Niet eens in het begin. Ze begonnen echt niet slecht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
Engelse speler: "We made them look good."
Heeft ie wel gelijk in, de Britten speelden dramatisch.
Het zijn Duitsers, die doen altijd hun best in een finale.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef AthCom het volgende:
Duitsers in de finale dus. Ze zijn al eens verslagen door NL. Is dat gunstiger voor ons of doen die Duitsers nu nóg meer hun best?
Niet echt mijn muziekquote:
Daar doelde ik alleen maar even op. No offence.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja weet ik. Nl presteert het beste als je kijkt naar inwoners.
Geeft niksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar doelde ik alleen maar even op. No offence.
dikke faal gewoon.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Gftw het volgende:
Ik zat serieus te balen dat ze de 10e niet scoorden
Op het laatstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Gftw het volgende:
De sporttraditie van Australië - en in de schaduw daarvan Nieuw-Zeeland - vind ik eigenlijk nog indrukwekkender. Al valt deze spelen een beetje tegen voor ze.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja weet ik. Nl presteert het beste als je kijkt naar inwoners.
Waarschijnlijk omdat 2 seconden daarvoor de samenvatting was geweest?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
Bij het BBC overzicht laten ze alle Britten en opmerkelijke prestaties zien, maar het hockey zit er niet bij
lijkt net Nazi Duitsland, die lieten ook nooit een zware nederlaag zien aan het volkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
Bij het BBC overzicht laten ze alle Britten en opmerkelijke prestaties zien, maar het hockey zit er niet bij
Ja, wat ik zeg, het gevaar is een herhaling van de OS 2004 bij de dames. De mannen moeten echt heel scherp zijn, dan moeten ze het goud pakken. Die titel mogen ze hier echt niet laten liggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Guard het volgende:
Zal zo moeilijk worden in de finale, Reken maar dat de duitsers er vanaf seconde 1 staan. Al eens verloren van NLD natuurlijk, en absoluut geen zin om zo weggespeeld te worden als GB.
Andere dagen maakte dat niet uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 2 seconden daarvoor de samenvatting was geweest?
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Gftw het volgende:
gaat nog wat worden in de finale, dan moet je de hele wedstrijd top fit zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Op het laatst
Ze konden gewoon niet meer afmaken
Ik geloof niet dat ze de titel "laten liggen" als ze verliezen. Duitsland was vandaag ook heel erg sterk. Mentale veerkracht en scherpte...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, het gevaar is een herhaling van de OS 2004 bij de dames. De mannen moeten echt heel scherp zijn, dan moeten ze het goud pakken. Die titel mogen ze hier echt niet laten liggen.
Hopelijk een echte wedstrijd zaterdagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de titel "laten liggen" als ze verliezen. Duitsland was vandaag ook heel erg sterk. Mentale veerkracht en scherpte...
Tis echt niet zo dat de gouden medaille hier voor Nederland voor het oprapen ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |