Faalhaas. Eddy zei dat ze niet hadden misstaan in de halve finale...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:55 schreef Bravebart het volgende:
HahahahahaBelgië had op de plaats van GB moeten staan en ja, ze hadden NL toch bijna een nederlaag toegebracht
!
Precies ja, in plaats van GB, faalhaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Faalhaas. Eddy zei dat ze niet hadden misstaan in de halve finale...
Snap jij het verschil tussen moeten en niet misstaan niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies ja, in plaats van GB, faalhaas.
De uitkomst is hetzelfde, hij vindt België blijkbaar goed genoeg om daar ipv GB te staan. Los van het taalkundig geneuzelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef Sasman het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen moeten en niet misstaan niet?
BBC3 inderdaad, de rest toont waarschijnlijk voetbal. Hup Australia!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef Guard het volgende:
Bronze medal match staat op het punt van beginnen.
Brits commentaar erbij
Oh?? Wat was er dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:33 schreef Guard het volgende:
Zo nu gaan ze het niet meer over de halve finale hebben
Ik weet het fijne er niet van, maar ik heb iets opgevangen over een enorme vernedering voor eigen publiek..quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van, maar ik heb iets opgevangen over een enorme vernedering voor eigen publiek..
Werd laatst nog 3-3 in de groepsfase.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:49 schreef Guard het volgende:
Als de Britten nu verliezen taait dat kutpubliek zeker allemaal af en zitten tijdens de finale met een half leeg stadion...
Oh ik zeg niet dat GB al verloren heeft, was meer een "what if" scenarioquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Werd laatst nog 3-3 in de groepsfase.
Hoe laat schikt het?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef d1ce het volgende:
Hoe laat begint de finale van het Hockey vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |