Last van de onderbuik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:00 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Bullshit. Moge Nederland winnen!
Ik verwacht dat Duitsland in ieder geval beter voor de dag komt dan in de poulewedstrijd. Ook al zijn ze beter, er moet gewoon gewonnen worden.quote:
Och het is niet zo dat ze nu heel hard hebben moeten werken voor de goals in de 2e helft gisteren, GB was het gewoon helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Duitsers gaan gewoon winnen. Te vroeg gepiekt, jammer maar helaas.
quote:Keeper James Fair had to pick the ball out of his goal NINE times as GB suffered stage fright on their big night.
Sportieve verliezersquote:
Maar was het geen goed hockey dan? Ik kijk het eigenlijk niet omdat ik het niet leuk vind, maar gisteren vond ik het wel leuk. Ik dacht dat dat te maken had met dat er goed gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Och het is niet zo dat ze nu heel hard hebben moeten werken voor de goals in de 2e helft gisteren, GB was het gewoon helemaal kwijt.
Oranje is gewoon in het toernooi gegroeid, en hopelijk is dat groeiproces nog niet afgelopen....
Tuurlijk was het wel goed hockey, maar ze hebben zich ook weer niet leeg hoeven spelen om dit resultaat te bereiken. Ik hoop daardoor dan ook de halve finale niet de piek was, maar dat die morgen gaat komen, dus (hopelijk) een nog betere potquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar was het geen goed hockey dan? Ik kijk het eigenlijk niet omdat ik het niet leuk vind, maar gisteren vond ik het wel leuk. Ik dacht dat dat te maken had met dat er goed gespeeld wordt.
Dat hadden ze sowieso al gedaan. Nederland is al helemaal dood geanalyseerd, ga daar maar van uit. Misschien komen ze wel met een iets ander strijdplan. Nederland heeft een dodelijke strafcorner en als ze ook nog een paar geheime varianten hebben gaan de Duitsers het zwaar krijgen sowieso.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:31 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat de Duitsers, na hun eerdere nederlaag in de voorronde, een stuk of 25 video-analisten in dienst hebben om alle aspecten van het Nederlandse spel te analyseren en te kunnen weerleggen.
Zal lastig zijn om hetzelfde soort spel als tegen GB te spelen.
Dat zat ik me ook te bedenken... waarom toch die landingsbaan houdenquote:
Dan heeft Eddy tenminste weer een zondebok als het onverhoopt toch mis gaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:26 schreef Guard het volgende:
Hahaha alweer die Nederlanders als scheids
Nou daar kan ie komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:42 schreef Guard het volgende:
Tijd voor een Spaans goaltje, Eddy is minder leuk als ie zo positief en vol vertrouwen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |