12e plaats?
Ja datquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
z
[..]
Spannend verhaal, vertel meer!
Meer kan ik er niet over zeggen, ik doe zelf niet aan paardrijden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
z
[..]
Spannend verhaal, vertel meer!
Nee 17 medailles halenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Zaterdag tegen (ooit groot hockey land) India strijden om de 11e \ 12e plaats?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want in de lapo zei ik morgen terwijl t zaterdag is.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
9-2 is het gewoon net niet, kut uitslag.
Ja heerlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Dat commentaar is ook gewoon depressief nu, bijna
Goeden postquote:
Urm, wat betekent dat eigenlijkquote:
Australie, altijd makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Yonjuuni het volgende:
Britse commentatoren kijken al dagen uit naar deze wedstrijd en dan worden ze zo sip. Awh, wellicht nog het brons though ook al zal Australië favoriet zijn.
Geschift/gekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Urm, wat betekent dat eigenlijk
Ja weet ik. Nl presteert het beste als je kijkt naar inwoners.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh zo. Mja voor China is t wel even wat makkelijker dan zo een klein landje als Nederland.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Urm, wat betekent dat eigenlijk
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja weet ik. Nl presteert het beste als je kijkt naar inwoners.
dat is hongarijequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze moeten nu wel doorzetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef Redefine het volgende:
Knappe uitslag van de mannen. Maar het gevaar is wel een herhaling van OS 2004 van de dames. Zo goed spelen, de finalist al verslaan in de poule en dan in de finale
Oef bedankt voor de headsup, zat al vrouwenvoetbal te kijkenquote:
De Hollandse ziekte , jezelf al rijk rekenen zonder bekerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef Redefine het volgende:
Knappe uitslag van de mannen. Maar het gevaar is wel een herhaling van OS 2004 van de dames. Zo goed spelen, de finalist al verslaan in de poule en dan in de finale
Niet eens in het begin. Ze begonnen echt niet slecht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
Engelse speler: "We made them look good."
Heeft ie wel gelijk in, de Britten speelden dramatisch.
Het zijn Duitsers, die doen altijd hun best in een finale.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef AthCom het volgende:
Duitsers in de finale dus. Ze zijn al eens verslagen door NL. Is dat gunstiger voor ons of doen die Duitsers nu nóg meer hun best?
Niet echt mijn muziekquote:
Daar doelde ik alleen maar even op. No offence.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geeft niksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar doelde ik alleen maar even op. No offence.
dikke faal gewoon.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Gftw het volgende:
Ik zat serieus te balen dat ze de 10e niet scoorden
Op het laatstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Gftw het volgende:
De sporttraditie van Australië - en in de schaduw daarvan Nieuw-Zeeland - vind ik eigenlijk nog indrukwekkender. Al valt deze spelen een beetje tegen voor ze.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 2 seconden daarvoor de samenvatting was geweest?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
Bij het BBC overzicht laten ze alle Britten en opmerkelijke prestaties zien, maar het hockey zit er niet bij
lijkt net Nazi Duitsland, die lieten ook nooit een zware nederlaag zien aan het volkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
Bij het BBC overzicht laten ze alle Britten en opmerkelijke prestaties zien, maar het hockey zit er niet bij
Ja, wat ik zeg, het gevaar is een herhaling van de OS 2004 bij de dames. De mannen moeten echt heel scherp zijn, dan moeten ze het goud pakken. Die titel mogen ze hier echt niet laten liggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Guard het volgende:
Zal zo moeilijk worden in de finale, Reken maar dat de duitsers er vanaf seconde 1 staan. Al eens verloren van NLD natuurlijk, en absoluut geen zin om zo weggespeeld te worden als GB.
Andere dagen maakte dat niet uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 2 seconden daarvoor de samenvatting was geweest?
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Gftw het volgende:
gaat nog wat worden in de finale, dan moet je de hele wedstrijd top fit zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Op het laatst
Ze konden gewoon niet meer afmaken
Ik geloof niet dat ze de titel "laten liggen" als ze verliezen. Duitsland was vandaag ook heel erg sterk. Mentale veerkracht en scherpte...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, het gevaar is een herhaling van de OS 2004 bij de dames. De mannen moeten echt heel scherp zijn, dan moeten ze het goud pakken. Die titel mogen ze hier echt niet laten liggen.
Hopelijk een echte wedstrijd zaterdagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de titel "laten liggen" als ze verliezen. Duitsland was vandaag ook heel erg sterk. Mentale veerkracht en scherpte...
Tis echt niet zo dat de gouden medaille hier voor Nederland voor het oprapen ligt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je blaat maar wat, komt niks zinnigs uit man...
Zo bedoel ik het ook weer niet. Maar je moet je goede vorm tijdens een toernooi wel belonen. Duitsland blijft verder ook altijd de angstgegner voor het hockey team natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de titel "laten liggen" als ze verliezen. Duitsland was vandaag ook heel erg sterk. Mentale veerkracht en scherpte...
Tis echt niet zo dat de gouden medaille hier voor Nederland voor het oprapen ligt.
Ja, het ging niet echt soepel in de voorbereiding zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Voor het toernooi werd Nederland toch nog vrijwel kansloos geacht voor een medaille?
Dat wel ja, nu niet denken: "zilver, ook mooi, wie dat dat gedacht vantevoren?"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet. Maar je moet je goede vorm tijdens een toernooi wel belonen. Duitsland blijft verder ook altijd de angstgegner voor het hockey team natuurlijk.
Ben ik het mee eens hoor. Misschien zeg ik het ook wel vooral voor een bepaald deel van de users hierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat wel ja, nu niet denken: "zilver, ook mooi, wie dat dat gedacht vantevoren?"
Want dan krijg je ook niet meer als zilver.
Maar daar ben ik niet bang voor. Ik ben gewoon beducht voor de Duitsers
Oh ja die hebben hun reactiebox nu al gevuld voor zaterdag met opmerkigen als "falers" "Typisch Nederlands weer, verliezen als het er omgaat" e.d. Ze hoeven alleen maar op invoeren te klikken...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens hoor. Misschien zeg ik het ook wel vooral voor een bepaald deel van de users hier
Het viel me bij Martina zelfs nog heel erg meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja die hebben hun reactiebox nu al gevuld voor zaterdag met opmerkigen als "falers" "Typisch Nederlands weer, verliezen als het er omgaat" e.d. Ze hoeven alleen maar op invoeren te klikken...
Martina is dan ook wel een baas natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het viel me bij Martina zelfs nog heel erg mee
Nou ja, je kent die randebielen die dan tevoorschijn komen toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Martina is dan ook wel een baas natuurlijk![]()
Die kan je geen faler noemen
Bronquote:LONDEN - De Nederlandse hockeymannen hebben donderdagavond laten zien dat er maar één ploeg recht heeft op de gouden medaille deze Olympische Spelen. Groot-Brittannië werd in de halve finale afgedroogd met 9-2. Nederland treft zaterdag Duitsland in de finale om olympisch goud.
Bij The Sun precies hetzelfde, niks te vinden op de Olympics page.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat mij weer opvalt is dat op bbc.com gewoon helemaal niks gezegd wordt over hockey. Wat een afschruwelijke journalistiek. Als wij niet winnen dan zeggen we er gewoon niks over :
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:15 schreef marcodej het volgende:
Leontien heeft ook een mening over de hockeywedstrijd Nederland - Groot Britannië:
"Warrume Breaudjes!"
Dat is idd typerend voor de pers. Net pas echt alle goals gezien (want zat tussen drie sporten te zappen). Die 7-1 was wel geweldig van Bakker. Al was het in de tweede helft wel heel erg gallery play, altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:38 schreef Guard het volgende:
Waar ik een beetje bang voor ben is dus dit:
[..]
Bron
Scorebordjournalistiek van de bovenste plank. Waarschijnlijk niet de andere halve finale gezien, en nu gaan WE wel even winnen. Tja en als het dan zilver wordt, dan hebben ZE het goud verloren
http://www.bbc.co.uk/sport/0/olympics/18914439quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:09 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds geen beelden of berichten over de wedstrijd bij de BBC. Of heb ik iets gemist ?
Bedankt. Maar op TV nog niks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/olympics/18914439
The Sun heeft inmiddels ook een verslag: http://www.thesun.co.uk/s(...)and-9-Team-GB-2.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij The Sun precies hetzelfde, niks te vinden op de Olympics page.
Maar dat weet je bij de UK-media.
quote:Holland 9
Team GB 2
GOLDEN BOY Ashley Jackson and Co suffer one Holl of a horrorshow as they were crushed by Holland in the Olympics semi-final
Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/#ixzz237bO7JYo
quote:......
It was one of those nights when you had to laugh — or cry.
Dit is een forum, laat iedereen voor zichzelf spreken en iedereen zijn eigen mening hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens hoor. Misschien zeg ik het ook wel vooral voor een bepaald deel van de users hier
Die heb ik dan gemist. Net wel 20 seconden in het ontbijtprogramma.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:42 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De BBC heeft gewoon een verslag van de wedstrijd uitgezonden hoor.
Duitsers gaan gewoon winnen. Te vroeg gepiektquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:38 schreef Guard het volgende:
Waar ik een beetje bang voor ben is dus dit:
[..]
Bron
Scorebordjournalistiek van de bovenste plank. Waarschijnlijk niet de andere halve finale gezien, en nu gaan WE wel even winnen. Tja en als het dan zilver wordt, dan hebben ZE het goud verloren
Last van de onderbuik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:00 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Bullshit. Moge Nederland winnen!
Ik verwacht dat Duitsland in ieder geval beter voor de dag komt dan in de poulewedstrijd. Ook al zijn ze beter, er moet gewoon gewonnen worden.quote:
Och het is niet zo dat ze nu heel hard hebben moeten werken voor de goals in de 2e helft gisteren, GB was het gewoon helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Duitsers gaan gewoon winnen. Te vroeg gepiekt, jammer maar helaas.
quote:Keeper James Fair had to pick the ball out of his goal NINE times as GB suffered stage fright on their big night.
Sportieve verliezersquote:
Maar was het geen goed hockey dan? Ik kijk het eigenlijk niet omdat ik het niet leuk vind, maar gisteren vond ik het wel leuk. Ik dacht dat dat te maken had met dat er goed gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Och het is niet zo dat ze nu heel hard hebben moeten werken voor de goals in de 2e helft gisteren, GB was het gewoon helemaal kwijt.
Oranje is gewoon in het toernooi gegroeid, en hopelijk is dat groeiproces nog niet afgelopen....
Tuurlijk was het wel goed hockey, maar ze hebben zich ook weer niet leeg hoeven spelen om dit resultaat te bereiken. Ik hoop daardoor dan ook de halve finale niet de piek was, maar dat die morgen gaat komen, dus (hopelijk) een nog betere potquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar was het geen goed hockey dan? Ik kijk het eigenlijk niet omdat ik het niet leuk vind, maar gisteren vond ik het wel leuk. Ik dacht dat dat te maken had met dat er goed gespeeld wordt.
Dat hadden ze sowieso al gedaan. Nederland is al helemaal dood geanalyseerd, ga daar maar van uit. Misschien komen ze wel met een iets ander strijdplan. Nederland heeft een dodelijke strafcorner en als ze ook nog een paar geheime varianten hebben gaan de Duitsers het zwaar krijgen sowieso.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:31 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat de Duitsers, na hun eerdere nederlaag in de voorronde, een stuk of 25 video-analisten in dienst hebben om alle aspecten van het Nederlandse spel te analyseren en te kunnen weerleggen.
Zal lastig zijn om hetzelfde soort spel als tegen GB te spelen.
Dat zat ik me ook te bedenken... waarom toch die landingsbaan houdenquote:
Dan heeft Eddy tenminste weer een zondebok als het onverhoopt toch mis gaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:26 schreef Guard het volgende:
Hahaha alweer die Nederlanders als scheids
Nou daar kan ie komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:42 schreef Guard het volgende:
Tijd voor een Spaans goaltje, Eddy is minder leuk als ie zo positief en vol vertrouwen is...
Belgie zou blij zijn met de 5e plaats. Spanje baalt dat ze niet van de Britten hebben gewonnen.quote:
*captain obvious meme.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:53 schreef Guard het volgende:
LOL Cruyffiaanse wijsheid: "Zo zie je maar, tis beter om op doel te slaan ipv ernaast"
Beter dan een stick tegen oe bakkes.quote:
Of een kom in je schouderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beter dan een stick tegen oe bakkes.
Zelfs de vrouwen spelen dan verder met een pleisterke erop...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beter dan een stick tegen oe bakkes.
En wat lijm op de wondquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelfs de vrouwen spelen dan verder met een pleisterke erop...
NEE NEE NEE NEE NEEquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef horned_reaper het volgende:
Vanavond het laatste beetje echte sport spanning en sensatie van dit jaar. En dan is het weer 4 jaar afgelopen!![]()
(Behalve het WK tussendoor nog)
Gewoon naar ONZ gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef horned_reaper het volgende:
Vanavond het laatste beetje echte sport spanning en sensatie van dit jaar. En dan is het weer 4 jaar afgelopen!![]()
(Behalve het WK tussendoor nog)
Schansspringen, biatlon is leuk... Schaatsen daarentegen is verschrikkelijk om te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:56 schreef wdn het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE NEE
OWS is vele malen leuker dan OZS.
Naar aanleiding van de prettige verrassing die het boogschieten deze spelen was, stel ik voor om de biathlon met pijl en boog te doen ipv van die kurkeschietersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Schansspringen, biatlon is leuk... Schaatsen daarentegen is verschrikkelijk om te zien.
Hij legt inderdaad elke prestatie langs die van Nederland neer. Vermakelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:00 schreef Guard het volgende:
Eddy werkt nog even aan zijn Nederland syndroom
Google.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:20 schreef beantherio het volgende:
Wie is eigenlijk die verrukkelijke presentatrice van Sporza?
Ouderdom hé.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Echt, die commentator moeten ze opsluiten in gesticht, die man is zwaar in de war.
Als ze nu gewoon van NL hadden gewonnen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:36 schreef Bravebart het volgende:
Poe, je vraagt je af waarom België niet in de finale staat hè!
Had nooit kenne gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ze nu gewoon van NL hadden gewonnen...
Je kent Eddy nog niet, merk ik?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kent Eddy nog niet, merk ik?
Die was toch echt van mening dat Belgie daar vele malen beter was, en "gewoon" had moeten winnen
Faalhaas. Eddy zei dat ze niet hadden misstaan in de halve finale...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:55 schreef Bravebart het volgende:
HahahahahaBelgië had op de plaats van GB moeten staan en ja, ze hadden NL toch bijna een nederlaag toegebracht
!
Precies ja, in plaats van GB, faalhaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Faalhaas. Eddy zei dat ze niet hadden misstaan in de halve finale...
Snap jij het verschil tussen moeten en niet misstaan niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies ja, in plaats van GB, faalhaas.
De uitkomst is hetzelfde, hij vindt België blijkbaar goed genoeg om daar ipv GB te staan. Los van het taalkundig geneuzelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef Sasman het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen moeten en niet misstaan niet?
BBC3 inderdaad, de rest toont waarschijnlijk voetbal. Hup Australia!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef Guard het volgende:
Bronze medal match staat op het punt van beginnen.
Brits commentaar erbij
Oh?? Wat was er dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:33 schreef Guard het volgende:
Zo nu gaan ze het niet meer over de halve finale hebben
Ik weet het fijne er niet van, maar ik heb iets opgevangen over een enorme vernedering voor eigen publiek..quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van, maar ik heb iets opgevangen over een enorme vernedering voor eigen publiek..
Werd laatst nog 3-3 in de groepsfase.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:49 schreef Guard het volgende:
Als de Britten nu verliezen taait dat kutpubliek zeker allemaal af en zitten tijdens de finale met een half leeg stadion...
Oh ik zeg niet dat GB al verloren heeft, was meer een "what if" scenarioquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Werd laatst nog 3-3 in de groepsfase.
Hoe laat schikt het?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef d1ce het volgende:
Hoe laat begint de finale van het Hockey vanavond?
8 uur, doen we!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
8 uur, doen we!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als gisteren om 21:00 uur uiteraard....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:47 schreef RedFever007 het volgende:
Wanneer is de finale
-edit- hoelaat bedoel ik
Kon toch ook niet andersquote:
Hij dacht 20:00 Engelse tijd dus 19:00 begint het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een dikke twee uur van tevoren? Dat is bezopen.
ach die man kan er ook niks aan doen dat ie niet helemaal 100% isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een dikke twee uur van tevoren? Dat is bezopen.
9-2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:18 schreef Drolflap het volgende:
En wat word de eindstand volgens jullie vanavond ? Ik gok op 3-1
pot bier en ik was klaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Koudewinter het volgende:
geplast, glaasje wijn ingeschonken en een kaasplateau met kaasjes, het kan beginnen!
Ik heb niks gezegdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die komt morgen met mountainbiken pas![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Koudewinter het volgende:
We willen vandaag, Goud en Zilver, morgen ook nog een goud!
Ditoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Iedereen hier in het topic; veel plezier
... hebben lekker niks met heren hockeyquote:
Wat voor kanaal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef Libris het volgende:
3 Uur 's nachts in Singapore, live in HD, ik heb er zin in
3-2 was het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat NL wint, om het verlies van PSV te compenseren
Allemaal roomblanke jongensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef remcoP het volgende:
Hier zouden de voetballers een voorbeeld aan mogen nemen.
Kloptquote:
Inderdaad 11 blankenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef remcoP het volgende:
Hier zouden de voetballers een voorbeeld aan mogen nemen.
Voetbal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat met die volksliederen vooraf?Dat is nergens anders
Dan weet je het nu!quote:
Is dat niet bij alle team/veld sporten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat met die volksliederen vooraf?Dat is nergens anders
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is dat niet bij alle team/veld sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |