Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Deze wedstrijd is al gespeeld man. Dan is dit juist het moment om te OEFENEN op een hechte verdediging en dan laat je dit zien bij 9-1quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja man, ze verdienen het niet te winnen
Dit. Maar op Fok zitten de dressuur kennersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze reed gewoon een dijk van een kur op een foutje na in een overgang
Die ruiter had gewoon eerlijk, bijna unaniem goud hoor, ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden ze Adelinde maar goud moeten geven, afmaken die Britten!!!!!!!!
Een huillachjequote:
Ik deed alleen even mee in de (hopelijk) sarcasmequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is al gespeeld man. Dan is dit juist het moment om te OEFENEN op een hechte verdediging en dan laat je dit zien bij 9-1Dit voelt goed maar die finale winst is er nog LANG NIET
![]()
Hey Maarten-Pieter, waarom doe jij niet mee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die ruiter had gewoon eerlijk, bijna unaniem goud hoor, ik weet niet waar jij het over hebt
Jij mag 'm Sander noemen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef TheArt het volgende:
Hahaha Sander prikt em ook weer perfect op een voet
Er is altijd wat te zeiken he. Godver zeg. Finale wordt een hele andere wedstrijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is al gespeeld man. Dan is dit juist het moment om te OEFENEN op een hechte verdediging en dan laat je dit zien bij 9-1Dit voelt goed maar die finale winst is er nog LANG NIET
![]()
Ik bekijk het gewoon realistisch daar waar jullie al snel opportunistisch in de feestvreugde meegaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is altijd wat te zeiken he. Godver zeg. Finale wordt een hele andere wedstrijd.
Ga weg man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou, die tweede gun ik ze nog welIk heb wel medelijden met ze hoor, als gastland zo afgemaakt worden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
allemaal valse tussenstanden hier, doe even normaal man
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
MAAK DIE 10E GODVERDOMME STEL FALERS
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Marcoss het volgende:
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
9 vinden ze ook al genoeg. Typische Nederlandse net-niet mentaliteit![]()
ik begon er niet over hoor, ik reageer wat er gezegd wordt, en ja ik ben een dressuurkennerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dit. Maar op Fok zitten de dressuur kenners
Anyway: daar is het dressuurtopic voor
Oh je kijkt voor het eerst? Wel zo veilig als ze dik voor staanquote:
ah ollie hoe gaat het met ollie ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
9 vinden ze ook al genoeg. Typische Nederlandse net-niet mentaliteit![]()
och al laat je ze 5x gewoon doorlopen is het nog maar 9-7quote:
Ghehehequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Ja, dat geef ik ruiterlijk toe. Buiten de OS boeit dat hele hockey mij geen fuck.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh je kijkt voor het eerst? Wel zo veilig als ze dik voor staan
Het is nog net geen Zwaanquote:
ja niks mis mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
Als we nu allemaal evenof
doen op die tweet dan is dit topic zo weer vol.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ruiterlijk toe. Buiten de OS boeit dat hele hockey mij geen fuck.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh je kijkt voor het eerst? Wel zo veilig als ze dik voor staan
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:28 schreef Paul het volgende:
NIET EENS 10 WAT EEN SUKKELS LIJKT FC UTRECHT WEL
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
Als we nu allemaal evenof
doen op die tweet dan is dit topic zo weer vol.
dat is nog erger dat iemand inhoudt zodat ze niet te veel van je winnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:28 schreef TLC het volgende:
Tis ook een teken van macht als je besluit om de tegenstander niet totaal te vernederen en dat je ook genade toont.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
maar 9 goals tegen zo'n team.flikkertjes doen geen stap teveel voor het publiek
Doe normaal eikelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Maver24 het volgende:
Excuses nu zoeken op de BBC, hahaha FALERS !!
Als we in de finale weer met 8 - 1 voorstaan in de 2e helft (wat ik niet verwacht overigens) maakt dat ook niet zo uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi toernooi maar denk niet dat het meer dan zilver wordt. Aan het einde zag je dat de spelers vermoeid waren. Een wedstrijd duurt nou eenmaal langer dan 1 helft.
Waar staat de cola?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Nu zo weer een reclame van onze FRANS![]()
STOP DET MEN!
Geflatteerd?? NL is 3 op de wereldranglijst en GB 4... Dat zou elkaar normaliter echt niet zo veel moeten ontlopen hoor...quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi toernooi maar denk niet dat het meer dan zilver wordt. Aan het einde zag je dat de spelers vermoeid waren. Een wedstrijd duurt nou eenmaal langer dan 1 helft.
Ja ik ook, morgen krant kopen in Engelandquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]ben benieuwd naar de krantenkoppen
Die doelstelling had China ook gehaald, was hartstikke simpel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dus ruim de doelstelling gehaald!![]()
twitter:mrprobopple twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:27:35That 200m was great, now I'll turn over to see GB get into the hockey final... Oh. @BBCSport_Ollie reageer retweet
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:28:45@mrprobopple Yeah, don't do that. reageer retweet
Voor straf lopend naar het hotelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef beantherio het volgende:
Ontzettend jammer van die 2e tegengoal en ook ontzettend jammer dat er niet 10x gescoord werd. Dat moeten toch de hoofdlessen zijn die getrokken kunnen worden uit deze wedstrijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef MaxMark het volgende:
twitter:mrprobopple twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:27:35That 200m was great, now I'll turn over to see GB get into the hockey final... Oh. @BBCSport_Ollie reageer retweet
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:28:45@mrprobopple Yeah, don't do that. reageer retweet
nee 2de helft was niet met pressie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Gftw het volgende:
Hopelijk niet te vroeg gepiekt, maar vertrouwen getankt voor de finale
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik ga lachen als de Duitsers winnen
quote:
Dat magquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
Mof.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
En dan als joodquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
En jij bent voor Ajax? Onmogelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
Dan kijk je naar een andere BBCquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Hahah op BBC hoor je echt dat ze praten om excuses te zoeken, ik hoorde het woord Lucky al voorbijkomen
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef Thomas-sama het volgende:
neehoor, bij die die solo goal bij de achterlijn, that was a bit luckyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een andere BBC
dat was het ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neehoor, bij die die solo goal bij de achterlijn, that was a bit lucky
Was ie ook wel een beetje :pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jah die ene goal ja. Maar verder praten ze met vol lof over de kwaliteiten van Oranjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
netjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Zodirect Mart!
Mag ik zeggen dat 9 teleurstellend is. Ja dat mag ik want we willen 10 zien. En misschien zeg ik nu iets heel geks: Hockey en 9. Zeg ik dan iets heel raars of valt het wel mee.
Wat een fantastische wedstrijd, fantastisch om te zien hoe de nederlanders de britten volledig kansloos laten. Kansloos, wat dan zijn ze en dat weten ze en dat voelen ze... en wij voelen vreugde. Vreugde in de wetenschap dat de finale eigenlijk alleen nog een formaliteit is. Want wij, wij de Nederlandse mannen van het hockeyteam zijn onverslaanbaar.
ja dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah die ene goal ja. Maar verder praten ze met vol lof over de kwaliteiten van Oranje
Al langs geweest?twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[quote] afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
deze kun je krijgen, gek
Ja, maar hij blijft GENIAALquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Al langs geweest?twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
deze kun je krijgen, gek
1 post erbovenquote:
9-2quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Hockey 9-1. Moeten we daar respect voor hebben. Jawel, daar buigen wij het hoofd zeer, zeer diep voor.
[ afbeelding ]
9-2quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Hockey 9-1. Moeten we daar respect voor hebben. Jawel, daar buigen wij het hoofd zeer, zeer diep voor.
[ afbeelding ]
held!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Type-R het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][quote][ afbeelding ]
Wel terecht, dat gethuisfluit sloeg nergens opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef DeLuna het volgende:
ehm ja oke...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Zodirect Mart!
Mag ik zeggen dat 9 teleurstellend is. Ja dat mag ik want we willen 10 zien. En misschien zeg ik nu iets heel geks: Hockey en 9. Zeg ik dan iets heel raars of valt het wel mee.
Wat een fantastische wedstrijd, fantastisch om te zien hoe de nederlanders de britten volledig kansloos laten. Kansloos, wat dan zijn ze en dat weten ze en dat voelen ze... en wij voelen vreugde. Vreugde in de wetenschap dat de finale eigenlijk alleen nog een formaliteit is. Want wij, wij de Nederlandse mannen van het hockeyteam zijn onverslaanbaar.
Meppen ze die 2 SCs erin dan wel.quote:
Sprak vandaag op mijn werk met iemand die ook aan dressuur doet en die had 85% verwacht, en niet 90.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel terecht, dat gethuisfluit sloeg nergens op
quote:"Billy Bakker gets his second after the Dutch break free from some Great Britain pressure, 5-1. Dutch legend Teun de Nooijer, 6-1. Floris Evers, 7-1. Let's hope everyone is watching Bolt."
quote:It's all over at the Riverbank Arena where the Netherlands have rather convincingly booked their place in the final of men's Hockey with a 9-2 victory over Great Britain.
Dat is nou engelse humorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van de London OS 2012 site:
[..]
Understatementquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |