9-2quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Hockey 9-1. Moeten we daar respect voor hebben. Jawel, daar buigen wij het hoofd zeer, zeer diep voor.
[ afbeelding ]
9-2quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Hockey 9-1. Moeten we daar respect voor hebben. Jawel, daar buigen wij het hoofd zeer, zeer diep voor.
[ afbeelding ]
held!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Type-R het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][quote][ afbeelding ]
Wel terecht, dat gethuisfluit sloeg nergens opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Al langs geweest?twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
ehm ja oke...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Zodirect Mart!
Mag ik zeggen dat 9 teleurstellend is. Ja dat mag ik want we willen 10 zien. En misschien zeg ik nu iets heel geks: Hockey en 9. Zeg ik dan iets heel raars of valt het wel mee.
Wat een fantastische wedstrijd, fantastisch om te zien hoe de nederlanders de britten volledig kansloos laten. Kansloos, wat dan zijn ze en dat weten ze en dat voelen ze... en wij voelen vreugde. Vreugde in de wetenschap dat de finale eigenlijk alleen nog een formaliteit is. Want wij, wij de Nederlandse mannen van het hockeyteam zijn onverslaanbaar.
Meppen ze die 2 SCs erin dan wel.quote:
Sprak vandaag op mijn werk met iemand die ook aan dressuur doet en die had 85% verwacht, en niet 90.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel terecht, dat gethuisfluit sloeg nergens op
quote:"Billy Bakker gets his second after the Dutch break free from some Great Britain pressure, 5-1. Dutch legend Teun de Nooijer, 6-1. Floris Evers, 7-1. Let's hope everyone is watching Bolt."
quote:It's all over at the Riverbank Arena where the Netherlands have rather convincingly booked their place in the final of men's Hockey with a 9-2 victory over Great Britain.
Dat is nou engelse humorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van de London OS 2012 site:
[..]
Understatementquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |