Faalhaas. Eddy zei dat ze niet hadden misstaan in de halve finale...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:55 schreef Bravebart het volgende:
HahahahahaBelgië had op de plaats van GB moeten staan en ja, ze hadden NL toch bijna een nederlaag toegebracht
!
Precies ja, in plaats van GB, faalhaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Faalhaas. Eddy zei dat ze niet hadden misstaan in de halve finale...
Snap jij het verschil tussen moeten en niet misstaan niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies ja, in plaats van GB, faalhaas.
De uitkomst is hetzelfde, hij vindt België blijkbaar goed genoeg om daar ipv GB te staan. Los van het taalkundig geneuzelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef Sasman het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen moeten en niet misstaan niet?
BBC3 inderdaad, de rest toont waarschijnlijk voetbal. Hup Australia!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef Guard het volgende:
Bronze medal match staat op het punt van beginnen.
Brits commentaar erbij
Oh?? Wat was er dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:33 schreef Guard het volgende:
Zo nu gaan ze het niet meer over de halve finale hebben
Ik weet het fijne er niet van, maar ik heb iets opgevangen over een enorme vernedering voor eigen publiek..quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van, maar ik heb iets opgevangen over een enorme vernedering voor eigen publiek..
Werd laatst nog 3-3 in de groepsfase.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:49 schreef Guard het volgende:
Als de Britten nu verliezen taait dat kutpubliek zeker allemaal af en zitten tijdens de finale met een half leeg stadion...
Oh ik zeg niet dat GB al verloren heeft, was meer een "what if" scenarioquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Werd laatst nog 3-3 in de groepsfase.
Hoe laat schikt het?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef d1ce het volgende:
Hoe laat begint de finale van het Hockey vanavond?
8 uur, doen we!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
8 uur, doen we!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als gisteren om 21:00 uur uiteraard....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:47 schreef RedFever007 het volgende:
Wanneer is de finale
-edit- hoelaat bedoel ik
Kon toch ook niet andersquote:
Hij dacht 20:00 Engelse tijd dus 19:00 begint het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een dikke twee uur van tevoren? Dat is bezopen.
ach die man kan er ook niks aan doen dat ie niet helemaal 100% isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een dikke twee uur van tevoren? Dat is bezopen.
9-2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:18 schreef Drolflap het volgende:
En wat word de eindstand volgens jullie vanavond ? Ik gok op 3-1
pot bier en ik was klaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Koudewinter het volgende:
geplast, glaasje wijn ingeschonken en een kaasplateau met kaasjes, het kan beginnen!
Ik heb niks gezegdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die komt morgen met mountainbiken pas![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:55 schreef Koudewinter het volgende:
We willen vandaag, Goud en Zilver, morgen ook nog een goud!
Ditoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Iedereen hier in het topic; veel plezier
... hebben lekker niks met heren hockeyquote:
Wat voor kanaal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:54 schreef Libris het volgende:
3 Uur 's nachts in Singapore, live in HD, ik heb er zin in
3-2 was het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat NL wint, om het verlies van PSV te compenseren
Allemaal roomblanke jongensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef remcoP het volgende:
Hier zouden de voetballers een voorbeeld aan mogen nemen.
Kloptquote:
Inderdaad 11 blankenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef remcoP het volgende:
Hier zouden de voetballers een voorbeeld aan mogen nemen.
Voetbal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat met die volksliederen vooraf?Dat is nergens anders
Dan weet je het nu!quote:
Is dat niet bij alle team/veld sporten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat met die volksliederen vooraf?Dat is nergens anders
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is dat niet bij alle team/veld sporten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |