neehoor, bij die die solo goal bij de achterlijn, that was a bit luckyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een andere BBC
dat was het ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neehoor, bij die die solo goal bij de achterlijn, that was a bit lucky
Was ie ook wel een beetje :pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jah die ene goal ja. Maar verder praten ze met vol lof over de kwaliteiten van Oranjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
netjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Zodirect Mart!
Mag ik zeggen dat 9 teleurstellend is. Ja dat mag ik want we willen 10 zien. En misschien zeg ik nu iets heel geks: Hockey en 9. Zeg ik dan iets heel raars of valt het wel mee.
Wat een fantastische wedstrijd, fantastisch om te zien hoe de nederlanders de britten volledig kansloos laten. Kansloos, wat dan zijn ze en dat weten ze en dat voelen ze... en wij voelen vreugde. Vreugde in de wetenschap dat de finale eigenlijk alleen nog een formaliteit is. Want wij, wij de Nederlandse mannen van het hockeyteam zijn onverslaanbaar.
ja dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah die ene goal ja. Maar verder praten ze met vol lof over de kwaliteiten van Oranje
Al langs geweest?twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
maar 9 goals tegen zo'n team.flikkertjes doen geen stap teveel voor het publiek
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[quote] afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
deze kun je krijgen, gek
Ja, maar hij blijft GENIAALquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Al langs geweest?twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
deze kun je krijgen, gek
1 post erbovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |